| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 17 Ocak 2018 10:50

Trabzonspor'un kupa özlemi: Son 8 sezonda...

Trabzonspor'un Türkiye kupası özlemi sürüyor.

Ziraat Türkiye Kupası son 16 Turu’nda Atiker Konyaspor’a elenerek kupaya veda eden Trabzonspor’da, 8 sezondur Türkiye Kupasını müzesine getirememenin üzüntüsü yaşanıyor.


Kulüp tarihinde 1976-77, 1977-78, 1983-84, 1991-92, 1994-95, 2002-03, 2003-04 ve 2009-10 sezonlarında olmak üzere toplamda 8 kez Türkiye Kupası’nı müzesine taşıma başarısı gösteren bordo-mavililerin, kupada son 8 sezondur yüzü gülmüyor. En son 2009-10 sezonunda 5 Mayıs 2010 tarihinde oynanan final maçında Fenerbahçe’yi 3-1 mağlup ederek Ziraat Türkiye Kupası’nı müzesine taşıyan Trabzonspor, son 8 sezondur kupada hüsran yaşıyor.

SON 8 SEZONDA BİR KEZ FİNALİ GÖREBİLDİ

Bu sezon iddialı olduğu Ziraat Türkiye Kupası’na son 16 Turu’nda veda eden bordo-mavililer, bu kulvarda mücadele ettiği son 8 sezonda yalnızca 2012-13 sezonunda final oynayabildi, söz konusu maçta Fenerbahçe’ye 1-0 mağlup oldu. Kupaya bu sezon son 16 turunda havlu atan Trabzonspor, 2016-17 sezonunda grup aşamasında, 2015-16’da son 16 turunda, 2014-15 son 16 turunda, 2013-14 4’üncü kademe maçlarında, 2012-13’te finalde, 2011-12’de 4’üncü kademe maçlarında ve 2010-11’de grup aşamasında veda etmişti.

Yorumlar (6)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

F
Farozlar
8 yıl önce

İşten anlamayan Hocanın yüzenden Kupadan Veda Ettiler. Böyle Antika Hoca , Futbolcu ve Yönetimle , Biz Daha Çooook Havlu Atarız.

K
karadeniz61
8 yıl önce

konya macini ciddiye almadigi icin oldu

E
ersoy erkul
8 yıl önce

Bu ne basiretsizliktir kardeşim, ilk maçta hesaba almıyorsun sahaya kıytırık adamları sürüyorsun maçı kaybediyorsun; 2.maçın önemli, sahaya çıkara çıkara Olcay, Kamil Ahmet, Mustafa Akbaş ile çıkıyorsun; çok değil 1-2 gün önce Sosa denen adamın bonservisini alıyorsun 3,7 milyon Euro verip sonrası; çok paran var! verdin madem, en önemli maçında yedeklere koyuyorsun, o zaman demezler mi neyi amaçlıyorsun, vitrinde dursun diye mi , Onazi kenarda efendim Burak ı riske atmayacakmış, yahu onu riske etme bunu etme şampiyon mu olacaksın be adam, Bu sene ilk 5’e gireceğine kendi de inanmıyor, anlaşılan kupayı da tınladığı yok, hiç mi aklı başında bir adam olmaz …. Takımın bir konyayı eleyecek mental ve ayağa sahip değilse bıraksınlar bu işi….

K
karadeniz61
8 yıl önce

cok ilac denedik fayda olmuyor biz eniyisi senol günesin ilacini kulanalim iyi gelir.

K
Kebirli
8 yıl önce

İnanın bu takım Trabzon'dan İstanbul'a gelsin başarılı olur, orda en azından destek görür sizin gibi çok bilmiş taraftar olmaz bu kadar çok biliyorsunuz gidip teknik direktör olsaydınız kardeşim o zaman görürdük sizi yazmak atıp tutmak köstek olmak çok kolay burdan

Tüm Yorumlar (6)

F
Farozlar
8 yıl önce

İşten anlamayan Hocanın yüzenden Kupadan Veda Ettiler. Böyle Antika Hoca , Futbolcu ve Yönetimle , Biz Daha Çooook Havlu Atarız.

K
karadeniz61
8 yıl önce

konya macini ciddiye almadigi icin oldu

E
ersoy erkul
8 yıl önce

Bu ne basiretsizliktir kardeşim, ilk maçta hesaba almıyorsun sahaya kıytırık adamları sürüyorsun maçı kaybediyorsun; 2.maçın önemli, sahaya çıkara çıkara Olcay, Kamil Ahmet, Mustafa Akbaş ile çıkıyorsun; çok değil 1-2 gün önce Sosa denen adamın bonservisini alıyorsun 3,7 milyon Euro verip sonrası; çok paran var! verdin madem, en önemli maçında yedeklere koyuyorsun, o zaman demezler mi neyi amaçlıyorsun, vitrinde dursun diye mi , Onazi kenarda efendim Burak ı riske atmayacakmış, yahu onu riske etme bunu etme şampiyon mu olacaksın be adam, Bu sene ilk 5’e gireceğine kendi de inanmıyor, anlaşılan kupayı da tınladığı yok, hiç mi aklı başında bir adam olmaz …. Takımın bir konyayı eleyecek mental ve ayağa sahip değilse bıraksınlar bu işi….

K
karadeniz61
8 yıl önce

cok ilac denedik fayda olmuyor biz eniyisi senol günesin ilacini kulanalim iyi gelir.

K
Kebirli
8 yıl önce

İnanın bu takım Trabzon'dan İstanbul'a gelsin başarılı olur, orda en azından destek görür sizin gibi çok bilmiş taraftar olmaz bu kadar çok biliyorsunuz gidip teknik direktör olsaydınız kardeşim o zaman görürdük sizi yazmak atıp tutmak köstek olmak çok kolay burdan

K
kerimovicc
8 yıl önce

bu maçtada iş hocada bitiyordu taraftar gereken desteği verdi gol yediği halde destekledi ama hocanın olcay ve yusufu biraz kenara çekmesi lazım