Trabzonspor'un eski futbolcusu Emrah Eren, 2004-2005 sezonuna dair çarpıcı açıklamalarda bulundu.
Emrah Eren, Trabzonspor’un o sezon büyük bir çıkış yakaladığını ancak yaşanan hakem hatalarının şampiyonluklarını engellediğini söyledi.
"VAR olsaydı o maçı 3-4 farklı kazanabilirdik"
Fenerbahçe maçında ciddi hakem hataları yapıldığını dile getiren Emrah Eren, "2004-2005 sezonundan bir sezon önce takım oturmaya başlamıştı. Kupayı almıştık ve şampiyonluk havasına girmiştirk 11'de 11 yaptık. Bizim için kırılma maçı Fenerbahçe maçıydı. O maça kadar da sıkıntılar oldu ama onlarda hakemleri yendik. Dürüst olmak gerekirse Fenerbahçe'nin kadrosu iyiydi, hakem de onların lehine düdük çalınca işin kolay olmuyor. Yediğimiz ilk gol kesinlikle ofsayttı. Yan hakem orta sahaya doğru koştu, itiraz bile edemedik. Bugün VAR olsaydı o maçı 3-4 farklı kazanabilirdik. Kaptan Fatih'e orta yaptım, Rüştü ağabey öyle bir geliyor ki, cinayete teşebbüs sanki. Penaltı kırmızı kart vermesi gerekirken, hakem kendini kurtarmak için ofsayt veriyor. Pozisyonunla da ofsaytla alakası yok. Türk futbol tarihinin en skandal maçlarından biriydi" dedi.
"Cem Papila 'vicdanım rahat' dedi"
Hakem Cem Papila'nın o maçta 17 hata yaptığını ve bunların 16'sının Trabzonspor aleyhine olduğunu ifade eden Eren, "Cem Papila maçtan sonra 'Vicdanım rahat' dedi. O maçı alsaydık şampiyon olacaktık. Maalesef kasıtlı hatalarla şampiyonluğumuz elimizden alındı" diye konuştu.
O dönem İstanbul ve Ankara'da Trabzonspor taraftarlarının yürüyüşler düzenlediğini de hatırlatan Emrah Eren, gazetelerde "Halkın Şampiyonu" manşetlerinin atıldığını söyledi.
Emrah Eren sözlerine şu şekilde devam etti:
"Şampiyon yapılmadık"
Yayıncı kuruluştan bir arkadaş bana dedi ki 'Emrah, siz şampiyon olmayı düşünmeyin. Siz şampiyon olursanız biz para kaybediyoruz.' Bizim şampiyon olmamız için bunları da yenmemiz gerekiyordu. Ben şampiyon olamadık değil, şampiyon yapılmadık diyorum.
Tüm Yorumlar (8)
Anadolu emeklisi
1 yıl önceEy emek hırsızı cem papila sen ve bütün hakemler Trabzonspor hakkını çok yedin bunun bedeli çok ağır olacak unutma Allah'ın gazabı senin gibi zalimlerin üzerine olsun inşaallah
lazon
1 yıl öncevar da olsa yine yaparlardı yapacaklarını..
ABANOZ
1 yıl önceSadece o yıl değil ki; 1996, 2004, 2011, 2018.... Bu yıllarda göstere göstere ŞAMPİYONLUK Trabzonspor'dan resmen çalındı. Türkiye futbol tarihinde Trabzonspor kadar hakkı yenen bir başka takım daha yoktur. Bu hırsızlıklarda hakemler kadar dönemin siyasetçilerinin de büyük katkıları var. Ama her ne hikmetse Cem Papila gibi hepsinin VİCDANLARI rahat.
Mustafa acar
1 yıl önceŞikeke şampiyon ola ola Rabindranath şimdi müsade etmiyor şampiyon olanıyorlar
nb
1 yıl öncekaç senedir var varda ne oldu?? herkeze var ama bze yine yok.. en ufak şeyde var a cağıranlar bizim lehimize olunca var ı unutuyor...
doğrudur
1 yıl önceSonuna kadar doğru. Toplam 5 şampiyonluk çalındı 2010 sadece mahkemesi olandı. Hepsine şahit oldum. Bu yüzden superlige pek ilgim kalmadı gibi. Zaten ne kadar patates bir lig olduğunu Avrupa maçları gösteriyor.
Fırtına 61
1 yıl önceCem papila Allah bildiği gibi yapsın seni
Allah kulu adem..
1 yıl önceEvet yıllarca hakemler i medyayı kullanıp TS u şampiyon yapmadılar... ayrıca Uğurcan la konuşun saçma sapan goller yiyecekle gelicek sezon Ts da 11 oynamasın...GS Muslera'nın yerine Avrupa'da üst düzey kaleci bakıyor.. şampiyonluk önce kaleciden geçer . deplasmanda korkak Uğurcan TS a katkı vermiyor..uyarilmali