Haber61 - Spor Servisi - Trabzonspor, KAP'a Katar iddiaları ile ilgili açıklama yaptı.
Yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi;
Basın-yayın organlarında çıkan ''Katarlılar Kulübü Satın Alıyor'' başlıklı haberler gerçeği yansıtmamaktadır. SPK düzenlemeleri ve ilgili mevzuatlar uyarınca bu nitelikteki kararlar Yönetim Kurulu kararı ile gerçekleşebilecek olup, Özel Durumlar Tebliği gereğince bu kapsamdaki kararların da kamuya açıklanması gerekmektedir. Şirketimiz Yönetim Kurulu tarafından bu konuda alınmış bir karar bulunmamaktadır.
Bu kapsamda Sermaye Piyasası Kurulu'nun II-15.1 sayılı Özel Durum Tebliği'ne göre kamuya açıklanacak herhangi bir husus bulunmamakla birlikte, SPK düzenlemeleri çerçevesinde Kamuyu Aydınlatma Platformu ve web adresimizde yapılan resmi duyurular haricindeki haberlere itibar edilmemesini rica ederiz.
Tüm Yorumlar (28)
Süleyman
8 yıl önceTrabzon'un borcu , 950 milyon civarında Yıllardır Sportif bir başarı da yok zaten İstanbul takımları ile mücadele etmek için para lazım KATAR 'lılara satın takımı en azından yeni bir kan yeni bir heyecan gelir ...
EMİR61.
8 yıl önceALSINLAR NE VAR BUNDA BUNDAN GÜZEL BİR HABER OLAMAZ,,LAKİN SİZ YİYİCİLER BIRAKMAZSINIZ..
idris
8 yıl öncefırsat ayağına gelmiş ama lütfen kaçırmayalım böyle birşey herhangi bir takıma hasip olmaz
EMİR61.
8 yıl önceTS DE BAŞKANLIK YAPMIŞ NE KADAR BAŞKAN VARSA,,TS NİN BAŞARISINI İSTİYORSA BUNA EVET DEMELERİ LAZIM YOK BİZ CEBİMİZİ DOLDURACAĞIZ DİYORSANIZ Kİ EMİNİM ÖYLEDİR EVET DEMESİNİZ.
Unal
8 yıl önceSatilsin kardesim yoksa bunlar bizi 1000000000 yil kandirip durur ve kendi ceplerini doldururlar baska bise yapmiyorlar saten kulubu satin bizimde yuzumuz gulsun artik
KEREM
8 yıl önceKeşke gerçek olsaydı bu kulüp başka türlü başarılı olmaz yakındada kayyuma bırakılır o yaygara edenlerde o zaman farklı konuşur
adnan
8 yıl önceosman oglu gibi hirsiz baskanlar soyamaz artik bence satilsin cok iy olur karsicikanlar kesin cikar pesindeki soygunculardir
adnan
8 yıl öncets saymak isteyenler bu ise kizar cunki daha soygun ve taraftara yalan soylemeyecekler buyuzden bunlar kulupten kacar ve baska soyacak kulup ararlar satin katara
zeki
8 yıl öncetalih kusu , bunun KAP a aciklamasimi olur pes yani.KAP sizden istemeden aciklamayin mütis reklam olur düsünsenize pütün metya sizi yaziyor!!!!!!
Sedat61
8 yıl önceİyidir sabah yapsaniza açıklamayı borsada yüzde yirmi pirim yapti şimdi aşağılara geldi kim kime pirim yapmak için çıkardı bu haberleri sabah bir milyon yatıran ikiyüz binlira para kazandı yarım gunde kimler neyin pesinde
Ekrem
8 yıl önceAciklama yapilmasa borsada Trabzonspor AS nin degeri cikardi. Böyle aciklama yapmak ihanettir. Birakin ciksin. Trabzonsporu battirmak icin mi geldiniz?
zeki
8 yıl öncebunun KAPA aciklamasimi olur müthis reklam 250milyon
Yalcinx5
8 yıl önceZaten boyle bisey yapaydiniz sasirirdik beceriksiz oldugunuz icin bunu bile yapamazsiniz
Kologlu
8 yıl önceSatilmasa ne olacak anca iskence cekiyoruz.
engin kalyon
8 yıl öncebence satılsın... yoksa mevcut yönetim ve aynı yönetim anlayışı olduğu surette bu klüp herdaim batmaktan kurtulamaz... ceplere inen paranın haddi hesabı yok.. bu klüp araç olarak kullanılmaya başlandı artık...
yakup
8 yıl öncesatılmasın kazma futbolcular alama devam
O.yıldız
8 yıl önceKülünün satilmasına taraftarim itibari kalmadı zaten herkes konuşuyor gönülden hizmet eden yok deniz bitti
çağatay
8 yıl önceAteş olmayan yerden duman çıkmaz , alıştırma evreleri bunlar :) bencede satılması hem mali açıdan hemde prestij açısından önemli
Ali Cengiz
8 yıl önceÖnce M.Usta yı satalım.Sonra kulübü satarız.Asıl problem Muho nun elden çıkması
ŞEHZADE
8 yıl önceTrabzonsporun borcu 1 trilyonu aşmış durumda.Başarı yok fakat sömüren çok.Devlet desteği de olmazsa durum çok vahim.Birileri çok kötü nemalanıyor fakat kim:?
Ts61
8 yıl önceTrabzonspor mali olarak bitmis bitirilmis yani bu bataktan cukmasi zor cikar eger 3defa pes pese sampiyon olursa o da olmaz yani Trabzonspor can cekisiyor bu teklif cok güzel eger borc capa bildirildi yani alacak kisi borcunu acikla dedi eger bu olursa harika bur sey olur
FC LİVERPOOL
8 yıl önceKESİNLİKLE SATILMALI SATILIRSA KULÜP 5 YIL İÇİNDE ŞUANKİ PARİS SAİNT GERMEN MANCHESTER CİTY CHELSEA NEYSE TS DE O SEVİYEYE GELİR LAKİN BUNA ENGEL OLMAK İSTEYEN ÇOK KİŞİ OLUR SEBEPSE KULÜPTEN CEBİNİ DOLDURAN KULÜBÜ FAKİRLETİP CEBİNİ DOLDURAN MENFAATCİ ÇOK UMARIM ENGEL OLAMAZLARDA TARAFTARLARINDA YÜZÜ GÜLER YENİ NESİLLER TS Lİ OLUR YOKSA 20 YILA TS Lİ KALMIYACAK SÖYLEYEYİM
trbzn
8 yıl öncemerak etmeyin ateş olmayan yerden duman çıkmaz. Satarlar Trabzonspor'u İyi de olur zaten bir şey olduğu da yok. Her şey satılıyor o da satılsın. ayrıca Şehirde her yerde arap satışı var. Yakında biz azınlık oluruz ...
devran
8 yıl önceneden satsinlarki ne güzel yoluyorlar klübü sonra kimi soyacaklar reziller
zekai
8 yıl önce61 talih kusu konmus, sakin tas atmayin ucar gider!!!!
reis
8 yıl öncehacı osmanoğlu adamdır adam trabzonsporu gerçekten seven adamdı trabzondan giderken ağlayarak gitti ihanet etmeyin adama bak takım bu haldeyken usta gezmelerde
Taka61
8 yıl önceTrabzon'dan nemalalanlar sattırmazlar yağma Hasan'ın böreği eğer haber doğru ise trabzonspor asalaklardan kurtulur
Ali
8 yıl önceBen anlamıyorum 1 yılda 250 milyon nereye gitti