| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 16 Şubat 2025 15:36

Trabzonspor'dan sert mesaj! "Misliyle iade..."

Trabzonspor Asbaşkanı Zeyyat Kafkas, Uğurcan Çakır’a yapılan tezahüratlara sert tepki gösterdi.

Trabzonspor, Süper Lig’in 24. haftasında deplasmanda Beşiktaş’a 2-1 mağlup oldu. Karşılaşma boyunca Bordo-Mavililerin kaptanı Uğurcan Çakır’a tribünlerden küfür içerikli tezahüratlar yapıldı.

Maçın ardından Uğurcan'a destek çığ gibi büyürken, Trabzonspor Asbaşkanı Zeyyat Kafkas da yaşananlara sert tepki gösterdi.

Sosyal medya hesabından açıklama yapan Kafkas, “Kaptanımıza söylenen kötü sözleri, MİSLİ ile sahiplerine iade ediyorum” ifadelerini kullandı.

Yorumlar (12)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

B
Bayro
1 yıl önce

Günaydın maç dün oynandı sizin yeni haberiniz oldu galiba!!

6
61-TS
1 yıl önce

Aynen güzel demiş. Hepsine iade, bütün Trabzonlulardan

A
Alp TÜRK
1 yıl önce

Trabzonspor bu enerjisiz ve pamuk haliyle bu seneden geçtim seneyede sürünür...hocanın saha kenarinda zerre enerjisi yok ve bu takıma bile yansımış..kırılgan, düşük enerjili, vitaminsiz bir takim olduk ve hocanın zerre katkısı yok bu durumu bizim gibi izliyor...

E
erol
1 yıl önce

haburda yazmazlar küfür etsem bende milyon misliyle iade ediyorum daaa.yönetici olsam o küfürbaz seyirciyi selamlayan,gololuncakulübeye kaçan hocayı şimdi görevden almıştım.şimdi o hoca Trabzon taraftarından çok küfür yer.ama selamınıda duracak en azından eşitlik isyeriz.

A
Ayhan Pehlivan
1 yıl önce

Neymiş Beşiktaş dostmuş....

Tüm Yorumlar (12)

B
Bayro
1 yıl önce

Günaydın maç dün oynandı sizin yeni haberiniz oldu galiba!!

6
61-TS
1 yıl önce

Aynen güzel demiş. Hepsine iade, bütün Trabzonlulardan

A
Alp TÜRK
1 yıl önce

Trabzonspor bu enerjisiz ve pamuk haliyle bu seneden geçtim seneyede sürünür...hocanın saha kenarinda zerre enerjisi yok ve bu takıma bile yansımış..kırılgan, düşük enerjili, vitaminsiz bir takim olduk ve hocanın zerre katkısı yok bu durumu bizim gibi izliyor...

E
erol
1 yıl önce

haburda yazmazlar küfür etsem bende milyon misliyle iade ediyorum daaa.yönetici olsam o küfürbaz seyirciyi selamlayan,gololuncakulübeye kaçan hocayı şimdi görevden almıştım.şimdi o hoca Trabzon taraftarından çok küfür yer.ama selamınıda duracak en azından eşitlik isyeriz.

A
Ayhan Pehlivan
1 yıl önce

Neymiş Beşiktaş dostmuş....

M
Mustafa Karali
1 yıl önce

Derhal Şenol Güneşi kovmalısınız kalecinize maç boyu küfür eden seyirciyi maçtan sonra alkışladı bu nasıl bir karakter. Yenildin üzülmen gerek gülerek Beşiktaş seyircisini selamlıyor,

S
Serko61
1 yıl önce

Günaydın zeyyat bey siz yaşıyomuydunuz ,senin hocan kaptanına kahpece sövenlere öpücük atıp el sallarken nerdeydiniz neden hocaya tepki vermediniz,neden maçtan sonra bjkye yaranmak için konuşurken bu konuda tek kelime edip kaptanına sahip çıkmadı asıl suçlu şenoldur uyanın artık biz bu adamın adının tesislerden silinmesini ve tez zamanda kovulmasını istyoruz nokta..

O
Oktay
1 yıl önce

Adamların çok ta Yaprağındaydı. Çıkıpta özür dileyen bir Bjk lı yönetici var mı? Iade etsen ne olacak? Saha da bir sürüngen gibi Futbol oynadıktan sonra.O kadar küfüre sen onları Sahaya gömebildin mi?

U
Uğur
1 yıl önce

Ziyaaa ziyaaaaaaa

L
Latif Yavuz
1 yıl önce

Ic saha da Şenol tepki göstersin taraftar

A
asi
1 yıl önce

Şenol Beyde BJK taraftarlarını alkışlamakla meşguldü maalesef insan maç sonu verilen röportajda bir dile getirir Yazık Şenol Bey Bu takımın Nesi Oluyor Bilen Varmı ?

İhsan Varlıbaş
1 yıl önce

İbrahim Haciosmanoğlu federasyon Baskanı ve yönetimi sezon sonuna kadar Beşiktaş a seyircisiz maç cezası verilmesi Sporun kuralı bu olmalı Zeki ve Ahlaktan yoksun taraftar bunu hak eder Beşiktaş yönetiminin iyi ağırladığı Trabzonspor yöneticileri küfürlü önlenmesi için ne gibi önlemler aldınız ,hiç bir şey yapamazsınız neden stadı terk etmediniz o küfürleri duydunuz