Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası A Grubu maçında bugün Papara Park'ta Rizespor'u ağırladı.
Karşılaşmayı 5-2 kazanan bordo-mavililer A Grubundan 7 puanla lider olarak bir üst tura çıkmaya hak kazandı.
Mücadele öncesi, Rizespor müsabakaya dair maç öncesi sosyal medya üzerinden ilgi çeken bir video yayımlamıştı.
#RizesporumuzunMaçıVar
— Çaykur Rizespor (@CRizesporAS) February 25, 2025
???? ZTK A Grubu
???? 3. Hafta
⚽ Trabzonspor
???? 26 Şubat Çarşamba
⏰ 20:30
???? Papara Park
???? Ümit Öztürk
???? #TSvÇRS pic.twitter.com/ngYhfysiDV
Trabzonspor, karşılaşma sonrasında bu videoya cevap olarak, "KOMŞİ, ARA BENİ" açıklaması ile bir video paylaştı.
KOMŞİ, ARA BENİ ☕️ pic.twitter.com/QFjlbkpmEc
— Trabzonspor (@Trabzonspor) February 26, 2025
Tüm Yorumlar (8)
farozzz
1 yıl önceAramaz beş 5 tana yedi nası arasınn:)))
Temiz futbol
1 yıl önceBöyle esprili paylaşımlar güzel.bugün takımımıza çok iyiydi ama aynı şeyi taraftarımız için söyleyemeyeceğim.maça az seyirci geldi ve ayrıca rakip takıma küfretmek bize yakışmaz. O zaman geçen haftaUgurcana küfreden bjk taraftarından ne farkımız kalır.lütfen küfretmeden takımımızı en iyi şekilde destekleyelim
TS 61
1 yıl öncerize hakkını aldı, sırada gs samsun fb sonra ilk bjk maçında bunları yenmek olursa farklı yenmek.
şubbubulima
1 yıl önceTrabzon kümeye he hemiii gomşi, e peki de şimdi Rize nereye, sırtındaki sepetlede yürü ikizdere ye.
Tr61
1 yıl önceTakımımız bugünkü antrenmanını 5 e 2 çalışmasıyla tamamlamıştır. Şimdi çay keyfi...
Serko61
1 yıl önceNiye aramaysin beni güzel olmuş:))
Savatanica
1 yıl önceAI ya video yaptirirsan Türk bayrağının ayını yamuk koyar.Niyet iyi ama uygulama kötü.
Tarık Elmas
1 yıl önceAnlayana.Bir tarafta çocuk bir tarafta baba????