Trabzonspor, geçtiğimiz sezona göre bu sezon gol yollarında büyük bir sıkıntı yaşıyor. Bordo-mavililer geçtiğimiz sezon oynadığı 18 maçta 41 gol atarken, bu sezon ise söz konusu haftalar itibarıyla 20 gol attı.
Süper Lig'de 57 dakika 10 kişi oynayan rakibi Antalyaspor ile 1-1 berabere kalan Trabzonspor, gol yollarında büyük bir sıkıntı yaşıyor. Bordo-mavililer 19 Ocak Salı günü sahasında oynayacağı Konyaspor maçı öncesinde ise Teknik Direktör Abdullah Avcı, gol yollarında yaşanan sıkıntıya çözüm ararken, Djaniny ve Afobe'nin performansından memnun olmayan Karadeniz ekibinin bu bölgeye yönelik transfer çalışmaları da sürüyor.
Yarı yarıya fark
Trabzonspor geçtiğimiz sezon oynadığı 18 maçta rakip kalelere 41 gol gönderdi. Söz konusu gollerin 39'u kendi oyuncularından gelirken, 2 gol ise rakip takım oyuncuları tarafından kendi kalelerine atıldı. Karadeniz ekibi, aynı haftalarda ise kalesinde 19 gol görürken 22 averajı bulunuyordu. Geçtiğimiz sezon bordo-mavililerin mücadele ettiği 18 maçta 12 oyuncu golle tanıştı. Sörloth 15, Nwakaeme 7, Sturridge 4, Sosa ve Yusuf Sarı 3'er, Ekuban, Abdulkadir Parmak, Abdulkadir Ömür, Pereira, Novak, Avdijaj ve Hosseini 1'er gol kaydeden isimler oldu.
Eksi averaj
Bu sezon ise Trabzonspor, oynadığı 18 maçta rakip filelere 20 gol gönderdi. Söz konusu gollerin 19 kendi oyuncularından gelirken 1 gol ise rakip takım oyuncusundan geldi. Bordo-mavililer aynı haftalarda ise kalesinde 21 gol gördü ve eksi 1 averaja sahip oldu. Bu sezon ise mücadele edilen 18 maçta ise 9 oyuncu golle tanıştı. Ekuban 5, Afobe ve Nwakaeme 4'er, Vıtor Hugo, Abdulkadir Ömür, Djnaniny, Serkan Asan, Bekar ve Campi 1'er gol attı.
Djaniny ve Afobe tercihi
Trabzonspor Teknik Direktörü Abdullah Avcı, Süper Lig'in 20. haftasında oynanacak olan Konyaspor maçında forvet hattından değişikliğe gidebilir. Bu sezon forma giydiği 12 maçta sadece 1 gol atan Djaniny son 5. haftayı ise boş geçti. Yeşil Burunlu oyuncu en son Çaykur Rizespor maçına gol atmıştı. Oynadığı 16 maçta ise 4 gol atan 10 maç sonrası ise Antalyaspor maçında golle tanışan Afobe'nin moralli olması bu bölgede Abdullah Avcı'nın Konyaspor maçında yeni bir tercih yapmaya itebileceği belirtiliyor.
Trabzonspor’un gol sorunu büyüyor: Geçen sezona göre yarı yarıya
Trabzonspor'da gol sıkıntısı sürüyor.
Tüm Yorumlar (17)
Hikmet
5 yıl önceDuran toplar için Hugo lâzım.Birde zaman zaman isabetli şutlar çekecek adam lâzım.
Doyatisyen
5 yıl önceSorun fitbolculari yedirmayiler al iki kilo hamsi yedir golcilere hamsini givraklığı refleksu kimde var. Maçta once bas tuzli hamsiyi bak nasi goller yağayi
Oflu
5 yıl önceSedece gol değil, Trabzonsporda esas sıkıntı akıl.
Giresunlu
5 yıl önceSorloth sen neymişsin ve geçen yıl çok rahat goller atar yemeyelim diye uğraşıyordum şimdi tam tersi işin kötü yanı futbol golle güzel eğlenceli acilen bitirici forvet lazım ayrıca uzaktan sert şutlar atabilen 10 numara işimiz çok zor bu sene ah şu papu Gomez ömür takası olsa birde forvet...
x5461
5 yıl öncenwakaemeyi forvet olarak kullanmali bire birde iyi .
