Trabzonspor, orta saha rotasyonunu güçlendirmek adına girişimlerini sürdürüyor. Yönetim, Fransız ön libero Batista Mendy’nin takımdan ayrılması durumunda ikinci bir orta saha takviyesi yapmayı planlıyor.
25 yaşındaki oyuncuya Avrupa’dan birçok kulübün ilgisi olduğu biliniyor. Ancak şu ana kadar Bordo-Mavililer’in beklentilerini karşılayan resmi bir teklif gelmiş değil.
Tekke’nin raporuna göre yol haritası belirlenecek
Teknik direktör Fatih Tekke’nin raporu doğrultusunda hareket eden Trabzonspor yönetimi, Mendy'nin olası ayrılığı halinde daha defansif özellikleri öne çıkan bir orta saha oyuncusu transfer edecek. Bu oyuncunun da yabancı olmasına kesin gözüyle bakılıyor.
Saul Niguez gündeme geldi
Bordo-Mavililer’in radarındaki isimlerden birinin de İspanyol devi Atletico Madrid’in tecrübeli futbolcusu Saul Niguez olduğu öne sürülüyor.
Saul’un transferi, hem kulübüyle yapılacak görüşmelere hem de Mendy'nin durumuna bağlı olarak şekillenecek. Yönetim, oluşabilecek boşluğu kaliteli bir isimle doldurmakta kararlı.
Tüm Yorumlar (6)
Uğur t
11 ay önceMendy giderse boşluk olmaz mendy kalitesizve takıma katkısı olmayan vasat bir oyuncu kalırsa boşluk olacak hem ekonomik açıdan ayrıcada kadro yapısı açısından ts yi yorar
Oflu
11 ay önceSaul Niguez pek kaliteli bir futbolcu değil.
EK
11 ay önceHani gidiyordu Mendy? Kupa maçında açıklamıştı, şindi ne oldi da kaldi elimızda?…
Lazz
11 ay önceHava civa Bu başkandan Bize fayda olmaz.Hep algi becerip bir ortasaha oyuncusu alamadi.Beceri yok para yok.
61 ts
11 ay önceTff pazartesi ye ts maçlarını vermiş mhk de maçlarda tff den aldıgı talimatla ts u dograr. Tff TS la uğraşıyor pazartesi Maoı bunun göstergesi ilk 2 maç pazartesi.
Ali Altun
11 ay önceBaşkan elinde sağlam işe yarar para eden oyuncuları satıyor. Oyuncu transferi için kulüp de para yok. Satıp alınacak