| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 27 Şubat 2018 15:17

Trabzonspor'dan yönetim takıma güveniyor

Ahmet Çubukçu Beşiktaş maçı ile ilgili konuştu.

Trabzonspor Kulübü Asbaşkanı Ahmet Çubukçu, her maça olduğu gibi Beşiktaş maçına da kazanmak için çıkacaklarını söyledi.
 

Aytemiz Alanyaspor karşılaşmasıyla yeniden çıkışa geçtiklerini ve bunu sürdürmek istediklerini ifade eden Çubukçu, "Takımımıza güveniyoruz. Burak gibi bir oyuncunun olmayışı önemli ama Rodallega olsun, N'Doye olsun, hangi futbolcu olursa olsun, sahaya kazanmak için çıkacağız. Kaliteli bir takımız. Sonuçta 11 kaliteli oyuncumuz sahada olacak." diye konuştu.

Yorumlar (6)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
Takım taraftarı
8 yıl önce

Yeryüzünde bu kadar fazla para harcayıp da bu kadar kötü berbat kalitesiz beceriksiz kadro yapan ikinci bir yönetim yoktur tabiki bu eserinize sahip çıkacaksınız güveneceksiniz ama buna ınanan güvenen tek sizsiniz doğru diyorsunuz öteki önceki maçlarda gördük Rodellega ve N'DOYE yunuzu deyil gol atmak pozisyona bile giremediniz Allah aşkına şu Novak i çok aradınız mi bunu kim beğendi kim alınmasına onay verdi zaten biz fazla şaşırmadık zira bu kadroya ancak o yakışırdı tabi sizede pazartesi görüşürüz diyeceğim ama sizde ne utanır yüz var nede gurur

B
BOŞ ADAMLAR
8 yıl önce

DOLU OLANLAR İSTİFA ETTİ ZATEN.

E
erol
8 yıl önce

asla yönetimi tasvip etmiyorum lütfen daha azkırıp dökelim birbirimize sıkıca sarılıp düzlüğe çıkıp istediğiniz kadar kavga edelim

A
Anzut
8 yıl önce

Trabzonsporun yönetimi bu Ahmet ÇUBUKÇU dan mı ibaret.Yönetim idmanı izledi Ahmet ÇUBUKÇU,yönetim mazbata verdi Ahmet ÇUBUKÇU,yönetim açıklama yaptı Ahmet ÇUBUKÇU.Bu takımın başkanı hiç Trabzona gelmez mi.Kaptansız gemi nereye gider sormak lazım ey yerel BASIN.

M
Muzo
8 yıl önce

Müthis Yorum

Tüm Yorumlar (6)

T
Takım taraftarı
8 yıl önce

Yeryüzünde bu kadar fazla para harcayıp da bu kadar kötü berbat kalitesiz beceriksiz kadro yapan ikinci bir yönetim yoktur tabiki bu eserinize sahip çıkacaksınız güveneceksiniz ama buna ınanan güvenen tek sizsiniz doğru diyorsunuz öteki önceki maçlarda gördük Rodellega ve N'DOYE yunuzu deyil gol atmak pozisyona bile giremediniz Allah aşkına şu Novak i çok aradınız mi bunu kim beğendi kim alınmasına onay verdi zaten biz fazla şaşırmadık zira bu kadroya ancak o yakışırdı tabi sizede pazartesi görüşürüz diyeceğim ama sizde ne utanır yüz var nede gurur

B
BOŞ ADAMLAR
8 yıl önce

DOLU OLANLAR İSTİFA ETTİ ZATEN.

E
erol
8 yıl önce

asla yönetimi tasvip etmiyorum lütfen daha azkırıp dökelim birbirimize sıkıca sarılıp düzlüğe çıkıp istediğiniz kadar kavga edelim

A
Anzut
8 yıl önce

Trabzonsporun yönetimi bu Ahmet ÇUBUKÇU dan mı ibaret.Yönetim idmanı izledi Ahmet ÇUBUKÇU,yönetim mazbata verdi Ahmet ÇUBUKÇU,yönetim açıklama yaptı Ahmet ÇUBUKÇU.Bu takımın başkanı hiç Trabzona gelmez mi.Kaptansız gemi nereye gider sormak lazım ey yerel BASIN.

M
Muzo
8 yıl önce

Müthis Yorum

O
Okan yilmaz
8 yıl önce

Hikaye anlatmayin bjk macindan once maaslari odeyin lutfen 50.yilida yediniz vizyon ayagina yaziklar olsun