| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 14 Nisan 2017 20:34

Trabzonspor'un gözü Antep'te

Üç futbolcunun kalması için Gaziantepspor'un ligde kalması gerekiyor

Trabzonspor'un gözü kulağı Gaziantepspor'da. Nedeni ise bu takıma gönderilen üç kiralık isim Kırmızı siyahlılar küme düşerse Sefa Yılmaz, Musa Nizam ve Muhammed Demir geri dönecekler. 

Aksi taktirde 3 oyuncu da yollarına kırmızı-siyahlı formayla devam edecek. Gelecek sezon aynı korkuyu yaşamak istemeyen Gaziantepspor'un üç oyuncu için Trabzonspor'a 3 milyon euro ödeyeceği iddia edildi. 

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!