Trabzonspor Sağlık Kurulu Başkanı Doç. Dr. Ahmet Beşir, futbolcumuz Anthony Nwakaeme’nin sağlık durumuyla ilgili açıklamada bulundu.
Beşir, "Futbol A Takımımızın, Trendyol Süper Lig’in 1. haftasında Kocaelispor ile oynadığı karşılaşmada sakatlanarak oyundan çıkan futbolcumuz Anthony Nwakaeme’nin yapılan muayene ve MR görüntülemesi sonucunda sol uyluk arka adelesi ve tendonunda yırtık, kanama ve yaygın ödem tespit edilmiştir. Oyuncumuzun tedavisine sağlık ekibimizce başlanılmıştır” dedi.
Tüm Yorumlar (21)
Futbolun Ali’si
10 ay önceAlkışlar Tekke ye! WEme Ahi Evrende !!!!
Yücel
10 ay önceBu sakatlığın sorumlusu fatih tekkedir. 75 dakika olmuş ligin ilk maçı sanki adam yokmuş gibi okadar sahada tuttu. Yapacağı tekşey sikanı sola çekip meşhur ozan tufanımızı ortaya koyup 65. Dakikada dışarı almaktı. Ama sakatlanmasını bekledi.
Bye bye
10 ay önceHersey icin tesekkurler tony. Dondugunde benden etkili olmazsin diye dusunuyorum.
Ts61
10 ay önceYasli adami o kadar uzun zaman nerdeyse mac bitene kadar sahada tutarsan olacagi bu yedekte cham var sikan var visca var simdi dahami iyi oldu onun oyniyacagi en fazla bir yari
Salih
10 ay önceSezonu kapattı yani.Anlaşıp gönderin lütfen.
Ali Altun
10 ay önceNwageme miladi dolmuş yaşlı futbolcu geçen sezonu da sakatlık ve yatarak geçirdi ve garanti parasini aldı. Bu sezonda aynı devam
oflu61
10 ay önceBence yönetim hiç vakit kaybetmeden bı dedemle 2 yıllık kolntrat yapmalı????
Kenan
10 ay önceBu sakatlığın sebebi Fatih Tekke dir. Oyunyuncun 90 dakika çıkarabilecek noktada olmadığını görememesi, akıl alır gibi değil!
Yalnız TS
10 ay önceTeknik direktör hatası. Bu adam ikinci yarı yorulan rakibi dağıtmak için sahaya sürülür. 75 dakika oyunda tutmak sakatlanmasına davetiye çıkarmaktır. O yaşta o kadar süre hatalı
Murat
10 ay önceYaylada balcı dayı var 80 yaşında ama taş gibi yüzü kanlı hemen alalım yaşlı kadrosu boşalmış
Ofli
10 ay önceBunu takımda oynatan fatih sana ne demeli, satın gitsin bunu
Taraftar
10 ay önceSezon boyunca birer devre oynaması gereken futbolcuyu, yürüyemez hale gelmesine rağmen sahada tutmaya devam edersen sezon boyu kaybedersin. Bu durum yalnızca F. Tekke ile ilgili değil, böylesine kör gözüm parmağına durumları teknik direktörler niye görmemekte ısrar ederler bilemiyorum.
Rezalet
10 ay önceBu adamın Trabzonspor'da ne işi var? Huzurevi mi burası böyle rezalet böyle futbol anlayışı olmaz.
Adil
10 ay önceAdam ikinci yari nefes almakta zorlaniyordu ve bunu maci izleyen herkes gordu, sakatlik goz gore gore geldi, hocaya ve ekibine yazar, super amatorluk ekip bunlar bu kafayla kocaeliyle birlikte kumeye yururuz
Urfalı Trabzonsporlu
10 ay önceHoca değiştirmeyince belki birileri inşallah sakatlanır belki hoca çıkarır diye beddua etmiştir. Kendi gençlerini oynatmaktan bu kadar korkan bir kulup görmedim. Geçen senenin parmakla gösterilen çocukları birer birer dağıldılar. Sanki şampiyon olacağız. Koyun gençler oynasın. Bakın Batagov'u da oynatmıyordunuz. Yokluktan oynadı çocuk şimdi yere göğe sığdıramıyoruz. Korkma Fatih efendi, gençlere şans ver onlar bizim geleceğimiz. İhtiyarlardan bir hayır olmaz.
Erol
10 ay önceNet penaltımızı,net kırmızı kartı vermeyen tetikçi,bu pozisyonda faul bile vermedi.Koca Nwakaeme yerle bir oldu.Hakem Nwakaeme, penaltı, kırmızı kat haksızlığı ile kariyeri için önemli bir adım attı. Trabzon'u doğrayan ödüllendiriliyor çünkü. Bu pozisyonda sakatlanmayacak bir futbolcu yok.
Ali
10 ay önceNeyse ki kendisini çok severim ama kurtulduk. Trabzonspor’un at topu nwakaemeye sendromundan kurtulması lazım. Yıllardır dönüp dolaşıp aynı taktığe nwakaemeye top atma sen durumuna düşüyoruz. Bitsin artık
uzman
10 ay önceiyi ya kurtulduk en azından
Adanalı
10 ay önceBir adam 90 dakika gerekirse 120 dakika sahada kalmasi gerekiyor 15 dakikalik oyuncunun şampiyonluğa oynayacak takimda ne işi var Nwakaeme viska saviç sezonu bırak maçı kaldıracak durumları yok Birde kadroda yeteneksiz oyuncu sayısı fazla o yüzden işimiz zor gececek gibi Sampiyonluk bir kenara ust sıralar bile zor Umarım yanılırım
Taraftar
10 ay önceNwakaeme'nin pozisyonuna faul bile çalınmadı nasıl omuz koyup uçurduğunu göremedi hipermetrop-miyop hakemsi şey bizimkilere anında sarı kart siz devam edin sertliklere arkanızda ben varım der gibi... Olaigbe ye de aynı oyuncunun ciddi faulü görmezden gelindi...
Sülots
10 ay önceFatih vakameyi uzun süre oyunda tuttuki sakatlanıp hesaplarimdan ciksin. Olabilirmi