Trabzonspor'un solbeki kim olacak?
Trabzonspor'da solbek sıkıntısı yaşanıyor
Trabzonspor Süper Lig'de pazar günü Fenerbahçe ile karşılaşacak. Maç öncesinde Trabzonspor'da tam bir solbek krizi yaşanıyor
Bordo mavililerde yeni transfer Novak'ın Konyaspor maçı sonrası sakatlık yaşamasının ardından teknik direktör Rıza Çalımbay kara kara düşünüyor.
Sol bekte oynayabilen Mustafa Akbaş'ın sakat olması Hubocan'ın da kart cezalısı olması, Çalımbay'ın alternatiflerini de tüketirken elde bekte oynayabilecek sadece Abdurrahim ve Kamil Ahmet kaldı. Bu iki isim arasında tecrübeli teknik adamın daha önce de kısa süre sol bekte denediği Kamil Ahmet'e Fenerbahçe maçında şans vermesi bekleniyor.
Tüm Yorumlar (15)
kemal
8 yıl öncesol beke yardım edece sol açık da oynamalı diye düşünüyorum
freespirit
8 yıl öncehayırlı işler bol kazançlar, 2010 2011 yılından sonra zevk bırakmadınız spor sevgimi öldürdünüz bunun sorumlusu kim ise başta dönemin federasyon başkanı mehmet ali aydınlar dan eğer varsa yukardan ensesi kalınlardan diyeceğim şey şudur Allah 2 yakanızı bi araya getirmesin içimde ki sevgimi çaldınız sizinde en sevdiğiniz şey elinizden alınsın şunu da bilesiniz söz konusu kupa falan değil isterse hiç kupa almayalım adalet sağlamayı bilin sonra cebimizde ki paraya göz koyun karnı tok gözü aç insanlar.
Molozdan birini geçirin bence valla oynar
8 yıl önceYa arkadaş bu adamları hicmi sağlık kontrolünden geçirmeyi Diniz bu nasıl bı yöneticilik yayladaki çoban bile bunu yapar adam koyuna bakışından Hasdal olduğunu anlayi
Mustafa
8 yıl önceSolda ajdarı oynatın ne hallere kaldık
x5461
8 yıl önceservet cetini koy hoca
Türkday
8 yıl önceOlcay şahan denenmeli bence hirsli tercubeli kadro onur durica ugur pereira olcay solbek onazi okay sosa abdulkadir burak rodeyega kanat
Kologlu
8 yıl önceDegerli trabzonspor taraftalari biz anca 5.lik icin oynariz yani yarisabiliriz siz yinede Trabzonsporumuzu yanmliz birakmayin
Kologlu
8 yıl önceBiz anca 5.lik mucadelesi yapariz.Ama sizler yinede Trabzonsporumuzu yanliz birakmayin..Bizler cok uzaklardayiz ama kalbimiz sizlerle
Metin öztürk
8 yıl önceKızmayın ama kimi oynatırsa oynatsin Rıza da bu kafa oldukça biz çok zor maç kazanırız pazar gorecez hep beraber..
Taylan Samasti
8 yıl önceNeden Olcay o bögeye düşünülmez?
İsmail
8 yıl önceKamil Ahmet oynasın işte yoktan var edemezsin ya hoca olanı oynat yapacak bişey Yok tez zamanda da git bu takımın başından yönetimle birlikte
Alptekin
8 yıl önceBen söyliyim olanakları.kamil çörekci kırmızı k art ve penaltı yaptırır
Rizeli fenerli
8 yıl önceKimi oynatirsa oynatsin fenerbahçe 3 trabzonspor fisir
Bayro
8 yıl önceFener sevici rizelide yorum yapmış sorsan trabzon düşürdü bunları kaçıncı ligdesiniz rizeli biz sizin nerde oynadığınızı bile bilmiyoruz.
Ers61
8 yıl önceRizeli önce okur-yazarlığı ve konuşmayı öğren, ondan sonra yorum yap. Evde konuştuğun gibi, abuk sabuk yazma.