| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 27 Şubat 2025 22:52

Trabzonspor'un çeyrek finaldeki muhtemel rakipleri belli oldu!

Ziraat Türkiye Kupası’nda çeyrek finale yükselen Trabzonspor’un muhtemel rakipleri belli oldu.

Ziraat Türkiye Kupası’nda çeyrek finale yükselen Trabzonspor’un rakibi, 28 Şubat Cuma günü gerçekleştirilecek kura çekimiyle belli olacak. Saat 14.30’da TFF Riva Hasan Doğan Milli Takımlar Kamp ve Eğitim Tesisleri’nde yapılacak kura çekimi, aynı zamanda yarı final eşleşmelerini de belirleyecek.

Trabzonspor’un Muhtemel Rakipleri Kimler?

Çeyrek finalde mücadele edecek sekiz takım netleşirken, Trabzonspor ile birlikte Fenerbahçe, Beşiktaş ve TÜMOSAN Konyaspor seri başı olarak yer alacak.

Seri başı olmayan ekipler ise Bodrum FK, İskenderunspor, Göztepe ve Galatasaray olacak. Bordo-mavililer, bu dört takımdan biriyle eşleşerek yarı final bileti için sahaya çıkacak.

Türkiye Kupası’nda son sekiz takım arasına kalan ekipler, final yolunda avantaj elde etmek için sahaya çıkacak. 28 Şubat’ta gerçekleştirilecek kura çekimiyle birlikte çeyrek final eşleşmeleri kesinleşirken, takımların muhtemel yarı final rotası da belirlenecek.

Yorumlar (8)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

V
Volkan kaplan
1 yıl önce

Bize Bodrum çıkacak

M
Murat
1 yıl önce

İskenderunla eslesemiyoruz ayni grupta oldugumuzdan

S
Sonat kaynar
1 yıl önce

Trabzonspor playofda oynar kupa Galatasaray’a yakışır

X
xx
1 yıl önce

iskenderunspor la final oynarız:)

M
musuğli
1 yıl önce

İskenderun Çıkacak

Tüm Yorumlar (8)

V
Volkan kaplan
1 yıl önce

Bize Bodrum çıkacak

M
Murat
1 yıl önce

İskenderunla eslesemiyoruz ayni grupta oldugumuzdan

S
Sonat kaynar
1 yıl önce

Trabzonspor playofda oynar kupa Galatasaray’a yakışır

X
xx
1 yıl önce

iskenderunspor la final oynarız:)

M
musuğli
1 yıl önce

İskenderun Çıkacak

R
radikal
1 yıl önce

İskenderunla aynı gruptan çıktığımız için o takımla eşleşemiyoruz .Rakipler , GS,Göztepe veBodrum .

K
Kadir
1 yıl önce

GS. ÇIKSIN ELERSENDE BİRŞEYE BENZER ELENİRSENDE.

V
vatandaş
1 yıl önce

Galatasaray çıksın.. iç sahada avantajını kafadan galatasaraya karşı kullanmak daha doğru.. sonraki maçlar.. iki turlu olacak..