Trabzonspor’un Erzurum kampındaki son hazırlık maçının ardından genç oyuncu Salih Malkoçoğlu, kısa değerlendirmelerde bulundu.
“Genç oyuncular olarak biz her zaman elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz. Hocamız ne isterse onu yapmaya çalışıyoruz,” diyen Malkoçoğlu, kamp boyunca ağırlıklı olarak sağ bekte görev aldığını belirterek, “Benim için mevki çok önemli değil. Nerede oynadığım değil, nasıl oynadığım önemli,” ifadelerini kullandı.
Takım arkadaşlarıyla birlikte olmaktan büyük bir mutluluk duyduğunu da dile getiren genç oyuncu, “Onlarla burada olmak ayrı bir gurur verici. Bu da beni daha rahat hissettiriyor,” şeklinde konuştu.
Kamp sürecine dair düşüncelerini de paylaşan Malkoçoğlu, “Yoğun bir kamp geçiriyoruz ama bizim için verimli olduğunu düşünüyorum. Tabii ki adaptasyon sorunları oluyor, çünkü farklı şeyler deniyoruz. Ancak zamanla alışıyoruz,” dedi.
Tüm Yorumlar (6)
Ali
10 ay önceSonrada hoca beğenmedim deyip yollar çaylak hoca
Kuzeyli
10 ay önceBENCE OYUNCU MEVKİSİNDE OYNAMALI, OYUNCUYU DENEME TAHTASINA ÇEVİRİRSEN OYUNCU ÖZGÜVENİNİ KAYBEDEBİLİR VE KAYBOLANLAR LİSTESİNE EKLENEBİLİR.
Mesut
10 ay önceSağ Bekin sol açık oynadığı bir durumda senin nerede oynadığın tabiki önemli değil. Tekkenin Teabzonsporu nasıl oynatığını bilen var mı acaba.
ESER
10 ay önceBöyle bir şey söyleyen biri ilerisi için asla profesyonel olmaz. İnsanın bir hedefi olur ve o hedef doğrultusunda çalışır. Ne iş olsa yaparım mantığı ile 1. Ligde gezer durursun.
Omer
10 ay önceTrabzon taraftarı Tekke gelsin biraz zaman geçti Tekke gitsin tipik Trabzon işi...senin şampiyon ola olasılığın zaten yok gibi bir şey Tekke gitse başkası gelse ne olacak ha gelen belki birazdaha iyi takım kurar takimi oynatır bilemem ama Tekke gitse ne olacak en iyi salıverin gitsin şampiyon zaten neredeyse belli ....
Pala dayi
10 ay önceÖyle de fark eder ki, 2 yil sonra silinip gittiginde anlarsin ne oldugunu. Mevkinse aure alamiyorsan hemen kulup bul ve kiralik git. Daha hazir dön. Yoksa yok olup gidersin