Trabzonspor'un Konya şanssızlığı
Trabzonspor 3 maçta Konyaspor'u yenemedi
Süper Lig'de Trabzonspor bugün deplasmanda Konyaspor ile 2-2 berabere kaldı.
Bordo mavili takım bu sonuçla birlikte 25 günde 3 kez karşılaştığı Konyaspor'u hiç yenemedi. Türkiye Kupası'nda eşleştiği rakibine 27 Aralık'ta Konya'da oynanan maçta 1-0 yenilen Trabzonspor bu maçın rövanşında 16 Ocak'ta Trabzon'da oynanan karşılaşmada rakibiyle 1-1 berabere kaldı. Bu sonuçla bordo mavililer Türkiye Kupası'na havlu attı.
Kupa hezimetinin ardından ligin ikinci yarısının ilk maçını da Konyaspor'la 21 Ocak'ta oynayan Trabzonspor bu karşılaşmada da rakibini yenemedi ve 2-2 berabere kaldı.
Trabzonspor rakibini en son bu sezonun başında oynanan ilk maçta 2-1 mağlup etmişti.
Tüm Yorumlar (14)
Kadir iskefiyeli
8 yıl önceYemeden atamayan TS Burak a dayalı TS havlu atan TS
Horyanlı kazim
8 yıl önceBecereksiz ayın bir mahlele takımı hakemde ayın sahipsiz bir takım dahada bir şey yazmam zaten sinirlerim geriliyor
karadeniz61
8 yıl önceona sansizlik degilmez kötü futbol veya rezalet diginir.
Yasar
8 yıl önceBuntakımın ilk transferi kaleci olmalı, son yediğimiz 3 golde kaleci hatası ( en kibar dil ile yaZdım, kalecilerin bu tür yediği gollere halk dilinde çok daha güzel kelimelervar)
Rıza istifa
8 yıl önceRıza gönderilmeli
Dede
8 yıl önceBu Rıza nın bir dakika daha durmaması gerekir.Hocasız takım onun takımından daha iyi oynar
Dede
8 yıl önce10 kişi kalmış takımı 90 dakka tek forvetle oynatan, Bero dan medet uman bu çapsız afamdan kim daha ne bekliyor.
Kadir iskefiyeli
8 yıl önce10 kisilik konyayı cozemeyen hoca bitmistir
Dede
8 yıl önceFenere sponsor olan bi başkanın takımından ne umuyordunuz.Tiyatro oynanıyor.Herkes saf saf seyrediyor.Önce Muharremden kurtulmalı bu şehir
Osman 61
8 yıl önceBırakın Hoca değiştirmeyi takıma destek olun. Hepiniz Teknikdirektör kesildiniz.
Kadirsen
8 yıl önceMacı veren adam onurdu ben baktim maca son golde onur resmen topu ağlarımıza gönderdi üstelik top öyle köşeyede gitmedi iyi bir kaleci böyle sutları rahatlikla cıkarması lazim.ben hocaya cok kabahat bulamam.hakem tam rezaletti beronun posizyonu sarı kartlik değildi hakem resmen bizden birini atmak icin firsat bekledi.
T.c.61
8 yıl önceKaleci sansizligi
Fatih
8 yıl önceKalecı onur sezon sonu derhal gonderılmelı en krıtık maclarda hep aynı gollerı yıyo bu adam pıslık var kardesım bu acık sekılde goruluyo
Ercan
8 yıl önceBize en başta kaliteli bir kaleci lazım eğer bu takımın iyi bir kalecisi olsaydı enaz 10 puan artıda olurdu