Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası Çeyrek Final ikinci karşılaşmasında yarın (13.02.2020 Perşembe) B.B. Erzurumspor ile karşılaşacak.
Bordo mavili kafile hava şartları dolayısıyla bugün karayoluyla Erzurum’a gitti.
Bordo mavili taraftarlar yol güzergahında takım otobüsünün önünü kesti. Torul'da, Gümüşhane'de ve Bayburt’ta takım otobüsünün yolunu kesen taraftarlar meşaleler yakarak tezahüratlarda bulundular ve takıma destek verdiler.
Tüm Yorumlar (20)
Ahmet AYDIN
6 yıl önceHakediyor ama...
Özcan yılmaz
6 yıl önceBu kış kıyamette otobüsle neden gidiyorlar yollar kar buz
KaradenizSamsun
6 yıl önceDiyorum ya bu takim artik segir takimi degil Turkiyenin her yerinde taraftari olan hatta dunyanin her yerinde taraftari olan buyuk bir camia bu yuzden Trabzonspor buyuk bu yuzden her il TS kiskaniyor.Dogma buyume Samsunluyuz Trabzonsporluyuz
Gerçek ts li ali
6 yıl önceGümüşhane li ts lu lara amasya suluova dan selamlar.. Bayburtada ts u seven herkese selam olsun..
Taraftar 69
6 yıl önceBizim hayallerimiz var mavi gökyüzüne kupaları kaldırmak can Trabzonsporumuz
şenol
6 yıl önceHelal sana Karadeniz Samsun,
Erdal
6 yıl önceGelirken Artvin hopa rize yulunundan gelsinler bekleriz.....
Bayburtlu TS
6 yıl önceGümüşhanede,bayburtta,erzurumda karşılandı takım... işte sevgi... inşAllah Erzurumspor süper lige çıkar da bu takım karşılama geleneği devam eder
Hasan
6 yıl önceİNŞALLAH Şampiyon olunca kutlama turuna çııkılsın. Kimin ne kadar taraftarı olduğu o zaman daha net görülür. Bunlar Sysbergin görünen yüzüdür. Trabzonspor çok büyük camiadır. Ülkenin her köşesnde taraftarı var. Yeter ki gücü ortaya çıkarmayı, potansiyeli yönetmeyi bileşim. Trabzonspor kökü Trabzon'da dalları tüm ülkeye yayılmış ulu bir çınardır. Taraftarının gurur kaynağıdır. Çığ gibi büyüyor.
6161
6 yıl önceSelam olsun guzel insanlara.
Laz kopat 61
6 yıl önceBizi utandırma Allahım Amin
İhtiyar Delikanlı
6 yıl önceBalıkesirden selamlar Hayırlısı ise İnşaAllah bu sene o sene olsun
ts
6 yıl önceTS büyük bir camia ülke de dünyada heryerde taraftarı olan takım,bunu medyada rakiplerde sindiremeyenler var özellikle fb partisi başkanı koç çünkü kulubü artık partiye çevirdi aklı sıra kulübünü, futbolu, ts u , dümen tutup siyasi provakatif, mesajlar veren koç bu büyük taraftara ancak bakar kalır.
Hacı Ömer
6 yıl önceO sene busene inşAllah
Turgay
6 yıl önceTrabzonspor İstanbul'un kapitalist devlet destekli takımlarına karşı gelebilen tek Anadolu takımıdır.Evet bazı şehirler de bu özelliğe sahip olmak istemişlerdir ama maalesef olamamışlardır.Bu yüzden bu çarpık ve İstanbul hegomanyasına karşı çıkan herkesin takımı Trabzonspor'dur.
hasan
6 yıl önceçok komik ya..İl dediğniz Gümüşhane ve Bayburt ,,ikiisini toplasan bir Akçaabat etmez..
EMRE ŞAHİN
6 yıl önceGüzel insanlara selam olsun kar kış Trabzonspor sevgisini yaşatıyorlar bizde gurur duyuyoruz hepsiyle böyle bir camiamız olduğu için.
Halil Karadeniz
6 yıl önceTrabzonsporluluk bi başka Tutku.! Bu Aşk bağımlılık yapar. İyiki Trabzonsporluyum.
hakkı61
6 yıl önceya bu torullular ne güzel insanlar kurban olayım Allahınıza be... helal olsun...
Trabzon eniştesi
6 yıl önceBende doğma büyüme Adanalı'yım. Ama Trabzonspor'un her maçına gider ya da izlerim. Bize her yer Trabzon. Trabzon'un önlenemez yükselişi. Karadeniz eşsiz insanıyla, doğasıyla, Trabzonspor'u ile, milliyetçiliğiyle gerçekten bir markadır. Yurdumun her yeri aynıdır ama Karadeniz bir başka.