Trabzonspor Schalke’nin kaptanı Kenan Karaman’ı transfer edeceği haberleri Alman basınında da yer almaya devam ediyor.
Bordo mavilileri bonservis bedeli olarak yaklaşık 500 bin euro teklif ettiği gelen haberler arasında.
WAZ'a göre Schalke şu anda Karaman'ı Ocak transfer deöneminde bırakmayı düşünmüyor. Karaman’ın 2028’e kadar sürecek olan sözleşmesinde de transferi kolaylaştıracak bir madde bulunmuyor. Şartlar ne olursa olsun Schalke’in Kenan Karaman’ı 500 bin Euro gibi bir rakama bırakmayacağı ve kaptanı ile yakın gelecekte yolların ayrılma ihtimali olmadığı belirtildi.

Tüm Yorumlar (13)
selim
1 yıl önceHangi akla hizmet ya. Ne bekleniyor Kenan' dan.
Vatandaş
1 yıl önceYa şu çöpleri almayın artık. Ne zaman aklınız başınıza gelecek. Verdiğiniz rezil kararlar ile İnsanı takım tutmaktan soğuttunuz.
Ahmet Can
1 yıl önceGerçek mi bu haber. Şenol Güneş i millî takımdan kovduran milli takımdaki başarısızlığınin en büyük nedeni Kenan Karaman takintisiydi zaten. Beşiktaş kovdu. Şenol Güneş bjk yi çalıştırırken neden istemedi Kenan Karamanida şimdi peşine düştü. Yönetime de yazıklar olsun taraftarin tepkisine rağmen ozanı aldılar gördük ozanı. Şimdi Kenan Karaman i alırlarsa TS benim için biter
Osay61
1 yıl önceEğer haber doğru ise Şenol Hoca kafa olarak da çok yaşlanmış olmalı.
Erol
1 yıl önceUmut Bozuk,Şişko Ozan şimdide Karavana Kenan.Bu transferler yolsuzluktur,avantadır.Taraftar almayın çığlıkları atarken alındılar. BJK başarısız bulup yolladı, şimdi bu adamın olduğu bir kadro bjk'yi yenemez. BJY i yenemezsen en fazla 4. Olursun.Siz neyin peşindesiniz.
Erol
1 yıl önceSonra taraftar bizi desteklesin yok olmaz Trabzonspor taraftarı bu çirkin transferlerin içinde olmaz. Tribünler boş kalır. Transfer yapmayın, koyun gençleri oynasın. Bu alacağınız adamlardan daha iyiler. Tabii sizin için para döndürememek gibi bir sıkıntı yaratıyor farkındayım.
Türker
1 yıl önceSonra Şenol,Doğan düşmanı diyorsunuz.Bu adama teklif yapan takımdan da hocadan da hayır gelmez.Bu mu sizin vizyonunuz???
CAPT,M,D,
1 yıl önceBİR AN TRENDYOL BİRİNCİ LİGDE OYNUYORUZ HİSSİYATINA KAPILDIM,
ST pauli
1 yıl önce500 bin Euro? Çok bilmiş yönetim hiç bilmediği görmediği çöplere milyon eurolar Kenan karamana 500 bin.epey güldük
Suat S.
1 yıl önceKenan KARAMAN'ı almak demek eskiden yapılan yanlış transferlerin üzerine kaymak sürmek demektir. Halen bu kafayla transfer yapılacaksa hiç yapılmasın ve kulüp zarara uğratılmasın daha iyidir.
????
1 yıl önceyine çürük adamların peşindeyiz öylemi ???
????
1 yıl önceyinemi çürük transfer ????
Ali bas
1 yıl önceBos konusmayin ya! Kenan karaman coptur bes para etmez! Buna transfer telling eden trabzonspordan Ekimi ayagini ceksin !