| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 10 Haziran 2025 10:29

Trabzonspor'un 3 futbolcusuna teklif yağmuru! Ayrılıklar yakın

Trabzonspor'da Pedro, Uğurcan Çakır ve Mendy'e çok sayıda teklif gelirken, Portekizli sağ bek Pedro için yol ayrımına gelindi.

Trabzonspor'da yeni sezon öncesi transfer hareketliliği yaşanıyor. 

Bordo-mavili yönetim bir yandan kadroya yeni isimler kazandırmak için arayışlarını sürdürürken, bir yandan da mevcut oyunculara gelen teklifleri kulübün menfaatleri doğrultusunda değerlendirmek istiyor.

Trabzonspor'da özellikle Uğurcan Çakır, Pedro Malheiro ve Batista Mendy’nin takımdan ayrılması en muhtemel oyuncular arasında yer aldığı belirtildi. 

Pedro Al Wasl yolcusu

Yönetim, bu oyunculardan yüksek bonservis geliri elde ederek kadroyu güçlendirmeyi hedefliyor. Portekizli sağ bek Pedro Malheiro’ya Dubai ekibi Al Wasl ve Portekiz temsilcisi Benfica’nın resmi teklif yaptığı öğrenilirken, oyuncunun 8-9 milyon Euro civarında bir bonservis bedeliyle takımdan ayrılabileceği kaydedildi. Al Wasl'ın Pedro transferinde önemli mesafe aldığı da gelen haberler arasında.

Uğurcan Çakır'a 10 milyon Euro

Takım kaptanı Uğurcan Çakır’a ise Avrupa’dan ve Süper Lig’den talipler olduğu belirtildi. 

Fransız ekibi Monaco’nun 10 milyon Euro civarında bir teklif sunduğu, ayrıca İngiltere’den Burnley, PSV, Lens, Sevilla, Liverpool ve RB Leipzig’in yanı sıra Türkiye’den Fenerbahçe ve Galatasaray’ın da kaleci için nabız yokladığı iddia edildi. 

Uğurcan'ın talibi çok

Bordo-mavililerde defansif orta saha oyuncusu Batista Mendy’ye ise Fransa’dan Rennes’in yanı sıra İngiltere’den Crystal Palace’ın ilgi gösterdiği bildirildi. Mendy için Trabzonspor’un yaklaşık 12-15 milyon Euro’luk bir gelir beklentisi olduğu, kulübün bu satıştan önemli bir kazanç sağlamayı hedeflediği öğrenildi.

Trabzonspor yönetiminin söz konusu oyunculardan elde edeceği bonservis gelirlerini yeni transferlere kaynak olarak kullanmayı ve kadroyu güçlendirmeyi amaçladığı ifade edildi.

Kaynak: DHA-Haber61

Yorumlar (16)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

M
Mustafa
1 yıl önce

Ugurcan giderse yandık ki ne yandık.

L
Lazuri
1 yıl önce

Ekonomiyi düzeltelim derken, futbol takımımızı batırmayız umarım!

A
avanoz
1 yıl önce

Uğurcan hariç herkes gidebilir gerçi genç kaleci geliyor kaplan gibi maşallah bize 5 sağlam yabancı yeterli olur iki stoper bir gerçek on numara şut çeken duran topları etkili kullanan bir sol bek kaliteli defans yönü iyi olan birde forvet onauchu

Çınar
1 yıl önce

Uğurcan en az 15, pedro 10, Mendi 15 den aşağı olmaz. Paraları da çar çur etmeyin. Sonra Ts hisse bedellisi yaparak küçük yatırımcıyı soymayın.Az ama güçlü oyuncular alın gerisi U19 da var.

T
Teyzeoğli
1 yıl önce

Uğurcan kalırsa yeni forma alırım satılırsa sakın demeyin şampiyonluğa oynuyoruz diye beni kandıramazsınız . Şampiyonluğa oynamak isteyen bir takım Uğurcan gibi bir tecrübeyi her an almak ister . Mendy gidebilir Pedro hayır oda kalmalı .

Tüm Yorumlar (16)

M
Mustafa
1 yıl önce

Ugurcan giderse yandık ki ne yandık.

L
Lazuri
1 yıl önce

Ekonomiyi düzeltelim derken, futbol takımımızı batırmayız umarım!

A
avanoz
1 yıl önce

Uğurcan hariç herkes gidebilir gerçi genç kaleci geliyor kaplan gibi maşallah bize 5 sağlam yabancı yeterli olur iki stoper bir gerçek on numara şut çeken duran topları etkili kullanan bir sol bek kaliteli defans yönü iyi olan birde forvet onauchu

Çınar
1 yıl önce

Uğurcan en az 15, pedro 10, Mendi 15 den aşağı olmaz. Paraları da çar çur etmeyin. Sonra Ts hisse bedellisi yaparak küçük yatırımcıyı soymayın.Az ama güçlü oyuncular alın gerisi U19 da var.

