| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 15 Mayıs 2025 11:31 Güncellenme tarihi: 15 Mayıs 2025 11:35

Trabzonspor'un Süper Kupa'daki rakibi belli oldu

Trabzonspor, Süper Kupa'da Galatasaray ile eşleşti.

Ziraat Türkiye Kupası finalinde Galatasaray’a 3-0 mağlup olan Trabzonspor, Süper Kupa yarı finalinde Galatasaray ile eşleşti. 

Yeni formatla düzenlenecek olan 2025 Turkcell Süper Kupa organizasyonunda bordo-mavililer, yarı finalde yeniden Galatasaray ile karşı karşıya gelecek.

Türkiye Futbol Federasyonu’nun aldığı kararla Süper Kupa, bu sezondan itibaren dört takımlı oynanacak.

Yarı finallerde; Türkiye Kupası şampiyonu, Süper Lig şampiyonu, lig ikincisi ve üçüncüsü mücadele edecek. Müsabakalar tek maç eleme usulüyle tarafsız sahada oynanacak.

Yorumlar (26)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Sahin K
1 yıl önce

Bi salin bizi yeter da

Z
zfr61
1 yıl önce

GS her maçta yendi bizi, bir maç daha katlanmak zor olacak. sadece iyi oyuncuyla olmuyor bu işler, olsaydı fener bunları yaşamazdı. iyiden de kötüden de teknik ekip ve yönetim sorumludur. bu takım bu kadar kötü futbol oynuyorsa birileri işini yapmıyor demektir. taraftarı küstürmek üzeresiniz.

A
adsız
1 yıl önce

ne oynadığını bilmeyen takımdan bir cacık olmaz

6
61 ts
1 yıl önce

3 SEZONDUR BU YÖNETİMLE FUTBOLCULARLA TS , GS FB BJK NIN EGLENXESİ OLDU AYIPTIR YAW FATİH SENLE ZOR EGER OLMUYCAKSA BIRAK SONRA GEL TECRÜBE EDİN ROTASYON DEDİN YANLIŞ DEDİN 3 YEDİN, KADRO BERBAT BU KADRONJN OLURU YOK FATİH. YÖNETİM DE FATİH DE GÖREVE DEVAM ETMEK İSTİYORSA DİYECEK KADROYU TEMİZLİYORUZ DİYECEK BAŞKA ÇIKAR YOLU YOK

T
Turgay
1 yıl önce

Bu sefer de bizi 4 lerler.

Tüm Yorumlar (26)

S
Sahin K
1 yıl önce

Bi salin bizi yeter da

Z
zfr61
1 yıl önce

GS her maçta yendi bizi, bir maç daha katlanmak zor olacak. sadece iyi oyuncuyla olmuyor bu işler, olsaydı fener bunları yaşamazdı. iyiden de kötüden de teknik ekip ve yönetim sorumludur. bu takım bu kadar kötü futbol oynuyorsa birileri işini yapmıyor demektir. taraftarı küstürmek üzeresiniz.

A
adsız
1 yıl önce

ne oynadığını bilmeyen takımdan bir cacık olmaz

6
61 ts
1 yıl önce

3 SEZONDUR BU YÖNETİMLE FUTBOLCULARLA TS , GS FB BJK NIN EGLENXESİ OLDU AYIPTIR YAW FATİH SENLE ZOR EGER OLMUYCAKSA BIRAK SONRA GEL TECRÜBE EDİN ROTASYON DEDİN YANLIŞ DEDİN 3 YEDİN, KADRO BERBAT BU KADRONJN OLURU YOK FATİH. YÖNETİM DE FATİH DE GÖREVE DEVAM ETMEK İSTİYORSA DİYECEK KADROYU TEMİZLİYORUZ DİYECEK BAŞKA ÇIKAR YOLU YOK

T
Turgay
1 yıl önce

Bu sefer de bizi 4 lerler.

