Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, katıldığı bir canlı yayında transfer çalışmalarıyla ilgili açıklamalarda bulundu.
Yeni sezon öncesi kadrosunu güçlendirmek için yoğun mesai harcayan bordo-mavililerde, Wagner Pina ve Paul Onuachu transferlerinin ardından iki isimle daha anlaşma noktasına gelindiği belirtildi.
Başkan Doğan, transfer sürecinde sona gelinen oyuncularla ilgili yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:
“Son aşamaya geldiğimiz 2 oyuncu var. Yakın zamanda bunları açıklayacağız. Onlarla uğraşıyoruz. Bu isimler basında yer alan oyuncular değil.”
Tüm Yorumlar (15)
TS
11 ay önceBAŞKAN, DÜNYA YILDIZI TRANSFERLERİ İÇİN GETİREBİLİR TS A.
Remzi
11 ay önceOzan ve lustram kalacaksa hiç gerek yok başkan.
LAGAT-61
11 ay önceNiye hep yabancı oyuncu alıyoruz. ?
Oflu
11 ay önceLucas Riberio Costa'yı transfer edin. Adam hem genç hem kaliteli hemde ucuz. Bizim kalitesiz takımdaki orta saha oyuncularının hepsinden kaliteli bir oyuncu. Bunu görmek için bir futbol kulübünde çalışan insanların bu kadar futbol bilgisi zayıf olamaz.
Hasan
11 ay önceBaşkan işi öğrenmiş . Basında yazmışsa geçmiş olsun. Fiyat yükselir, reklam olur. Transfer sessiz ve gizli yapılır. Geçmişte Colman, Symkowiak öyle alındı
FATİH SULUKAN
11 ay önceArtık açıkla başkan bizde rahat nefes alalım hayal kuralım da
ÖZŞİMŞİR
11 ay önceKESİN OLAN İKİ İSMİN JOHN DURAN VE OSİMHEN OLMAMASI,,
Kozmonot61
11 ay önceTakım 2 senedir 8 ve 10 numarası olmadan oynuyor. Ortasahanın ortası yoksa diğer tüm mevkiler aksar bugünün futbolu budur. Diğer yapılan ve yapılacak transferler bu mevkiler doldurulmadan hiçbir işe yaramaz
Tursun
11 ay önceFutboldan anlıyan hemşerilerimin yorumlarını okumak keyifli varol gagarin kardeş
İsmail Ceylan
11 ay önceBatagov ile Maleryoyu sattıktan sonra kimi alırsan al boş eldeki en değerli oyuncuları satmak için yalandan transfer yapıyorsun Saviçi sat Lunstramı sat Ozan Tufanı sat adam diyelim sana
TS fan
11 ay önceKim kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim
zafer
11 ay öncetransferlerin adı medyaya çıkmamışsa eyvah eyvah kesin Sloven 2. ligindendir.
avanoz
11 ay öncesayın başkan öncelikle gidecekler gitmeli ozan tufan lustram saviç m.çam tekliç barisiç baniya wacame enes destan ali şahin yılmaz
Tayyarcbaba
11 ay önceHiç birşey olmaz bu başkandan ! Aha buraya yazıyorum . Paredes nerede ? 3.5 m.avroyua ya ! Taraftarlar olarak bizler güvenmiyoruz güvenemiyoruz . Artık yeteerr
Çağlar
10 ay önceÇöp toplamaya devam