Trabzonspor'un hocası Rıza Çalımbay, Medipol Başakşehir-Fenerbahçe maçında
Trabzonspor Teknik Direktörü Rıza Çalımbay, bordo mavili ekibin haftaya karşılaşacağı Medipol Başakşehir'i İstanbul'da izliyor.
Trabzonspor Teknik Direktörü Rıza Çalımbay, bordo mavili ekibin haftaya karşılaşacağı Medipol Başakşehir'i İstanbul'da izliyor.
rakip takimi sen deyil oyuncular izlesin.sahada o ruhsuzlar oynucak.dipdekilere yenil üsdekilerimi yencen
Hahaha bende gördüm tvden sanki taktikden anliyorya gitmiş oraya,uyuma yönetim lig bityi zaten hemen mustafa reşit akçay göreve birde yok şampiyon falan demeyindaha ilk on kafi.
İzlemesine gerek yoktu Rıza bey yine beraberlik için oynar herzaman
Haftaya nasıl korkak bi oyun oynasak diye düşünüyordur.nasıl korksakta berabere kalsak diyordur.
Basaksehiri nasıl dudururuzda fark yemeyiz diye iyi analiz yap. Onumuzdeki haftayida puansiz kapatacagizda ona yaniyorum simdiden. Hsngi takimi yenecez merak ediyorum
Tüm Yorumlar (28)
x5461
8 yıl öncerakip takimi sen deyil oyuncular izlesin.sahada o ruhsuzlar oynucak.dipdekilere yenil üsdekilerimi yencen
Türkday
8 yıl önceHahaha bende gördüm tvden sanki taktikden anliyorya gitmiş oraya,uyuma yönetim lig bityi zaten hemen mustafa reşit akçay göreve birde yok şampiyon falan demeyindaha ilk on kafi.
Ofli
8 yıl önceİzlemesine gerek yoktu Rıza bey yine beraberlik için oynar herzaman
Bayro
8 yıl önceHaftaya nasıl korkak bi oyun oynasak diye düşünüyordur.nasıl korksakta berabere kalsak diyordur.
Ts612828
8 yıl önceBasaksehiri nasıl dudururuzda fark yemeyiz diye iyi analiz yap. Onumuzdeki haftayida puansiz kapatacagizda ona yaniyorum simdiden. Hsngi takimi yenecez merak ediyorum
EMİR61.
8 yıl önceNEDEN İZLİYOR ŞAMPİYONLUĞA OYNAYAN TAKIMIMI VAR.
tosunoğlu
8 yıl önceBurak,Onazi ve bize sırtını dönen şansımız inşAllah geri dönerde 3 puanımızı alırız.Elim işe gitmiyor hocam
Metin öztürk
8 yıl önceBir hafta izlese nolacak Karabükü konyayi yenemeyen basaksehiri mi yenecek. Büyük hoca
Yahya doğanay
8 yıl önceBaşak şehir macina bunlanmi cikcağiz yine tovbe esteğfirullah
lazkopat61
8 yıl öncegüya bişeý iş olsun diye gidip bakıp geliyor sonra ya berabere yada yeniloyor.... nasrettin hocanın fıkrası gibi 'dostlar alışverişte görsün'
Çarşıbaşılı
8 yıl önceSen hep maç izlesen ne olur. Hocalık sana göre değil. En fazla ptt liginde takım çalıştırabilirsin. O da en fazla ilk 10’a girer
İhsan
8 yıl önceİzlese nolur. Oynayacağı oyun aynı
Ts61
8 yıl önce5 hafta üst üste berabere kal,sonra b.sehiri izlemeye git...çözsen,yensen nolur artik...boşuna kulübün paralarını harcama...
Gürhan Bahadır
8 yıl önceVay anasını be, neyi takip ediyor, gitsin aykut kocamandan nasıl yürekli top oynanır öğrensin... öğrenmenin yaşı yok
Türkday
8 yıl önceMustafa reşit akçay alda gökdenizi yanina yap beşyillik imza hicbirzamanda şampiyonluk hedefikoyma bizide yorma.
Akın
8 yıl önceHahahahahahahahahah gülim barı sanki bişey becerecekmiş gibi analiz ediyormuş hazır gitmişken kal İstanbulda gelme
Hüseyin şimşek
8 yıl öncesayın hocam ben trabzon kongre üyesiyim sizide seven biriyim ama şu beroyu kadroda görünce sızın hocalığınızın büyüklüğünden şupe duyuyorum
x 5461
8 yıl önceAl sana bir firsat daha üstlere yaklasmak icin .basak bugün puan kaybetti.hafdaya sende yen ama o isik yok sizde
Kologlu
8 yıl önceTakimda beceriksiz adamlar gol atamiyorsa hoca ne yapsin..
Taraftar
8 yıl önceSavunmada ugur ortasahada kucka kanadı bero olan bir takım dan ne beklersinki. Zaten takıminda 3 kötü oynayan oyuncun varsa o maçı kazanman çok zor. Ancak uzaktan süper şut veya şans golü yada burak olursa şansın olabilir
Vuslat
8 yıl önceOnur, kamil, hubocan, duritca, nova, Okay, onazı (yoksa kuçka) sosa, kadir, castillo, Burak, (yoksa rodeyaga) oyun mantığında izlediğin fener gibi pas yaptırma ne onların sahasında ne bizim sahada pres yap yeter Burak varsa al 3 puanı bay bay şampiyonluk bb ye..
Yasar
8 yıl önceBen taktiği vereyim Burak ı koy , 10 tane de defansif oyuncu koy , olsun bitsin
Deniz
8 yıl önceO kadar da deyil,takimin stratejik pilani yok, hatcanan oyuncular harikalar yaratiyor, iky yok, yönetim enkaz devraldi , tekrar takim ekaza dondu ve ustune Riza hoca geldi, hic deyilse gol yemiyoruz, artik saglam 4 oyuncu ve saglam strateji ve 3 er yillik plan zamani, laf üreterek olmuyor, takimi kurarken takim liderleriyle birlikte kurulur trubunle olmaz, lutfen , orta okuldan beri bekliyoruz
mehmet
8 yıl önceAykuttan ne öğrenecek aykut adam olsa kovulduğu yere geri gitmezdi rıza ne yapsın çıkıp golü omu atsın en azından karekterli adam
İbrahim
8 yıl önceBoşuna izlemiş analiz yapamıyor.
yakup
8 yıl önceyani başakşehiri yeneriz her şeyin üzerine sünger çekeriz mi diyorsun yazık.ligin en berbat ve anlamsız futbolunu oynuyor trabzon
yakup
8 yıl önceersun yanal zamanınnda takım nasılsa hiç bir deyişiklik yok. ersun yanal döneminde 3 büyük takıma kök söktürmüştük. rıza hocayla evimizde fenere karşı ilk yarı orta sahayı ileri geçemedik
chemu
8 yıl öncefener-ibb yi nasıl yenmiş izleyin. rakibi analiz etmiş, zaaflarını ortaya çıkarmış ve isabetli taktik varyasonlar. taktik iyi olunca oyuncu da özverili oynuyor. bizde olmayan herşey vardı fb de