Trabzonspor Kulübü Asbaşkanı Ahmet Çubukçu, her maça olduğu gibi Beşiktaş maçına da kazanmak için çıkacaklarını söyledi.
Aytemiz Alanyaspor karşılaşmasıyla yeniden çıkışa geçtiklerini ve bunu sürdürmek istediklerini ifade eden Çubukçu, "Takımımıza güveniyoruz. Burak gibi bir oyuncunun olmayışı önemli ama Rodallega olsun, N'Doye olsun, hangi futbolcu olursa olsun, sahaya kazanmak için çıkacağız. Kaliteli bir takımız. Sonuçta 11 kaliteli oyuncumuz sahada olacak." diye konuştu.
Tüm Yorumlar (6)
Takım taraftarı
8 yıl önceYeryüzünde bu kadar fazla para harcayıp da bu kadar kötü berbat kalitesiz beceriksiz kadro yapan ikinci bir yönetim yoktur tabiki bu eserinize sahip çıkacaksınız güveneceksiniz ama buna ınanan güvenen tek sizsiniz doğru diyorsunuz öteki önceki maçlarda gördük Rodellega ve N'DOYE yunuzu deyil gol atmak pozisyona bile giremediniz Allah aşkına şu Novak i çok aradınız mi bunu kim beğendi kim alınmasına onay verdi zaten biz fazla şaşırmadık zira bu kadroya ancak o yakışırdı tabi sizede pazartesi görüşürüz diyeceğim ama sizde ne utanır yüz var nede gurur
BOŞ ADAMLAR
8 yıl önceDOLU OLANLAR İSTİFA ETTİ ZATEN.
erol
8 yıl önceasla yönetimi tasvip etmiyorum lütfen daha azkırıp dökelim birbirimize sıkıca sarılıp düzlüğe çıkıp istediğiniz kadar kavga edelim
Anzut
8 yıl önceTrabzonsporun yönetimi bu Ahmet ÇUBUKÇU dan mı ibaret.Yönetim idmanı izledi Ahmet ÇUBUKÇU,yönetim mazbata verdi Ahmet ÇUBUKÇU,yönetim açıklama yaptı Ahmet ÇUBUKÇU.Bu takımın başkanı hiç Trabzona gelmez mi.Kaptansız gemi nereye gider sormak lazım ey yerel BASIN.
Muzo
8 yıl önceMüthis Yorum
Okan yilmaz
8 yıl önceHikaye anlatmayin bjk macindan once maaslari odeyin lutfen 50.yilida yediniz vizyon ayagina yaziklar olsun