G
Gercek Trabzonlu
1 yıl önce

Zaten yenilecekler bosuna para harcamasdinlar kupayi direk versinler.. gerisi riv riv riv

Y
Yusuf
1 yıl önce

Şimdiden kaybetti

Y
Yilmaz Topal
1 yıl önce

Bunkari daha işi gücü yok mu iyice Gs şamar oglanina dondureceklrr bizi yazıktır günahtır ..Ha bizim kabusunuz oldu

A
Ali İhsan DİNÇ
1 yıl önce

Trabzonsporun yeni sezona, mevcut yönetimle iyi bir kadroyla girebileceğine inanan var mı ?

M
Mehmet Fikret
1 yıl önce

Savaştaki Ukrayna 'nin bile milli takımına davet alamayan 2 oyuncusuna 12 milyon Euro verdi (yerse) bu yönetim . 5 -6 senedir yapılan transferler in tamamı fiyasko (bir iki oyuncu hariç) Bu futbolcu görünümlü sözde oyuncular kim izledi kim aldı ? Kaç paraya alındı? İşte burada yatıyor!!!bütün bu rezillik sadece tiyatro! Sonra bu saçma çorbadan tabiki ana yemek lezzeti olmaz !!

E
erdem
1 yıl önce

Yine evire çevire yenileceğiz anlaşılan.Bunlarla olmaz olamaz.

A
Asıl TS lu
1 yıl önce

Başta bu kaleci Uğurcan oynucaksa TS yenilmeye mahkum...

T
Ts61
1 yıl önce

Oynamaya gerek yok hiç

Çaykaralı Zeki
1 yıl önce

Süper kupada Trabzonspor'un rakibi belli olmuş.Vay be!Sanki vatandaş bilmiyordu.Trabzonspor'un süper kupa maçına çıkmasına gerek yok.2 maçta 5 gol yiyen 1 gol dahi atamayan Trabzonspor maça çıkıp rezil olmasının ne anlamı var.

İz
1 yıl önce

Galatasaray bizi iki defa peşpeşe yendi. Daha ne elde etmek için oynayscağız onunla. ! Yeter artık.

X
xx
1 yıl önce

AMAN AMAN :) 4 TAKIM YAPIN YANLIŞLIKLA GALATASARAYI YENERSEK KUPAYI ALMAYALIM DİYE VERMEYİN BİZE:)

T
taraftar
1 yıl önce

Trabzonsporu dahada rezil etmek için uğraşıyorlar.Bırakın bu işleri.Gs nin bu yıl güçlü kadrosu var.Ona güveniyorlar.Süper kupayıda alma şansımız bu futbolla yok.Final oynadığımıza pişman olduk.Bu rezillik bize yeter .Keşke elenseydik bu günleri görmeseydik.

T
Ts
1 yıl önce

Su Gs ye yeter yenildigimiz. Ne yapip edip cok kaliteli bir kadro ile karsilarina cikmaliyiz. Rezil ettiniz bizi Trabzonsporu adam yerine koyan kalmadi.

S
St Pauli
1 yıl önce

bu Fatih tekkeli Trabzonsporu Okan buruk her maç farklı yener

H
Herhangi biri
1 yıl önce

Sorun Fatih te değil Galatasaray'ın kapasitesi çok yüksek ne yapsın bir yere kadar

T
tkurt
1 yıl önce

lig 2-0 kupa 3-0 sıra 4-0 geldi demek

T
Ts612828
1 yıl önce

Yine mi Galatasaray. Oynamadan kupayı verinde en azından rezil olmayız. 1 yilda 4 maç 4 mağlubiyet. GS ile 20 maç oynayalım adamlar bizi 20 mactada yener. Resmen bizimle kedinin fareyle oynadığı gibi oynuyorlar. Bizi rakip olarak görmüyorlar.

V
Vedat 29
1 yıl önce

Noktayı koydun renktaşım

S
Süleyman
1 yıl önce

Maça çıkmasınlar

M
misafir
1 yıl önce

Yane sıfır çekeriz yine

A
Ahmet koç
1 yıl önce

Bu sefer bir maçta 5 yaparlar herhalde