Spor Toto Süper Lig'in 19. haftasında Fenerbahçe'yi evinde ağırlayan Trabzonspor, ikinci yarıda 1-0 önde giderken son dakikalarda yediği golle galibiyeti elinden kaçırdı. 1-1 sonuçlanan maç sonrasında basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Trabzonspor'un kalesici Onur Recep Kıvrak, beraberlik karşısında duyduğu üzüntüyü dile getirdi.
KAZANMAYI ÇOK İSTİYORDUK
Maçı kazanmak için ellerinden gelen herşeyi yaptıklarını söyleyen kaptan Onur şöyle konuştu: "Buraya gelen taraftarlara çok teşekkür etmek istiyorum. Bu maçı gerçekten kazanmak istiyorduk. Her iki tarafın da futbol oynamak istediğini göstermesi çok önemliydi. Gerçekten güzel bir maç oldu. İlk yarıda dediğiniz gibi kötü başladık. Golü bulana kadar kötü oynadık. Golü bulduktan sonra rahatladık ama son 2 haftadır, geçen hafta benim bireysel hatamla ki bunu söylemekten de hiçbir zaman gocunmam. Sosyal medyada yazıp çiziyorlar ama olsun onların canları sağolsun, kardeşlerim onlar benim. Ben Trabzonspor’da ilk oynadığım zamanlarda onlar herhalde 5 yaşındaydı. Hiç önemli değil ben her zaman çıkar hatamı kabullenirim. Geçen hafta benim yüzümden 3 puanı kaybettik. Bu hafta da duran toptan gol yedik. Ne yapalım? Sonuçta kazanmak, buraya kadar gelen taraftarlarımıza armağan etmek isterdik, olmadı. Önümüzde Göztepe maçı var, ona bakacağız."
BURAK YILMAZ'IN KASIĞINDA CİDDİ YIRTIK VAR
Burak Yılmaz'ın kaçırdığı poziyon için konuşan kaptan Onur, "Burak Yılmaz’ın kasığında ciddi şekilde yırtık var. O bugün 17. Golünü attı. İnşallah gol kralı olur. Zaten kralda inşallah bu sene de gol kralı olur. Bu hafta 1 -2 antrenmana çıktı yine ağrıları var. Kral unvanı kolay olmuyor. Bu pozisyonu atsaydık belki maçı kazanırdık. Olmadı her şeyde nasip var” diye konuştu.
ONLAR 1 ÜZÜLÜYORSA BEN 10 KATI ÜZÜLÜYORUM
Maçın son dakikalarında kalesinde gördüğü gole karşı üzüntüsünü dile getiren Onur Recep Kıvrak, "Trabzon küçük bir şehir ama insanlarının kalbi gönlü çok büyük. Bu benim şahsi fikrim, Trabzon dobra insanların olduğu bir şehir. Bu taraftarı sürekli her maçta böyle görmek istiyoruz. Onları bizim arkamızda gördüğümüzde kendimizden daha emin oluyor, daha iyi yerlere varacağımızı düşünüyorum. Sonuçta ben kaleciyim. Her zaman söylüyorum, ben iyi oynadığım zaman da kötü oynadığım zaman da, kaldı ki robot değilim her zaman iyi oynamak isterim. Geçen hafta benim hatam yüzümden yediğimiz golden sonra tesisten 3-4 gün dışarı çıkmadım. Ailem Trabzon’a gelecekti, onları İzmir’de tutmaya devam ettim. Burada benim 11. yılım olacak. Ben bu takımın kaptanıyım, onlar 1 üzülüyorsa ben 10 katı üzülüyorum. Onlar emin olsunlar. Hep kazanmak istiyoruz. Elimden geleni yaptım. Keşke son dakikalarda o pozisyonu çıkarabilseydim, hediye edebilseydim. İşte diyorum ya robot değiliz. Bir yerden bir yere fire verebiliyor. Sonuçta aramızda bir olaylar var. Bunun bir süreci var o ayrı. Bugün ise ayrı bir şeyimiz var. Bugün bir millet olarak birleşmişiz. Bunların önüne başka şeylerin geçmemesi gerekiyor. Tüm dünyaya böyle bir mesaj vermek gerekiyor. Bunu söyleyen insanlar maalesef bu ülkeyi karıştırmak isteyen insanlar. Bugün de çok güzel örnek olduğumuzu düşünüyorum herkese. Yeri gelmişken, askerimizin burnu kanamasın, Rabbim nasip etmesin. Zaferle gittiler zaferle de geri dönsünler." ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (23)
Ragnar
8 yıl önceBüyük takım kalecisi puan alır. Sen hangi maçı kurtardın. Seni göztepe paklar
isiyin
8 yıl önceFutbol bu. Ve sen adamsın.
