Trabzonspor’un geçtiğimiz sezon kadrosuna kattığı Arseniy Batagov, 2025 UEFA Avrupa 21 Yaş Altı Şampiyonası'nda sergilediği performansla Avrupa devlerinin radarına girdi. Bordo-mavililer, Ukraynalı savunma oyuncusunun değerini artıran bu çıkış sonrası gelen teklifleri dikkatle değerlendiriyor.
Slovakya’da düzenlenen turnuvada Ukrayna U21 Milli Takımı forması giyen Batagov, Danimarka ve Finlandiya maçlarında sahadaki liderliğiyle öne çıktı. İlk maçta 3-2 mağlup olan Ukrayna, ikinci maçta Finlandiya’yı 2-0 yenerek grupta iddiasını sürdürdü. 21 yaşındaki futbolcu, bu akşam saat 18:00’de oynanacak olan Hollanda-Ukrayna karşılaşmasında da ilk 11’de yer alması bekleniyor.
Batagov’un turnuvada gösterdiği istikrarlı performans, Avrupa'nın önde gelen kulüplerinin scout ekiplerinin dikkatini çekerken; Trabzonspor yönetimi ise bu ilgiyi fırsata çevirmeyi hedefliyor. Karadeniz ekibi, Batagov için gelebilecek en yüksek teklifi bekleme kararı aldı.
Trabzonspor, geçtiğimiz sezon Batagov’u Zorya Luhansk’tan 1.83 milyon Euro bonservis bedeliyle kadroya katmıştı. Genç oyuncu ile 4+1 yıllık sözleşmesi bulunan Trabzonspor’un oyuncusuyla ilgili olarak gelebilecek en yüksek teklifi bekleme kararı aldı. Trabzonspor Yönetimi ve Teknik Direktör Fatih Tekke ise oyuncusunu gelecek sezonda kadroda tutma taraftarı olduğu belirtiliyor. Ancak, Batagov’un Avrupa’daki yükselişi, bordo-mavililerin transfer stratejisini yeniden şekillendirebilir.
Tüm Yorumlar (6)
Ziyaretçi
1 yıl önceiyi para verirlerse hemen göndermek lazım
Trabzonlu
1 yıl önceAdamı satmak icin yönetim ve basın medya herşeyi yapıyorsunuz.bu kafalan bu takım bir kac yıl icinde kümeye gider demedi demeyin
EK
1 yıl önceBir sezon daha kalmalı!…
Kaan
1 yıl önceHerseyi sat ertugrul..borçları.ode kapat kulubu ve defol git..ve bi daha bu kulübün önünden geçme..futbol fakiri adam..bu takimin seninle ve bu mantalite ile bırak şampiyonluğu ilk 5e girmesi mucize olur..yapacağın en büyük iyilik gitmek..
BORA ERSOY
1 yıl önceTrabzonsporun borçlarının bitmesi önemli , zira geleceği borçlarla satın alınıyor ...ama harcarken de gereksiz para harcanmamalı ...Az ve kaliteli topçu alınmalı ...vasat topçuları yada oynamaya niyeti olmayan ve kapasitesi düşükleri hemen satıp paraya çevirmek gerekiyor .. ...Mustafa gibi topçular takımın önünü açtı.. var gücüyle oynuyor ..bu tarz topçular ancak bu takıma yarar sağlar ...Draguş, Mendy, Ozan Tufan .Cham,Lundtram yoll Onachu'yu al ..AZ VE ÖZ
Ali
1 yıl önceKardeşim Saviç'den akıllanmadınızmı siz??? Bonservisi elinde olan bütün sakat oyuncuları toplayalım o zaman ucuza gelecek diye. Sonra lig başlayınca ne olacak. Aklınızı başınıza alın bir zahmet.