| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 12 Mayıs 2019 15:46 Güncellenme tarihi: 24 Şubat 2026 13:11

Trabzonsporlu Batuhan Artaslan’dan Konyaspor maçı öncesi net mesaj

Batuhan Artaslan, üst üste alınan galibiyetlere dikkat çekerek Konyaspor karşılaşmasını da kazanıp sezonu en az üçüncü sırada bitirmek istediklerini söyledi. Oyuncu, mücadelenin güzel geçeceğine inandığını belirtti.

Trabzonsporlu Batuhan Artarslan, Konyaspor karşılaşması öncesi açıklamalarda bulundu. Genç oyuncu, sezonu en kötü ihtimalle üçüncü sırada tamamlamak istediklerini söyledi.

Süper Lig’de Konyaspor ile karşılaşacak olan Trabzonspor’da hazırlıklar sürerken, bordo-mavili futbolcu Batuhan Artarslan mücadele öncesi değerlendirmelerde bulundu. Takımın son haftalardaki performansına dikkat çeken Batuhan, hedeflerinin net olduğunu ifade etti.

“3’te 3 yapıp ligi en kötü 3. bitirmek istiyoruz”

Batuhan açıklamasında, “Çok iyi bir grafik yakaladık. 3’te 3 yapıp ligi en kötü 3. bitirmek istiyoruz. Güzel maç olacağına inanıyorum. İnşallah kazanan biz oluruz” dedi.

Takım olarak yükselen bir performans sergilediklerini belirten genç oyuncu, kalan haftalarda puan kaybı yaşamadan sezonu üst sıralarda tamamlamayı hedeflediklerini kaydetti.

Hedef üst sıralar

Trabzonspor’da teknik heyet ve oyuncular, sezonun son bölümünde istikrarlı sonuçlar alarak ligi ilk üç içinde bitirmeyi amaçlıyor. Konyaspor karşılaşması da bu hedef doğrultusunda kritik maçlardan biri olarak görülüyor.

Bordo-mavililer, taraftarı önünde oynayacağı mücadelede galibiyet arayacak.

Yorumlar (3)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

D
DuRsUnTeMeL
7 yıl önce

Helal olsun Batuhan işte bu işte özgüven bu!

T
Trabzonsporlu
7 yıl önce

Bu adam futbol değil, top oynamayı bilmiyor. Çenesi konuşacağına ayakları top oynamayı öğrensin.

T
TS 61-61
7 yıl önce

Sen yat Batuhan, diğerleri 3 te 3 yaparlar...Yerinde olsam futbolcuyum diye ortalıklarda dolaşmam. Utanırım...