Trendyol Süper Lig’de kümede kalma mücadelesi veren Net Global Sivasspor’da dikkat çeken bir gelişme yaşandı.
Daha önce Trabzonspor’la da adı anılan Arnavut golcü Rey Manaj, alınan kararla kadro dışı bırakıldı.
Çalımbay’dan Eleştiri Gelmişti
Kadro dışı kararının alınmasında, Çalımbay’ın geçtiğimiz günlerde yaptığı açıklamaların etkili olduğu düşünülüyor.
0-0 sona eren Sipay Bodrum FK maçının ardından Manaj’ı açıkça eleştiren tecrübeli teknik adam, “Rey Manaj'ın da biraz gayret etmesi gerekiyor. Sivas ona tapıyor, ‘iyi oyuncu’ diyor. O zaman oynayacak. Bir tane pozisyonu yok, pozisyonu olmayan adamı niye tutayım oyunda? Kötü günündeydi ve oyundan çıkardık” ifadelerini kullanmıştı.

12 Gol, 5 Asistlik Performans
Bu sezon Süper Lig’de 12 gol ve 5 asistle takımına katkı sağlayan Manaj’ın kadro dışı bırakılması, Sivasspor taraftarları arasında şaşkınlıkla karşılandı. Kararın ardından oyuncunun geleceğiyle ilgili yeni iddialar gündeme geldi. Gözler, daha önce Manaj ile ilgilendiği öne sürülen Trabzonspor’a çevrildi. Yönetimin herhangi bir hamle yapıp yapmayacağı ise merak konusu.
Tüm Yorumlar (6)
Anadolu
1 yıl önceBunu alırlarsa al başına bir dert daha. Sivasta aldığı paranın 3-5 katını verirler. Sonra da göndermek için bir o kadar daha verirler. Aklı olan uzak durur.
Lazz
1 yıl önceAlin nerde çöp var toplayin.Ugurcanida satin kesin küme düşeriz.Yönetime Başarilar dilerim.Aldiklari hocaya bakin ikinci sinif.
Haluk
1 yıl önceSıradan bır golcu
Oflu
1 yıl önceİyi futbolcu filan değil. Hatta kötü bir futbolcu.
Ers61
1 yıl önceÇalımbay'ı tebrik ediyorum. G...tü kalkanın g...tünü indireceksin. Bizde gol atan kenarda, ruhsuzlar her maçta sahada. Trabzon'dan uzak olsun, takımına ihanet edenin kimseye hayrı olmaz.
Serkan ak
1 yıl önceBu futbolcu değil çöp bizde çok var bundan ise yaramaz