Trabzonspor’un Süper Lig’in bir sonraki haftasında karşılaşacağı Göztepe’de, eksik oyuncular netleşti.
Sarı kart cezaları ve sakatlıklar nedeniyle İzmir ekibinde beş futbolcu Trabzonspor’a karşı forma giyemeyecek.
Göztepe’de Lasse Nielsen, Novatus Miroshi ve İsmail Köybaşı sarı kart cezalısı olduğu için kadroda yer almayacak. Öte yandan, Djalma Silva ve Issac Solet ise sakatlıkları sebebiyle mücadelede forma giyemeyecek.
Tüm Yorumlar (8)
aydın
1 yıl önceDESENE GÖZÜMÜZ AYDIN.
61 TS
1 yıl önceGÖZTEPE FB MAÇLARINDA BÖYLE OYNARSA TS O.SAHA KOLAY GEÇİLEN DEFANS AÇIK VERİR YİNR UGURCANA BOL ŞUT GELİRSE BERBAT OLUR MAÇ. TEKKE O.SAHAYI SEZON SONU KOMPLE DEGİŞMELİ VE ŞİMDİ MEVCUT İSİMLERLE KOŞARAK BİŞEYLER YAPACAK CHAM MENDY LUNS. BU 3 Ü OYNAR OZAN VS OLMAZ. TEMASLI PRES OYUN ŞART TEMPO ŞART AMA BU O.SAHA YETERSİZ İLERİ HUCUM DA GERİDE DEFANSDA YAPAMAYAN ÜRETKEN OLMSYAN O.SAHA OYUNCULAR VAR MAALESEF
Ömerr
1 yıl önceTRabzonsporluyum diyen herkes Fatih Hocama destek olmalı şu dönemde eleştri yok, tam destek zamanı, hocamız bu işin üstesinden gelecek inşAllah..
Trabzonsporlu_61
1 yıl önceÖnemli olan biz ne oynayacağız? İyi oyun oynarsak rakibin önemi kalmıyor....
Ermenekli
1 yıl önceUğurcan hariç hiçbir futbolcu trabzon formasını giymeyi haketmiyor. A KLASSE topçu yok maalesef B KLASSEDE tartışılır. C ve D klasse topçulardan derhal kurtulmalıyız...Eğer a ve b klasse oyuncu alamıyorsak gücümüz yoksa 15 oyuncu alacağımıza 5 tane alalım gençlerle oynayalım.
Osman
1 yıl önceTrabzonspor çok koşması gerekli.Hakemi yenmesi gerekli önce.Onlar Trabzonspor kelimesini duyunca çamura kolay yatıyorlar.Hakemi yenersek rakip yenilir.Fatih Tekke hayırlı uğurlu olsun beklentiye cevap verebilirse gelecek yılın yapılanmasınıda kendisi yapar iyi olur.
REFİK BAHRAM
1 yıl önceBu maçta stat tıklım tıklım dolmalı ...FATİH TEKKE' ye moral böyle verilmeli ...haydi Trabzon göreyim seni.....
Cem
1 yıl önceFatih Tekke bu takımı çalıştıracak kapasite ve bilgi donanımına sahip değil. Takım futbol oynamıyor. Sağa sola koşup duruyor. Plan program yok. Oyun zevki hiç yok. Bu takımdan bırakın köyü mahalle bile olamaz ne yazıkki.