| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 07 Mart 2025 09:12

Trabzonspor’un başı sakatlıklarla dertte! Tam 10 oyuncu

Trabzonspor’da sakatlık krizi büyüyor... Nwakaeme 1 ay yok, Malheiro ve Banza'nın durumu belirsiz, Savic ve Zubkov’un oynayıp oynamayacağı maç günü netleşecek.

Trabzonspor, Hatayspor maçı öncesinde ciddi sakatlık sorunlarıyla karşı karşıya. Teknik direktör Şenol Güneş, düzenlediği basın toplantısında sakatlık yaşayan oyuncuların son durumunu tek tek açıkladı.

Nwakaeme 1 Ay Sahalardan Uzak Kalacak

Takımın Nijeryalı yıldızı Anthony Nwakaeme, sakatlığı nedeniyle yaklaşık 1 ay sahalardan uzak kalacak. Genç yetenek Cihan Çanak, el parmağındaki kırık nedeniyle ameliyat olacak ve en az 2 hafta oynayamayacak.

Hatayspor Maçında Kimler Forma Giyemeyecekler?

Pedro Malheiro, sağ uyluk bölgesindeki kas zedelenmesi nedeniyle Hatayspor maçında forma giymesi zor görünüyor.

Savic, ayak parmağındaki küçük çatlak ve son maçta aldığı darbe nedeniyle riske edilmeyebilir.

Banza, ayak bileğinde oluşan ödem nedeniyle durumu belirsiz.

Zubkov’un Hatayspor karşısında oynayıp oynamayacağı da maç günü netleşecek.

Mustafa Eskihellaç, hafif sakatlığına ek olarak kart cezası sebebiyle Hatay deplasmanında forma giyemeyecek.

Sevindiren Gelişme: 3 Oyuncu Kadroya Dönüyor

Sakatlıklarını atlatan Enis Destan, Denis Draguş ve Andrea Folcarelli, takımla çalışmalara başladı. Üç oyuncunun da Hatayspor maçında yedek kulübesinde yer alması bekleniyor.

Yorumlar (21)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
Tomar
1 yıl önce

Çok zorlu maçlar oynuyorlar da ondan sakatlandılar. Bence bunların sakatlıkları keyif sakatlığı. Yan gel yat Osman!!!!

A
Ahmet Can
1 yıl önce

Koşmadan mücadele etmeden sakatlaniyorlar. Birde koşsalar ne olur acaba. Nerede bir işe yaramaz topçu var takıma doldurmanın bedeli

M
m b
1 yıl önce

Bunları yönetime sormak lazım bu kadar sakat oyuncuyu alan onlar yazık ne haller düştük

T
Taraftar
1 yıl önce

Keşke Vakeme ile anlaşıp kontratı sonlandırabilseler. BU sezonu yani 2 milyon Euroyu ödeyip fes edilse . Hiç olmazsa seneye 2 milyon Euro vermek zorunda kalınmaz. iyi olur. Boşu boşuna bu paraları ödemek yazık. Bu hoca ve bu yönetim ile . Bu tür transferler ile 10 yıl daha şampiyonluk hayal.

O
Oflu
1 yıl önce

U19 dan 10 oyuncu koyun kadroya, bizim bu takımdan daha ne kadar kötü olabilirler ki?

Tüm Yorumlar (21)

T
Tomar
1 yıl önce

Çok zorlu maçlar oynuyorlar da ondan sakatlandılar. Bence bunların sakatlıkları keyif sakatlığı. Yan gel yat Osman!!!!

A
Ahmet Can
1 yıl önce

Koşmadan mücadele etmeden sakatlaniyorlar. Birde koşsalar ne olur acaba. Nerede bir işe yaramaz topçu var takıma doldurmanın bedeli

M
m b
1 yıl önce

Bunları yönetime sormak lazım bu kadar sakat oyuncuyu alan onlar yazık ne haller düştük

T
Taraftar
1 yıl önce

Keşke Vakeme ile anlaşıp kontratı sonlandırabilseler. BU sezonu yani 2 milyon Euroyu ödeyip fes edilse . Hiç olmazsa seneye 2 milyon Euro vermek zorunda kalınmaz. iyi olur. Boşu boşuna bu paraları ödemek yazık. Bu hoca ve bu yönetim ile . Bu tür transferler ile 10 yıl daha şampiyonluk hayal.

O
Oflu
1 yıl önce

U19 dan 10 oyuncu koyun kadroya, bizim bu takımdan daha ne kadar kötü olabilirler ki?

F
Fahrettin Eminoğlu
1 yıl önce

Gerçek TS taraftarıysanız Lütfen tam destek hep destek verin ben Trabzonlu değilim Ankaralıyım amaTRABZONSPOR'luyum ,her zaman hep destek tam destek.

Y
Yalnız TS
1 yıl önce

Tam araştırma konusu. Bu kadar sakatlık. İdman programı, sağlık kurulu, futbolcuların yetersizliği vs vs bu Trabzon tam bir fiyasko

Y
Yorgun fırtına
1 yıl önce

Sakat olsalar nolur sağlam olsalar nolur bunların herhali fiyasko da..

S
Saffet Aydın
1 yıl önce

Fırsat bu fırsat, U19 u koy hepsini kadroya diğerleri düşünsün ondan sonra kadroya gidebilir miyiz diye.

H
Hasan Türkmen
1 yıl önce

Hayret nerde sakatlanıyorar futbol mu oynuyorlar ki, sahada yürüyorlar

T
TS
1 yıl önce

İdman programı ve saglık ekibi ni araştıracak yönetlm

L
Leo
1 yıl önce

Hamsiler kafanızı fazla yormayın...ben bile sizden daha umutluyum...gelecek sene trabzon şampiyon olacak bjk 2 ci olacak.... Şuan ne olduğunun hiçbir önemi yok..bu Şenol Güneş orda kalırsa seneye yüzde 99 trabzon şampiyon olacak

F
Fikret
1 yıl önce

Keşke iyilesmeselerdi

M
Mert
1 yıl önce

Bu ne la Gelen giden Sakat Bu iste baska birsey var!!!

6
61 Trabzon
1 yıl önce

Hemen u 19 takımını çıkarın daha iyi iş yapar.Onlarada iyi bir fırsat olur.

H
Hüseyin Albayrak
1 yıl önce

Kondisyoneri hemen kovun gitsin

F
Futbolsever
1 yıl önce

Sezon bitiyor, bu kadr oyuncu sakat. O zaman bu oyunculara hafta icinde hiç antrenman yaptırılıyor demektir. Ayrica Poyraz Efe diye bir oyuncu var idi, simdi nerede

O
Oktay
1 yıl önce

Şenol güneş öyle lanetli bir varlıkki takım futbolu unuttu Kendilerini korumayıda unuttu

E
Eserel
1 yıl önce

Nwakame geri alınmamalıydı .

N
Ner
1 yıl önce

Vah vah ne olacak şimdi.?

Ömer
1 yıl önce

Biz sakatları alır maaşlarını en yüksekten öder iyileşince tazminat ve bonservis verir yollarız...