| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 18 Mart 2017 23:52

"Trabzonspor'u hep hakemler linç etti"

Sinan Engin, Trabzonspor'un galibiyetini yorumladı

Beyaz Tv'de yayınlanan Beyaz Futbol programında ünlü yorumcu Sinan Engin, Trabzonspor'un 2-0'lık Galatasaray galibiyetini övdü.

Geçtiğimiz yıllarda Trabzonspor'un hakemler tarafından linç edildiğini söyleyen Sinan Engin, şu açıklamaları yaptı.

"Son yıllarda hakemler tarafından linç edilen bir Trabzonspor vardı. Trabzonspor hep mağlup olmuştur hakemler tarafından. Ama şimdi Muharrem Usta'yı tebrik ediyorum, Ersun Yanal'ı kutluyorum, futbolcuları kutluyorum yaptıkları transferlerle ve oynadıkları futbolla.

Trabzonspor'un en iyi oyuncusu 12. adamdır. Trabzonspor taraftarı isterse takımı şaha kaldırır, bugun görüyorsunuz taraftar rekoru kırıldı. İyi futbol oynanırsa taraftar gelir, taraftar gelirse iyi futbol oynanır. Zaten iyi de takım kurdunuz. Trabzonsuz Türk futbolu olmaz. Trabzon da sadece futbol ama. Sahaya atlayanlar hakem dövenler değil iyi futbol ve taraftar görmek istiyoruz. Bugün iyi futbol oynadı, harika seyirci vardı Trabzon halkına bu galibiyet hediye olsun."

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!