Haber61 Haber Müdürü Okan Çıtlak ve spor yorumcusu Gökmen Şahin, "Saha Kenarı" programında Trabzonspor gündemini masaya yatırdı.
Gökmen Şahin, özellikle hakem kararları ve VAR uygulamalarıyla ilgili önemli değerlendirmelerde bulundu.
Şahin, TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu'nun hakemler tarafından kendisine operasyon yapıldığına dair yaptığı açıklamalarına atıfta bulunarak, "Hacıosmanoğlu'nun hakemler hakkında bu tarz cümleleri oldu ama herhangi bir somut çalışması olduğunu da göremedik. Trabzonspor'un da kendi hakkını savunması gerektiği bir gerçek" dedi.
Şahin, Trabzonspor'un Kasımpaşa maçında ofsayt gerekçesiyle iptal edilen golünü de "Başlı başına komedi" olarak tanımlayarak, "Milyon dolarlar ile kurulan VAR odaları, bazılarının operasyon odasına dönüşmüş durumda. Ofsayt çizgileri ise adeta mühendislik ve mimarlık harikası bir işçilikle çiziliyor" şeklinde konuştu.
Tüm Yorumlar (8)
61ts
1 yıl önceSanki Trabzonspor şampiyonluğa oynuyorda hep bahane yok istese osihmeni alirmisizda ancak taraftarları kandırmaca kimse bu kadar rezil transferlerden konuşmuyor Ertuğrul doğan şampiyonluk takımıni getirdigi hale bak
Bilal
1 yıl önceBu ğolün ofsayt diye iptal edilmesi bu ülkede herşey de olduğu ğibi sporunda nasıl idare edildiği hanği mantığa ve temele dayandırıldığının belğesi dir ister kabul et ister etme ben yaptım oldu işine ğelirse ülkesi.
VAKFIKEBİRLİ BOZKURT ((A-POLİTİK))
1 yıl önceMHK da Trabzon antipatisi olduğu bir gerçek.OzanArifin “Demircinin köpeği” fıkrası vardı.Yoğun karda dağda aç kalan Kurt kasabaya inmiş.Ama kalabalık Köpek saldırısıyla kaçmaya başlamış.Kurt dağa doğru kaçtıkça kovalayan sayısı azalıyormuş.Ama en önde Demirci İbo nun köpeği varmış.Kurt hem kaçıyor hemde düşünüyormuş Fırıncının Bakkalın Kasabın köpeği değilde.Neden Demircinin köpeği.Birileri bizi yıllardır hep kovaladı.Çünkü kupalarına ortak olduk.Onlar bize düşman.Tamam..Ama MHK ya noluyor ?
cevdet demırcı
1 yıl öncebence buraya fazla takılmayın trabzonspor o mac boyunca futbol oynamadı sız gol adın hakem vermesın
Fan
1 yıl önceYa bu sezon penaltılar dahil en az 15 gol verilmedi
ozgur ata
1 yıl öncekotu oynayinca hakkimizin yenmesi mubah mi yani? Kotu oynayip da mac kazanan baska takim yok mu? Iyi oynayana mi puan veriyorlar yoksa golu atana mi?
K yazıcı
1 yıl önceAttığı verilmedi zaten
Kaya
1 yıl önceHarika bir yorum tebrikler