Trabzonspor Genel Sekreteri Gençağa Meriç, kaliteli bir kadroya sahip olduklarını belirterek, "Bu kadronun ligde yenemeyeceği takım yok. Beşiktaş karşısına da kazanmak için çıkacağız" dedi.
Spor Toto Süper Lig'in 24'üncü haftasında 5 Mart Pazartesi günü sahasında Beşiktaş'ı konuk edecek olan Trabzonspor'da tüm planlar 3 puan üzerine yapılıyor. Bordo-mavili takımın genel sekreteri Gençağa Meriç, Trabzonspor'un iyi bir kadrosu olduğunu belirterek, "Bu kadronun ligde yenemeyeceği takım yok. Kaliteli bir kadromuz var. Beşiktaş karşısına da kazanmak için çıkacağız. Kalan 11 maçımızı da kazanmak için takımımız elinden gelen her şeyi yapacak ve ligi de bitirebileceği en iyi yerde bitirecek. Beşiktaş karşısında taraftarımız da her zamanki gibi itici gücümüz olacak. Gelip bizi yine sonuna kadar destekleyeceklerine inanıyoruz" dedi.
MERİÇ: TOPLANTIDA USTA'YA DESTEK VERDİLER
Trabzon'da eski başkan ve yöneticilerle birlikle yaptıkları toplantıda, Trabzonspor'un dününü, bugününü ve geleceğini konuştuklarını ifade eden Meriç, "Trabzonspor'un gelecekteki yol haritası nasıl olmalı, onları konuştuk. Verimli bir toplantı oldu. Bunlar İstanbul ve Ankara'da da devam edecek. Bu toplantının amacı camiayı birleştirmekti. Kulübün ekonomik ve sportif durumunu da değerlendirdik. Toplantıya katılanlar, Trabzonspor'un mali sorunun olduğunu, Muharrem Usta'nın göreve devam etmesinin doğru olacağını belirterek desteklediklerini söylediler. Trabzonspor, tüm sorunlarını aşabilecek büyüklüktedir" ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (8)
Horyanlı kazim
8 yıl önceAtma Recep bir maç rahat izleyemiyoruz,
Savatanica
8 yıl önceEvet ama bu çağdışı futbolla degil.Kadro kalitemiz iyi,ancak 90 larda bitmis doldur boşalt,her topu tek forvete at,defansla defans,hücumcu ile hücum yap taktigi ile olmaz bu isler.Rizacik hala beko logolu beşiktaş formasiyla maca çıktığını saniyor.Cok demode futbol oynuyoruz coook.Korkarim seneye bu kadrodan daha iyisini de kuramayiz.Oyle ya bütçemiz kisitli,ama vizyonumuz degil...
Ali
8 yıl öncerakipler üzülmesin diye yenmiyoruz dimi. Hoca korkak başkan futboldan anlamıyor kulüp batmış. Burak istemedi diye forvet alamadınız çıkmış bide konuşuyor la havlee
Maçkalı
8 yıl önceSen kim desteğin ne ts yı bitirdiniiz işiniz boş boş konpşmak
hoca
8 yıl öncehov veruyu iyi cesaretlendiriyor mac bu hersey olabilur,o bestassa bize dramzorsporuk
Gürhan Bahadır
8 yıl önceAkhisar, malatya, göztepe, karabük, 3 defa konya... çok doğru demiş genç efendş
ms198787
8 yıl öncesayenizde yenilmeyeceği takım da yok
utanmaz adam
8 yıl öncetakım önce küme düşmüş karabükü ve konyayı yensinde konuş,her önemli maç öncesi böyle zırvalar olur,bunlarda hiç utanma yok