Tonyali
5 yıl önceTrabzonsporun sıkıntısı Ünal Karaman'ın ayak oyunları ile gönderilmesi. Avcıya karşı değiliz ama aynı komplo ona da kurulacak zamanı geldiğinde. Artık futbolcuların da yönetimin de taraftarın da hiçbir umudu kalmadı. Koskoca Trabzonspor kulübü, medya patronunun direktifiyle birden bire hocasını kovuyor. Hangi yatırımcı borsada Trabzonspora yatırım yapar, hangi reklam veren Trabzonsporla çalışır, hangi futbolcu Trabzonda oynamak ister, hangi taraftar geleceğe umutla bakar soruyorum sizlere? Bu hastalıklı kafa ve yönetimlerdeki siyasi uşaklık devam ettiği sürece Trabzonspor anca ilk 4'e oynar o da geçmişteki sağlam futbol kültüründen dolayı kaliteden dolayı değil.
1461 TRABZON
5 yıl önceBen olsam, Afobe ve Djanny'i klübeye çeker, savunmayı bozmaz, Hugo'yu ileride oynatırdım. Gülmeyin ciddi ciddi yazdım.
Serko61
5 yıl önceBu ligde agzinla kuş tutsan bi şekilde şampiyonluğu başkası kazanıyor geçen yıl olduğu gibi ,o yüzden boşuna darlanmayalim bende dâhil.
haşmett izmir
5 yıl öncesayın başkan bu işi beceremiyorsun enkısa sürede genel kurul yap ve lütfen git
Bordo
5 yıl önceAvcı, Forvet alana kadar hugo yu santrofor oynat , bu vasatlardan afobe semedo daha faydalı olur 10 numara santrofor oynar golünü atar...
Kaptan
5 yıl önceKanatlar iyi çalışmıyor maalesef.orta kesecek adam yok.arapasları uzun ve derinlemesine pas atma yeteneği az.Kontratak futbolu yetersiz.Hemen geri vitese bağlyoruz maalesef.Bunlar yetenekli futbolcuların yapacağı işler.
mustafa güleç
5 yıl önceGolcu diye alınan adamlar boş çıktı yapacak birşey yok
ERAY ARSLAN
5 yıl önceAcil forvet ve on numara lazım
Sedat
5 yıl önceNe hikmetse bu sene yönetim sınıfta kaldı bu oyuncuları almasında kimim parmağı var bilemiyorum ama tam bir rezalet ötesi... Yazık ki ne yazık sen genç oyuncusun sağ bek de gelecek vaat ediyor diyor lar senin için ama malesef çok zor SERKAN KARDEŞİM Defans yönün inanılmaz kötü senin yüzünden kaç tane daha gol atakcak takımlar onu düşünemiyorum senin yüzünden futbol keyfim kaçıyor. Bu hafta sen çıktıktan sonra oyundan müthiş zevk aldım Abdullah hoca seni daha önce değiştirse inan 3 puan uzak değildi. Yani şunu aklımdan çıkarma o forma için canla başla mücadele edecek arkadaşar çok dikkat et yoksa bu günleri ararsın...
Yakup
5 yıl önceKonyaspor kontratak savunması çok zayıf
ARSİNNNN
5 yıl önceSIKINTI FITBOL ANLAYISINDA ABCUA.OLMAZ..BU TAKIM. KADRO O KADAR KÖTÜ MÖTÜU DEGIL..AFOBE KURTARDI .SORLOTH KAÇ HAFTA ILK GELDIGINDE KÖTÜYDÜ..IYANIN BE 33 TE KIRIMIZI KART YEMIS 10 KIŞI KALMIS TSKIMA KARŞI OYUN ANLAYIŞI BU OLMAMALIYDI VE AVCU OYNAMA YINE TS 1PUANAA RAZI OLMAZ HESABI TRIBUNE OYNAMA SENIN ESERIN B U OYUN SAĞ SOL PAS GERIYE PAS NE DEGISMEZMISSIN BE KARDESIM
yavuz selim
5 yıl önceÜnal Karabük te bile yapamadı be ya!!!!