| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 18 Temmuz 2025 00:38

Trabzonspor’un golcüsü Onuachu’dan kötü haber mi?

Erzurum kampında Azerbaycan ekibi Araz Nahçıvan ile oynanan hazırlık maçında sakatlanan Nijeryalı golcü Paul Onuachu, sol ayak bileğine aldığı darbe nedeniyle oyundan alındı.

Trabzonspor, yeni sezon hazırlıklarının ikinci etabını Erzurum’da sürdürüyor. Bordo-Mavililer, kamp programı kapsamında bugün Azerbaycan temsilcisi Araz Nahçıvan ile hazırlık maçında karşı karşıya geldi. Bu karşılaşma, Trabzonspor’un kamp sürecindeki ikinci hazırlık maçı oldu.

Mücadelenin ilerleyen dakikalarında bordo-mavili taraftarları endişelendiren bir gelişme yaşandı. Takımın önemli golcüsü Paul Onuachu, rakip savunmacının müdahalesi sonrası yerde kaldı. Sağlık ekibi hemen sahaya girerken, teknik heyet tedbir amaçlı olarak Nijeryalı oyuncuyu oyundan aldı. Onuachu’nun yerine Sikan dahil oldu.

Edinilen bilgilere göre Onuachu’nun sol ayak bileğine darbe aldığı ve yarın MR’ının çekileceği öğrenildi. Nijeryalı forvetin durumu, yapılacak detaylı tetkiklerin ardından netlik kazanacak

Yorumlar (7)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
Tonya
11 ay önce

Tamam 6 yok

0
0661
11 ay önce

oohooho daha şimdiden bu ne çıtkırımlık?

G
Gercek Trabzonlu
11 ay önce

Almayin dedik durduk ama yeni yapmacik taraftar gorunumluleri dinlediniz aldiniz simdi ne OLDU??? Ne OLDU? Bu sezon Kume Oynayacagiz.

Y
Yalnız TS
11 ay önce

Böyle kazma takımlarla maç yapmayınız. Kasap gibi takımlar

O
Ofli
11 ay önce

30 yas üstü oyuncular para yemeye ve yatmaya geliyor.. Kenti topragindan yetiseni satar yada oynatmaz dislarsan böyle olur. Giren cikan Trabzonspora - yabanci oyuncu parasini bilir..

Tüm Yorumlar (7)

T
Tonya
11 ay önce

Tamam 6 yok

0
0661
11 ay önce

oohooho daha şimdiden bu ne çıtkırımlık?

G
Gercek Trabzonlu
11 ay önce

Almayin dedik durduk ama yeni yapmacik taraftar gorunumluleri dinlediniz aldiniz simdi ne OLDU??? Ne OLDU? Bu sezon Kume Oynayacagiz.

Y
Yalnız TS
11 ay önce

Böyle kazma takımlarla maç yapmayınız. Kasap gibi takımlar

O
Ofli
11 ay önce

30 yas üstü oyuncular para yemeye ve yatmaya geliyor.. Kenti topragindan yetiseni satar yada oynatmaz dislarsan böyle olur. Giren cikan Trabzonspora - yabanci oyuncu parasini bilir..

Y
Yorgun fırtına
11 ay önce

Onu bunu bilmem ama görünen köy kılavuz istemez misali bu senede fiyasko hem yönetim hem takım..

T
TS ye yazık oluyor
11 ay önce

U19 ahını alıyorsunuz. Civa gibi çocukları harcayıp vasatları sakatları takıma boca ediyorsunuz. Derdinizin TS olmadığı belli ne hoca nede yönetim gençleri öncelemeyecek. TS nin geleceğine değil güne oynuyorlar. İddia ediyorum U19 bunlardan daha iyi sonuca imza atar. Aldıklarınız yatar seneye de parayla geldikleri gibi üstüne parayla giderler. Bu takımın nüvesi alt yapıdan oluşturulmalıdır. Yatırımcılardan soyacağınız hisse de kalmadı yüzde yetmişine zaten çöktünüz kalanı çerez parsı bile etmez.