| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 31 Temmuz 2025 09:34

Trabzonspor’dan takaslı transfer hamlesi!

Trabzonspor, sol kanat transferi için yeniden Jeremie Boga’nın peşine düştü. Bordo-Mavililer, beklentilerin altında kalan Batista Mendy’yi takasta kullanarak transferi bitirmek istiyor.

Yeni sezon öncesi kadrosunu güçlendirmek için çalışmalarını sürdüren Trabzonspor, sol kanat transferi konusunda önemli bir adım atmaya hazırlanıyor. 

Daha önce Pina, Paul Onuachu ve Augusto’yu kadrosuna katan Bordo-Mavililer, uzun süredir gündeminde olan Jeremie Boga için yeniden harekete geçti.

Yüksek maliyeti nedeniyle daha önce rafa kaldırılan transfer, bu kez takas formülüyle masaya geldi. 

Trabzonspor’un büyük umutlarla kadrosuna kattığı ancak istenilen verimi alamadığı Batista Mendy'nin, Fransa Ligue 1 ekiplerinden Nice'e önerildiği öğrenildi.

Fransız temsilcisinin bu takas teklifine sıcak baktığı belirtilirken, taraflar arasında görüşmelerin sürdüğü ifade edildi.

Öte yandan Fransa doğumlu Fildişi Sahili milli takım oyuncusu Boga'ya, Trabzon ve takımın hedeflerinin detaylı bir şekilde anlatıldığı belirtildi.

Yorumlar (15)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

O
Oflu
10 ay önce

Bizim kalitesiz takımda verim alınamayan bir oyuncuyu Nice'e ne yapsın.

E
ERDEM
10 ay önce

Takımın mevcut gücü geçen yılki seviyede. Bu seviyeyi bir,iki kademe yukarı çekecek hamle henüz yapılmadı.

O
Osman
10 ay önce

Bu yönetimden bir cacık olmaz.

M
Mesut
10 ay önce

Mendy yetersiz değil. Mendyi yanlış mevkilerde oynatan antrenörler yetersiz. Oyuncuyu ön libero ve orta saha mevkisi için al ve defans oyuncusu olmasına rağmen sen onu defansta oynat. Oyuncuyu kendi mevkisinde oynatacaksın. Fransızlar yetersiz olan bir oyuncuyu neden alsın. Yetersiz olan oyuncu değil antrenördür. Daha geçen günkü maçta sağ bek olan Pina sol açıkta oynadı. Peki Pina sağ bek mi olarak alındı yoksa sol açıkta oynatmak içinmi alındı. Yarın Pina sol açıkta başarısız olursa ne olur.

T
T.B
10 ay önce

Beklentilerin altindami kaldi? Bana göre gecen sezonun en istikrarli futbolcusuydu.

Tüm Yorumlar (15)

O
Oflu
10 ay önce

Bizim kalitesiz takımda verim alınamayan bir oyuncuyu Nice'e ne yapsın.

E
ERDEM
10 ay önce

Takımın mevcut gücü geçen yılki seviyede. Bu seviyeyi bir,iki kademe yukarı çekecek hamle henüz yapılmadı.

O
Osman
10 ay önce

Bu yönetimden bir cacık olmaz.

M
Mesut
10 ay önce

Mendy yetersiz değil. Mendyi yanlış mevkilerde oynatan antrenörler yetersiz. Oyuncuyu ön libero ve orta saha mevkisi için al ve defans oyuncusu olmasına rağmen sen onu defansta oynat. Oyuncuyu kendi mevkisinde oynatacaksın. Fransızlar yetersiz olan bir oyuncuyu neden alsın. Yetersiz olan oyuncu değil antrenördür. Daha geçen günkü maçta sağ bek olan Pina sol açıkta oynadı. Peki Pina sağ bek mi olarak alındı yoksa sol açıkta oynatmak içinmi alındı. Yarın Pina sol açıkta başarısız olursa ne olur.

T
T.B
10 ay önce

Beklentilerin altindami kaldi? Bana göre gecen sezonun en istikrarli futbolcusuydu.

B
bayburtlu
10 ay önce

İnsanları boş transfer haberleri ile oyalamayın. Ey yönetim transfer yapamayacaksanız çıkın açıklayın. Liglerin başlamasına bir hafta kaldı. Ortada fol yok, yumurta yok.

Özden Aydin
10 ay önce

Boyle figuran bir ligde transfer gereksiz bir hamle olur

W
waka
10 ay önce

Trabzonspor tarihinin gelmiş geçmiş an basiretsiz yönetimi bunlardır. İki yıldır herkes 8 numara ve 10 numara diye bas bas bağırıyor. Bunlar oyuncu falan alamazlar çünkü bunlarda oyuncu alacak yetenek beceri ve vizyon yok.

M
Mesut
10 ay önce

Hiç kimse boşuna laf salatası yapmasın. Trabzonsporun şuanki kadrosu lig için yeterli ve lig seviyesi üzerindedir. Bu kadro ligde rahatlıkla şampiyon olur. Ancak Trabzonspor ruhuyla takımı oynatacak bir antrenör ile olur. Trabzonspor şampiyonlukları transfer yaparak almadı Trabzonspor ruhuyla aldı. Son şampiyonluk bile transfer yasağı olduğu için geldi.

Şaka?
10 ay önce

bir takım düşünün 2 senedir 8siz oynasın. her transfer döneminde 8 harici transfer yapılsın. şuan yine 8 yok. gerçekten sebebini merak ediyorum. mantıkla açıklanamıyor

M
Mehmet Ali
10 ay önce

Yorum yapanlar hepsi fenerli sanırım

E
ERDİNÇ EROĞLU
10 ay önce

İSTANBUL KULÜPLERİYLE MADDİ OLARAK YARIŞAMAYIZ. HERKES BÜYÜK BEKLENTİ İÇİNE GİRMİŞ. SİLKELENİN ARTIK BENCE BU YÖNETİM TRANSFERDE BAŞARILI. GENÇ YETENEKLERE YÖNELİYORLAR. HOCA DA AKLINI BAŞINA ALSIN İŞİNE ODAKLANSIN. BANA DA MESSİ RONALDO İNİESTA VERSELER TAKIMI ŞAMPİYON YAPARIM. OKAN BURUK HOCA DEĞİL. GEÇEN SENE AVRUPADA NE YAPMIŞ. ELİNDEKİ KADRO MİLYON DOLARLIK. TIRTTTTT.

Ömerr
10 ay önce

Ahhh Ahmet başkan her geçen gün değerini biraz daha anlıyor taraftar...

B
Beykozlu
10 ay önce

Elindeki en iyi 6-8 oynayabilen futbolcuyu ver, yerine bir sol açık al. E sonra? Evet Boga iyi olmasına iyi, takımın kalitesini arttıracak da merkez orta sahadaki eksiği nasıl kapatacağız?! Bu yönetim kadro mühendisliğinden anlamıyor. Trabzonspor Mendy'yi satabilir ama gidip sattığı bedeli tek bir oyuncuya yatıramaz. Bir mevkinin eksiğini kapatırken başka yeri eksik bırakmamalıyız

T
Tofaş la BMW takası gibi :)))
10 ay önce

:)))))