mulla balaban
8 yıl önceYıllardır şu çapsız yönetim ve teknik adamlarla kahrolduk şu takıma yan top ve hava hakimiyeti olan bir stoper alınmadı biz yazmaktan usandık yönetimler anlamadı yine yan top 4- 5 yan top hepsini fenerli futbolcular aldı bütün takımlar bu zaafiyeti biliyor ve golü atıyor
biz trabzonluyuz
8 yıl öncesenin takima ve sehri duydugun aidiyet duygusu yeter adamsin.gene olmadi yenedik mantik disi bir istatistik ve hep son son dakikalarda kaciriyoruz elimizden
Yalcinx5
8 yıl önceRangar adli arkadasim hangi maci aldimi onur bu macta eger yenilmediksey onurun mutlak yuzde yuzluk 4 net pozisyonu cikartmasiyladir sen hangi maci izliyosu
Saçma yorumlara cevap
8 yıl önceRagnar salyalarin akıyor.
Cml
8 yıl önceSeni eleştiren sırf eleştirmek için eleştiriyor bu maçı ilk yarı 2 -0 geride kapatabilirdik.Bir kişi sövmeye başlayınca bütün yemimyermeler sövüyor.hangi kaleci gol yemedi veya hata yapmadı.Vur deyince öldürüyoruz.Şu 18 yaşından küçüklere sosyal medya yasaklansın da bakın nasıl rahatlıyor futbolcular
Mustafa
8 yıl önceŞu takıma Onur’dan daha fazla yararlı olan,hizmet eden ve sevilen kaç futbolcu - tüm tarihini göz önünde bulundurarak - sayabilirsiniz ki hala menfi yönde eleştirebiliyorsunuz!
Dumanoğlu
8 yıl önceŞu onur a laf edenler beri gelsin diyecektim ki balık hafızamı ragnar çoktan oltaya takılmış... vicdansızlıktır, tarihini bilmemektedir. Değerini sahiplenmemektir yaptığın, iyi ki kaptan olgunluğunu karakterine yansıtmış. Her durumda kardeşlerşm diyebiliyor... yüreğinize sağlık, ilk yarıdaki oyununuzu da aranızda kritik etmeyi de unutmayın bu arada büyük kaptan...
Sportmen
8 yıl önceOnura laf eden gerzeklere lütfen itibar etmeyin.Eminim o gerzekler bir elden yönetilen piyonlardır.Trabzon ve TS düşmanlarının emrinde olan hainlerdir.
Gürhan Bahadır
8 yıl önceNe yersen ye sen bizim Onurumuzsun, gerisi boş laf. ONUR lu adamsın kaptan
tibukoglu
8 yıl öncekaleci şart üstüne gelen toplarda bile panik halinde çıkardığı zor bir pozisyon yok.kamil ahmet oynarsa pereradan iyi olur sağ stoper şart ve birde maçı tutacak okuyacak ya hoca yada uyanik bir yardimci
T.c.61
8 yıl önceSenin yapacagin birsey yoktu hep boyle oyna
devran
8 yıl öncehatalarin yüzünden son iki maci verdin artik senden kurtulmanin zamani coktan geldi sen kalede hükmen uyuyon bir anda uyaniyon ama is isten geliyor yantoplar sifirsin
Rüstem Hacıdokuzoğulları
8 yıl önceTakımı ayakta Onur tuttu. Çok ciddi pozisyonları kurtardı. Kaptan bizim en iyimizdi. İkincisi genç Abdulkadir'di.
Yakup
8 yıl önceTrabzonspor kazma futbolcularla dunyanin en kocalarida getirsen adam edemez guzel futbol oymamiz icin ortsa ara pas kilit pas atabilecek oyuncular olmazi lazim bunu onazi kucka okay beceremez
Rüstem Hacıdokuzoğulları
8 yıl önceTakımı ayakta Onur tuttu. Çok ciddi pozisyonları kurtardı. Kaptan bizim en iyimizdi. İkincisi genç Abdulkadir'di.
Temel Hacımuhittinoğulları
8 yıl önceMaçın en iyisi Onur'du
antikus
8 yıl öncebizim takim cift forvet oynayamiyormu neden rodellega son 3-4 dakkada oyuna aliniyor
Necip Uzunalioğlu
8 yıl önceOnur futbolun geçmişi yok. Boş ver koçum. Herkes bir bir kaçarken gemiyi sen kurtardın. Aslanım benim.
Hakan
8 yıl önceSon 5 sezona bakılırsa ts yi bazı sezonlarda kümede tutan ADAM dir. Değerlerimizi koruyalım. Onur ayrindaki kalecinin ts ye maliyet en az 20 milyn Euro
Metin ÖZTÜRK
8 yıl önceZaten iki top geldi birini çıkardın birini yedin. Artık güven falan da vermiyorsun haberin olsun Onur..
halil
8 yıl önceOnurumuzsun sen