| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 01 Nisan 2025 20:21 Güncellenme tarihi: 01 Nisan 2025 20:27

Trabzonspor'un genç oyuncusundan flaş sözler! "Bence İtalyanlar bize savaş açabilir"

Trabzonspor'da Esat Alkurt İnter maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, UEFA Gençlik Ligi çeyrek finalinde İnter'i  1-0 ile geçti ve adını yarı finale yazdırdı. Bordo mavilileri zafere taşıyan gol 78'de Ekrem Terzi'den geldi.

Bu sonuçla birlikte Trabzonspor'un yarı finaldeki rakibi Salzburg oldu.

Bordo mavililer ile Salzburg arasındaki müsabaka 25 Nisan'da İsviçre'nin Nyon kentinde oynanacak.

Trabzonspor'da Esat Alkurt İnter maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Alkurt'un açıklamaları şu şekilde:

Nasıl tarif edeceğimi bilmiyorum. Taraftarımıza teşekkür ederim. Galibiyeti Volkan Konak'a armağan ediyorum. Takıma sonradan girip katkı verdim. Şampiyon olup kupayı müzeye getireceğimize inanıyorum.

Hayal edip de başaramayacağımız bir şey yok. Kalecilerimiz de ekstra performanslar verdi. İdmanlar da çok iyi geçti. İnanıyorum ki şampiyon olacağız. Soyunma odasındaki ortamı tarif edemem . Herkes çığlık çığlığa bağırıyor. 3 İtalyan takımı eledik. Bence İtalyanlar bize savaş açabilir. Hazırlıklı olalım.

 

Yorumlar (7)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

K
Kemal kurt
1 yıl önce

İşte takım bu helal size be gençler tebrik ediyorum

T
Turan
1 yıl önce

Gencleri kutlayalım a takımda oynayanlardan daha iydiler görmeyenleri seyirci desteği yle gözleri acılmıştır alt yapı gerceği ts nin gerceğidir nokta

R
Rizeli
1 yıl önce

İtalyanlari bilmme ama golu atan ekrem evladimiza sahip cikalim tutuklamasinlar Golu atti diye ama trabzonda ekremler bitmezzz

T
Ts
1 yıl önce

Futbola siyaset katmayalım

F
Fatih
1 yıl önce

Gençlerin başarısını yöneticiler sevmiyor maalesef;izleme komiteleri yurt dışına gidemez,idareciler yabancı menejerlerle pazarlık yapamaz yoksa ,özel uçak kaldıracaksan üç italyanı peşpeşe eleyecek bu gençlere kaldır.

Tüm Yorumlar (7)

K
Kemal kurt
1 yıl önce

İşte takım bu helal size be gençler tebrik ediyorum

T
Turan
1 yıl önce

Gencleri kutlayalım a takımda oynayanlardan daha iydiler görmeyenleri seyirci desteği yle gözleri acılmıştır alt yapı gerceği ts nin gerceğidir nokta

R
Rizeli
1 yıl önce

İtalyanlari bilmme ama golu atan ekrem evladimiza sahip cikalim tutuklamasinlar Golu atti diye ama trabzonda ekremler bitmezzz

T
Ts
1 yıl önce

Futbola siyaset katmayalım

F
Fatih
1 yıl önce

Gençlerin başarısını yöneticiler sevmiyor maalesef;izleme komiteleri yurt dışına gidemez,idareciler yabancı menejerlerle pazarlık yapamaz yoksa ,özel uçak kaldıracaksan üç italyanı peşpeşe eleyecek bu gençlere kaldır.

S
Sulots
1 yıl önce

Aferin genc. Iyi futbolunuza Kivrak ve espirili zekayi da eklediniz. Bizi cok sevindirdiniz. Yolunu acik olsun

R
Rizeli
1 yıl önce

Neden başkası karıştirken nerdeydiniz 2011 şampiyonluğunu çalan siyaset değilmiydiii