T
Teyzeoğli
1 yıl önce

Uğurcan kalırsa yeni forma alırım satılırsa sakın demeyin şampiyonluğa oynuyoruz diye beni kandıramazsınız . Şampiyonluğa oynamak isteyen bir takım Uğurcan gibi bir tecrübeyi her an almak ister . Mendy gidebilir Pedro hayır oda kalmalı .

Z
ZORLU
1 yıl önce

Biz Seneye İstanbul Baronları ile mücadele edecek takım kurulsun diye beklerken; üç yıldır alınan 30 a yakın ÇÖP transfer içerisinde iki üç elle tutulur futbolculardan birisi olan, yaşı genç, uzun yıllar takıma hizmet edecek Pedro satılıyor. Üç kuruş kar için takımın iskeleti bozuluyor. Oldu olacak Batagov'u, Zubkov'u Mustafa'yı, Sikan'ı Falcorelli'yi de satın takım seneye KÜMEYE oynasın. Bu sene küme düşüremediniz, seneye becerin. Takımın ismi BÜYÜK yöneten kafa KÜÇÜK olunca kaçınılmaz SON

T
Tursun
1 yıl önce

Çok bilmiş gibi görünmeyelim ama birisi yapılanma desin bekleyelim ama bonservislerini verip göndereceğiniz futbolcuları gönderin iskelet sağlam olsun 3-5 yıl bekleriz formamızı alır kombinemizi hediye eder ve keyfimize bakarız ama aptal yerine koymayın lütfen

H
Hüseyin Akyüz,almanya
1 yıl önce

Ben anlamıyorum, hanı sermaye artışı ile ekonomik anlamda biraz nefes almıştı kulüp, !!! Bulmuşuz Pedro gibi iyi ,kötü işliyen birini,hemen satmaya kalkisiyoruz !! Niye neden ???? Onu satıp ,yine al baştan yapmak yerine , kalsın bir iki sezon daha , belki üstüne koyar önümüzdeki sezon ,bu sefer bize çok faydası olmiyan 8 değil de belki 15;ve üstüne satarız !!! 8 milyon ne ki bu devirde !!!!

H
Hugo
1 yıl önce

Ozaman Kayseriden gökan sazdağı alınmalı çok iyi

D
DOĞRU SÖZ
1 yıl önce

Eğer iddialı olmak istiyorsanız kimseyi satmayın, takımı mevcut kadroyu birkaç kaliteli oyuncu ile takviye edin. Sirkülasyon sonuç vermiyor. Bu filmi yıllardır izlemekten bıktık.

F
FORZA TS
1 yıl önce

Dost ! kulüb, futbolcuyu bedava verse almayın...

Y
Yilmaz buyuktas
1 yıl önce

Gozunun onundekileri goremeyen yonetimden ne beklersin aylardir yaziyorum adanademirde Maestro alin su adami genc atik dinamik Hizli tam 6 8 oynayan Adam.ama nerde onu gorecek goz scaut ekibi gidin cer coplerin pesine goreceksiniz hi biride Nokta atis transferi olmucak kampa yetismicek iyice sisecek kadro elimizde patlicak hersene oldugu gibi su tarihi yazin bi kenara tekke yonetim ilk yarinin sonunu goremicekler buyuk kaos bekliyor ts yi ama kimse farkinda degil herkes 3 maymunu oynuyor

T
Ts61
1 yıl önce

Ugurcanin Avrupa’ya gitmesi hakki ama sözlesmede sörloth ve Yusuf yazıcı gibi olması lazım gittiği takım turkiyede İstanbul takimlarina satamaz aksi taktirde Galatasaray bir iki sene sonra kapar ugurcani gerçi bu yönetim böyle bi sözleşme yapmayı beceremez

S
Sayup
1 yıl önce

Bu yönetim herkeci satacak valla. Tek amaclari madi dûzlüge cikmak. Zannederim baskan istifa edecek. Istifa etmeden önce oyunculari satip parasini alacak. Bu gidisle geride kalan sezonu mumla ariyacagiz. Büyük kulüp oyuncusunun yerine doldurmadan oyuncu satmaz. Bunlar daha nasil transfer politakisi yürütülür onu bile bilmiyorlar.

M
Mehmet
1 yıl önce

Bu yönetim, Pedro, Uğurcan ve mendyi satıp, trabzonu ortada bırakıp, gidecekler herhalde öyle görünüyor, çünkü takımı ayakta tutan Uğurcan ve petro satılırsa bu takım şampiyonluğa oynamayacak direk küme düşmemeye oynayacak demektir, Mustafa da çok iyi yönetime sesleniyorum, onuda satın, iyi para eder, ondan sonra birakirsiniz, anladık takımı tamamen bitirip gideceksiniz öyle görünüyor,

T
taraftar
1 yıl önce

Herşey zamanında ve doğru hamlelerle yapılmalı.Yaptıkları katkılar için Tebrik ediyorum.İşe yarayanlar gidiyor.Bide işe yaramayanların gittiğini görelim.