| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 11 Şubat 2018 19:17

Trabzonspor'un hocası Rıza Çalımbay, Medipol Başakşehir-Fenerbahçe maçında 

Trabzonspor Teknik Direktörü Rıza Çalımbay, bordo mavili ekibin haftaya karşılaşacağı Medipol Başakşehir'i İstanbul'da izliyor.

Spor Toto Süper Lig’in 21. haftasında oynanan Medipol Başakşehir-Fenerbahçe mücadelesini Trabzonspor Teknik Direktörü Rıza Çalımbay da takip ediyor. Süper Lig’in 22. haftasında oynanacak olan Trabzonspor-Medipol Başakşehir maçı öncesinde Rıza Çalımbay’ın analiz 3. İstanbul Fatih Terim Stadı'na gelerek karşılaşmayı takip etti.

Yorumlar (28)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

X
x5461
8 yıl önce

rakip takimi sen deyil oyuncular izlesin.sahada o ruhsuzlar oynucak.dipdekilere yenil üsdekilerimi yencen

T
Türkday
8 yıl önce

Hahaha bende gördüm tvden sanki taktikden anliyorya gitmiş oraya,uyuma yönetim lig bityi zaten hemen mustafa reşit akçay göreve birde yok şampiyon falan demeyindaha ilk on kafi.

O
Ofli
8 yıl önce

İzlemesine gerek yoktu Rıza bey yine beraberlik için oynar herzaman

B
Bayro
8 yıl önce

Haftaya nasıl korkak bi oyun oynasak diye düşünüyordur.nasıl korksakta berabere kalsak diyordur.

T
Ts612828
8 yıl önce

Basaksehiri nasıl dudururuzda fark yemeyiz diye iyi analiz yap. Onumuzdeki haftayida puansiz kapatacagizda ona yaniyorum simdiden. Hsngi takimi yenecez merak ediyorum

Tüm Yorumlar (28)

X
x5461
8 yıl önce

rakip takimi sen deyil oyuncular izlesin.sahada o ruhsuzlar oynucak.dipdekilere yenil üsdekilerimi yencen

T
Türkday
8 yıl önce

Hahaha bende gördüm tvden sanki taktikden anliyorya gitmiş oraya,uyuma yönetim lig bityi zaten hemen mustafa reşit akçay göreve birde yok şampiyon falan demeyindaha ilk on kafi.

O
Ofli
8 yıl önce

İzlemesine gerek yoktu Rıza bey yine beraberlik için oynar herzaman

B
Bayro
8 yıl önce

Haftaya nasıl korkak bi oyun oynasak diye düşünüyordur.nasıl korksakta berabere kalsak diyordur.

T
Ts612828
8 yıl önce

Basaksehiri nasıl dudururuzda fark yemeyiz diye iyi analiz yap. Onumuzdeki haftayida puansiz kapatacagizda ona yaniyorum simdiden. Hsngi takimi yenecez merak ediyorum

E
EMİR61.
8 yıl önce

NEDEN İZLİYOR ŞAMPİYONLUĞA OYNAYAN TAKIMIMI VAR.

T
tosunoğlu
8 yıl önce

Burak,Onazi ve bize sırtını dönen şansımız inşAllah geri dönerde 3 puanımızı alırız.Elim işe gitmiyor hocam

M
Metin öztürk
8 yıl önce

Bir hafta izlese nolacak Karabükü konyayi yenemeyen basaksehiri mi yenecek. Büyük hoca

Y
Yahya doğanay
8 yıl önce

Başak şehir macina bunlanmi cikcağiz yine tovbe esteğfirullah

L
lazkopat61
8 yıl önce

güya bişeý iş olsun diye gidip bakıp geliyor sonra ya berabere yada yeniloyor.... nasrettin hocanın fıkrası gibi 'dostlar alışverişte görsün'

Çarşıbaşılı
8 yıl önce

Sen hep maç izlesen ne olur. Hocalık sana göre değil. En fazla ptt liginde takım çalıştırabilirsin. O da en fazla ilk 10’a girer

İhsan
8 yıl önce

İzlese nolur. Oynayacağı oyun aynı

T
Ts61
8 yıl önce

5 hafta üst üste berabere kal,sonra b.sehiri izlemeye git...çözsen,yensen nolur artik...boşuna kulübün paralarını harcama...

