| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 04 Şubat 2018 12:01

Trabzonspor'dan taraftara önemli duyuru

Trabzonspor taraftarlarına önemli bir duyuru yaptı.

Haber61 - Spor Servisi - Trabzonspor Spor Toto Süper Lig'in 20. haftasında sahasında karşılaşacağı Göztepe maçı öncesinde taraftaralrına önemli bir duyuru yaptı.


Bordo mavili Kulübün resmi internet sitesinden yapıla duyuruda "TFF ve UEFA Talimatları gereği stadyumlarda meşale yakmak, stadyumlara yanıcı, yakıcı maddeler sokmak, sahaya konfeti, su şişesi ve benzeri maddeler atmak, koltuk kırmak, merdiven boşluklarına oturmak ve kötü tezahüratta bulunmak kesinlikle yasaktır.

Takımımızın daha önce oynadığı müsabakalarda taraftarlarımızın rakip takım veya takımlara yönelik kötü tezahüratları kulübümüzün ciddi oranda ceza ödemesine neden olmuştur.

Bu cezalar her tekrarda katlanarak artmakta ve sonuç olarak daha da ağır boyutlara ulaşmaktadır. Ayrıca bu cezaların kulübümüze getireceği zararların yanı sıra, sebebiyet verenler de yasa gereği maddi ve manevi çok ciddi yaptırımlarla karşı karşıya kalacaklardır." ifadelerine yer verildi.

Yorumlar (2)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Süleyman
8 yıl önce

Trabzonu cezalandırmak ve sindirmek için hazır bekliyorlar. Aman fırsat verilmesin. Uyarılar sürdürülsün.

E
ercan
8 yıl önce

Şikecilerle yaptığımız maç büyük maç olarak şimdiye kadar seyrettiğim en temiz maçtı fakat ne oldu? Şikecilerin destekçileri onca ceza verdiler her hafta olduğu gibi. Yazıklar olsun.. Artıuk tek tezahürat...Ya ya ya, şa şa şa, Trabzon, Trabzon, Çok Yaşa.. diğerleri hepsi yasak..