Kadrosunu Pina ve Onuachu gibi isimlerle güçlendiren Trabzonspor, transfer çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor.
Scout ekibi ve teknik heyetin olumlu raporları doğrultusunda kanat rotasyonu için harekete geçen yönetim, geçen sezon İsviçre’nin Young Boys takımında kiralık olarak forma giyen Fransız oyuncu Alan Virginius için temasa geçti.
Bonservisi Fransız ekibi Lille’de bulunan 22 yaşındaki futbolcu, geçtiğimiz sezon 45 maçta görev aldı ve 7 gol, 4 asistlik katkı sağladı.
1.80 boyundaki genç oyuncu, asıl mevkisi sağ kanat olmasına rağmen forvette de görev yapabiliyor. Hızlı hücum geçişlerinde etkili bir profil çizen Virginius’un, bire bir mücadelelerdeki başarısıyla kilit savunmaları açabilecek potansiyele sahip olduğu ifade ediliyor.
Lille ile yapılan görüşmelerde tarafların 3 milyon Euro bonservis bedeli üzerinden büyük ölçüde anlaştığı, transferin son detaylarının görüşüldüğü öğrenildi. Oyuncunun temsilcileriyle de temasların sıklaştığı belirtilirken, yönetim transferi kısa sürede sonuçlandırmak istiyor.
2003 doğumlu olan Virginius’un, yeni sezonda uygulanacak artı 2 yabancı kontenjanı kapsamında lisansının çıkarılması planlanıyor.
Tüm Yorumlar (16)
Abuzer
11 ay önceÇok heyecanlıyım bu sezon hiç bir maça gitmeyeceğim heyecandan :)))
grafik
11 ay önceBu oyuncunun ederi bedelsiz kiralama ve 400 bin euro maaş. Fazlası olmaz. Yusuf Sarıyı niye bıraktık o zaman. Olmamış gelişmemiş oyuncuya bu paraları verirsen zaten gelişmez artık.
Ercan keleş
11 ay önceAnlaşıldı yine aynı hikaye
vfore
11 ay öncebu saatten sonra yapacağınız iş Sosa ayarında bir 10 numara almak, sonra da U19 dan gelecek Salih gibi gençlerle takviye yapmaktır. yetenekli gençlerin önünü açmak için de Ozan, Lungstarm gibi vasat oyuncuları göndermek.
Mlym
11 ay önceBöle oyuncu olmalıdır
adil
11 ay önceBize 2-3 tane daha Serdar Saatci lazim.. bu arada 8 numara almayın sakim, 5 tane daha Lunstram ve Dragus alin...
Gurbetçi
11 ay önceGeçen yıl beş tane orta saha aldılar hepsi fos çıktı şimdi elde beştane kanat var yine kanat alıyorlar,birileri felaket zenginleşiyor ama kim!!!!
Tss61
11 ay önceBir gercek var ertugrul Dogan oldugu surece trabzonspordan kimse bisey beklemesin transferde Sifir elindeki oyunculari satmakta sifir taraftar oyunculari tataftarin onune atmakta bir numara ama istifa et sen oldugun surece bu is olmaz
Taraftar61
11 ay önceAgaoglu doneminde hamsik obi Mikel Gervinho sturridge gibi dunya yildizlari Ve sonrasi sampiyonluk ertugrul Dogan donemi Ozan Tufan lundstram gibileri koskoca trabzonspor kimin elinde
Hasan
11 ay önceDiabate'nin hormonlusu
AĞRILI04
11 ay öncegelme zaten...
ozgur ata
11 ay önceabdus'e kirginim ama Acun'dan Ozan karsiliginda Abdulkadir'i alsak daha iyi olmaz mi?
ozgur ata
11 ay öncefarkli mevki ama zamaninda bedavayken emre mor'u alabilirdik
HAHAHA
11 ay önceErto ile ancak ligde kalmaya oynarız. Erto ile bu iş olmaz dedik, demeye de devam ediyoruz. Erto istifa. Yönetim istifa.
Gutfedin kılıç
11 ay önceAlamazlar bir kere kulüpte para yok böyle oyuncular trabzonspor a gelmezler çünkü trabzonspor un bir hedefıyok
Ömer 6161 düzce
11 ay önceArkadaşlar bıraz sakin olalım daha takım yeni kuruluyor az sabır yönetimin istifası size ne kazandıracak daha 9 ay önce bu takım liglere borcundan dolayı katılamayacaktı lisans vizesi verilmiyordu lütfen bu işler okadar kolay değil sabır sabır herkese kolay gelsin