| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 18 Şubat 2025 11:12

Trabzonspor'un eski futbolcusundan sürpriz! Kastamonuspor'un başına geçti

Trabzonspor'un eski futbolcusu Ergin Keleş, Kastamonuspor'un yeni teknik adamı oldu.

TFF 2. Lig Beyaz Grup'ta şampiyonluk mücadelesi veren GMG Kastamonuspor, teknik direktörlük görevine Ergin Keleş’i getirdi.

Adem Çağlayan ile yollarını ayıran kırmızı-siyahlı ekip, eski futbolcularından Ergin Keleş’i takımın başına geçirdi.

Kulüp Başkanı Cengiz Aygün, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda Keleş’e başarılar dileyerek anlaşmayı duyurdu.

Futbolculuk kariyerinde Kastamonuspor formasıyla önemli başarılara imza atan Ergin Keleş, 2022-2023 sezonunda 35 maçta görev almış ve 15 kez fileleri havalandırmıştı.

ergin-keles.webp

Yorumlar (1)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

6
61 TS
1 yıl önce

Şenol guneş , zubkov u bjk yenilmesin dlye oynatmadı ozsnıda bjk yenilmesin diye oynattı büyük ihtimal