G
Gürhan Bahadır
8 yıl önce

Vay anasını be, neyi takip ediyor, gitsin aykut kocamandan nasıl yürekli top oynanır öğrensin... öğrenmenin yaşı yok

T
Türkday
8 yıl önce

Mustafa reşit akçay alda gökdenizi yanina yap beşyillik imza hicbirzamanda şampiyonluk hedefikoyma bizide yorma.

A
Akın
8 yıl önce

Hahahahahahahahahah gülim barı sanki bişey becerecekmiş gibi analiz ediyormuş hazır gitmişken kal İstanbulda gelme

H
Hüseyin şimşek
8 yıl önce

sayın hocam ben trabzon kongre üyesiyim sizide seven biriyim ama şu beroyu kadroda görünce sızın hocalığınızın büyüklüğünden şupe duyuyorum

X
x 5461
8 yıl önce

Al sana bir firsat daha üstlere yaklasmak icin .basak bugün puan kaybetti.hafdaya sende yen ama o isik yok sizde

K
Kologlu
8 yıl önce

Takimda beceriksiz adamlar gol atamiyorsa hoca ne yapsin..

T
Taraftar
8 yıl önce

Savunmada ugur ortasahada kucka kanadı bero olan bir takım dan ne beklersinki. Zaten takıminda 3 kötü oynayan oyuncun varsa o maçı kazanman çok zor. Ancak uzaktan süper şut veya şans golü yada burak olursa şansın olabilir

V
Vuslat
8 yıl önce

Onur, kamil, hubocan, duritca, nova, Okay, onazı (yoksa kuçka) sosa, kadir, castillo, Burak, (yoksa rodeyaga) oyun mantığında izlediğin fener gibi pas yaptırma ne onların sahasında ne bizim sahada pres yap yeter Burak varsa al 3 puanı bay bay şampiyonluk bb ye..

Y
Yasar
8 yıl önce

Ben taktiği vereyim Burak ı koy , 10 tane de defansif oyuncu koy , olsun bitsin

D
Deniz
8 yıl önce

O kadar da deyil,takimin stratejik pilani yok, hatcanan oyuncular harikalar yaratiyor, iky yok, yönetim enkaz devraldi , tekrar takim ekaza dondu ve ustune Riza hoca geldi, hic deyilse gol yemiyoruz, artik saglam 4 oyuncu ve saglam strateji ve 3 er yillik plan zamani, laf üreterek olmuyor, takimi kurarken takim liderleriyle birlikte kurulur trubunle olmaz, lutfen , orta okuldan beri bekliyoruz

M
mehmet
8 yıl önce

Aykuttan ne öğrenecek aykut adam olsa kovulduğu yere geri gitmezdi rıza ne yapsın çıkıp golü omu atsın en azından karekterli adam

İbrahim
8 yıl önce

Boşuna izlemiş analiz yapamıyor.

Y
yakup
8 yıl önce

yani başakşehiri yeneriz her şeyin üzerine sünger çekeriz mi diyorsun yazık.ligin en berbat ve anlamsız futbolunu oynuyor trabzon

Y
yakup
8 yıl önce

ersun yanal zamanınnda takım nasılsa hiç bir deyişiklik yok. ersun yanal döneminde 3 büyük takıma kök söktürmüştük. rıza hocayla evimizde fenere karşı ilk yarı orta sahayı ileri geçemedik

C
chemu
8 yıl önce

fener-ibb yi nasıl yenmiş izleyin. rakibi analiz etmiş, zaaflarını ortaya çıkarmış ve isabetli taktik varyasonlar. taktik iyi olunca oyuncu da özverili oynuyor. bizde olmayan herşey vardı fb de