| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 14 Mayıs 2026 10:39

Trabzonspor’un rakiplerine FİFA’dan şok!

FIFA, Türkiye’den 3 kulübe üç dönem transfer yasağı getirildiğini açıkladı. Yasak alan kulüpler arasında Süper Lig ekipleri Gaziantep FK ve Gençlerbirliği de yer aldı.

FIFA’dan Türk futbolunu yakından ilgilendiren bir karar geldi. Dünya futbolunun yönetim organı, Türkiye’den 3 kulübe üç dönem transfer yasağı uygulandığını duyurdu. FIFA’nın açıkladığı listede Süper Lig ekiplerinden Gaziantep FK ve Gençlerbirliği yer aldı. İki kulübün yanı sıra 2. Lig Beyaz Grup’ta mücadele eden Ankaragücü’ne de üç dönem transfer yasağı getirildi.

Gerekçe geçmiş ödemeler
Söz konusu yasakların, geçmiş dönemlere ait yapılmayan ödemeler nedeniyle uygulandığı öğrenildi. Kararın ardından kulüplerin süreçle ilgili nasıl bir adım atacağı merak konusu oldu. Trabzonspor’un Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde karşılaştığı Gençlerbirliği’nin de FIFA tarafından transfer yasağı getirilen kulüpler arasında bulunması dikkat çekti. Bordo-mavililer, Ankara’da oynanan karşılaşmada Gençlerbirliği’ni 2-1 mağlup ederek finale yükselmişti.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!