| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 21 Şubat 2020 12:37 Güncellenme tarihi: 02 Mart 2026 15:04

Trabzonspor, Beşiktaş maçı hazırlıklarını tamamladı

Trabzonspor, Süper Lig’in 23. haftasında deplasmanda Beşiktaş ile oynayacağı maç öncesi hazırlıklarını tamamladı. Bordo-mavililerin İstanbul’a götüreceği kafile açıklandı.

Tabzonspor, Süper Lig'in 23. hasftasında deplasmanda oynayacağı Beşiktaş maçı hazırlıklarını tamamladı. Beşiktaş maçı için Trabzon'a gidecek kafile belli oldu.

Bordo mavililerde Beşiktaş maçı içi İstanbul'a götürülecek kafilede şu oyuncular yer aldı.

UĞURCAN ÇAKIR
ERCE KARDEŞLER
ARDA AKBULUT
SERKAN ASAN
JOAO PEREIRA
ABDURRAHİM DURSUN
FILIP NOVAK
HÜSEYİN TÜRKMEN
GASTON CAMPI
MANUEL DA COSTA
MANOEL MESSİAS
DOĞAN ERDOĞAN
KAMİL AHMET ÇÖREKÇİ
ABDULKADİR PARMAK
JOSE SOSA
BADOU NDIAYE
BİLAL BAŞACIKOĞLU
GUILHERME
DANIEL STURRIDGE
ALEXANDER SORLOTH
CALEB EKUBAN

Yorumlar (8)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Y
Yalcinx5
6 yıl önce

nwakame yok hay boyle sansa yaa

G
Graham61
6 yıl önce

Makaewe nerde lo?

T
Ts_61
6 yıl önce

Sturrige kadroda! Oynar ve trabzonspor a katkı sağlar! Hayırlısı ile

T
Tolga Önder
6 yıl önce

Nwakaeme kadroda yok.Arka adalesindeki ağrıları yüzünden çıkartılmış.Eğer sadece buysa sorun 1 maç için katlanalım.Sivas ve fb maçlarında da yoktu.Kadere bak ki 3 sarı kartı da hala cebinde duruyor.Ama eğer sorun arka adale değilse o zaman problem büyük.Hafta arası antrenmanlara çıkmıştı.Yarın akşam ki maç için şimdiden kadrodan çıkartmaya gerek var mıydı?Maç saatine kadar beklenilebilir miydi?Bunları bilmiyoruz,bilmediğimiz için zaten bu yorum.

B
bilal
6 yıl önce

nasıl kadro bu wakayeme nerde

Tüm Yorumlar (8)

Y
Yalcinx5
6 yıl önce

nwakame yok hay boyle sansa yaa

G
Graham61
6 yıl önce

Makaewe nerde lo?

T
Ts_61
6 yıl önce

Sturrige kadroda! Oynar ve trabzonspor a katkı sağlar! Hayırlısı ile

T
Tolga Önder
6 yıl önce

Nwakaeme kadroda yok.Arka adalesindeki ağrıları yüzünden çıkartılmış.Eğer sadece buysa sorun 1 maç için katlanalım.Sivas ve fb maçlarında da yoktu.Kadere bak ki 3 sarı kartı da hala cebinde duruyor.Ama eğer sorun arka adale değilse o zaman problem büyük.Hafta arası antrenmanlara çıkmıştı.Yarın akşam ki maç için şimdiden kadrodan çıkartmaya gerek var mıydı?Maç saatine kadar beklenilebilir miydi?Bunları bilmiyoruz,bilmediğimiz için zaten bu yorum.

B
bilal
6 yıl önce

nasıl kadro bu wakayeme nerde

B
BÜYÜK EKSİK
6 yıl önce

Wakayeme yok. neden.

A
Ahmet
6 yıl önce

Bu kötü oldu. Neyse sağlık olsun sturridge inşAllah istekle oynar

T
ts
6 yıl önce

Başkan,maç hakemi fırat malum bu fırat, acının programına çıkmış şarkı söylemiş acunda bir maç için niye öyle karar verdin vs diye sordun bu fırat ,fb ye sempati diyelim duyan zat , bjk ts maçında nasil bir tesadüf ki koç gs maçından önce toplantı yapıyor ne mhk bıraktı vs sonra diyorki puan farkı var ama hakemler adaletli(koç un istedigi) yönetirse fb şampiyon olur vs diye zırvaladı bu bjk maçında fırat özellikle ts cezasahasına en ufak karambolde penaltı çalıp ts alehine ama bjk maçında ts lehine penaltı vermez yapacağı ilk iş bu 2.si ts un markaj pres işini bozmak için ndiaye campi peraira frenlemek için en ufak bir müdahelede sarı kartı ilk dakika çıkarır demem o ki futbolcular ve td çok dikkatli olacak, olası sorlothun gb maçındaki pozisyonda ts yapılan faullerde fırat görmezden gelse 4.hakeme bu nasıl iş diye soracak maçta hakeme dikkat....ama ts 1 hakeme 1 bjk 1 koç için golleri atarsa uzaktan vb değil fırat mhk gelse ts u tutamaz.