| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 23 Şubat 2018 15:10

Trabzonspor'dan KAP'a Katar Açıklaması

Trabzonspor Katar iddiaları ile ilgili açıklama.

Haber61 - Spor Servisi - Trabzonspor, KAP'a Katar iddiaları ile ilgili açıklama yaptı.


Yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi;

Basın-yayın organlarında çıkan  ''Katarlılar Kulübü Satın Alıyor'' başlıklı haberler gerçeği yansıtmamaktadır. SPK düzenlemeleri ve ilgili mevzuatlar uyarınca bu nitelikteki kararlar Yönetim Kurulu kararı ile gerçekleşebilecek olup, Özel Durumlar Tebliği gereğince bu kapsamdaki kararların da kamuya açıklanması gerekmektedir. Şirketimiz Yönetim Kurulu tarafından bu konuda alınmış bir karar bulunmamaktadır.

Bu kapsamda Sermaye Piyasası Kurulu'nun II-15.1 sayılı Özel Durum Tebliği'ne göre kamuya açıklanacak herhangi bir husus bulunmamakla birlikte, SPK düzenlemeleri çerçevesinde Kamuyu Aydınlatma Platformu ve web adresimizde yapılan resmi duyurular haricindeki haberlere itibar edilmemesini rica ederiz.

Yorumlar (28)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Süleyman
8 yıl önce

Trabzon'un borcu , 950 milyon civarında Yıllardır Sportif bir başarı da yok zaten İstanbul takımları ile mücadele etmek için para lazım KATAR 'lılara satın takımı en azından yeni bir kan yeni bir heyecan gelir ...

E
EMİR61.
8 yıl önce

ALSINLAR NE VAR BUNDA BUNDAN GÜZEL BİR HABER OLAMAZ,,LAKİN SİZ YİYİCİLER BIRAKMAZSINIZ..

I
idris
8 yıl önce

fırsat ayağına gelmiş ama lütfen kaçırmayalım böyle birşey herhangi bir takıma hasip olmaz

E
EMİR61.
8 yıl önce

TS DE BAŞKANLIK YAPMIŞ NE KADAR BAŞKAN VARSA,,TS NİN BAŞARISINI İSTİYORSA BUNA EVET DEMELERİ LAZIM YOK BİZ CEBİMİZİ DOLDURACAĞIZ DİYORSANIZ Kİ EMİNİM ÖYLEDİR EVET DEMESİNİZ.

U
Unal
8 yıl önce

Satilsin kardesim yoksa bunlar bizi 1000000000 yil kandirip durur ve kendi ceplerini doldururlar baska bise yapmiyorlar saten kulubu satin bizimde yuzumuz gulsun artik

Tüm Yorumlar (28)

S
Süleyman
8 yıl önce

Trabzon'un borcu , 950 milyon civarında Yıllardır Sportif bir başarı da yok zaten İstanbul takımları ile mücadele etmek için para lazım KATAR 'lılara satın takımı en azından yeni bir kan yeni bir heyecan gelir ...

E
EMİR61.
8 yıl önce

ALSINLAR NE VAR BUNDA BUNDAN GÜZEL BİR HABER OLAMAZ,,LAKİN SİZ YİYİCİLER BIRAKMAZSINIZ..

I
idris
8 yıl önce

fırsat ayağına gelmiş ama lütfen kaçırmayalım böyle birşey herhangi bir takıma hasip olmaz

E
EMİR61.
8 yıl önce

TS DE BAŞKANLIK YAPMIŞ NE KADAR BAŞKAN VARSA,,TS NİN BAŞARISINI İSTİYORSA BUNA EVET DEMELERİ LAZIM YOK BİZ CEBİMİZİ DOLDURACAĞIZ DİYORSANIZ Kİ EMİNİM ÖYLEDİR EVET DEMESİNİZ.

U
Unal
8 yıl önce

Satilsin kardesim yoksa bunlar bizi 1000000000 yil kandirip durur ve kendi ceplerini doldururlar baska bise yapmiyorlar saten kulubu satin bizimde yuzumuz gulsun artik

K
KEREM
8 yıl önce

Keşke gerçek olsaydı bu kulüp başka türlü başarılı olmaz yakındada kayyuma bırakılır o yaygara edenlerde o zaman farklı konuşur

A
adnan
8 yıl önce

osman oglu gibi hirsiz baskanlar soyamaz artik bence satilsin cok iy olur karsicikanlar kesin cikar pesindeki soygunculardir

A
adnan
8 yıl önce

ts saymak isteyenler bu ise kizar cunki daha soygun ve taraftara yalan soylemeyecekler buyuzden bunlar kulupten kacar ve baska soyacak kulup ararlar satin katara

Z
zeki
8 yıl önce

talih kusu , bunun KAP a aciklamasimi olur pes yani.KAP sizden istemeden aciklamayin mütis reklam olur düsünsenize pütün metya sizi yaziyor!!!!!!

S
Sedat61
8 yıl önce

İyidir sabah yapsaniza açıklamayı borsada yüzde yirmi pirim yapti şimdi aşağılara geldi kim kime pirim yapmak için çıkardı bu haberleri sabah bir milyon yatıran ikiyüz binlira para kazandı yarım gunde kimler neyin pesinde

E
Ekrem
8 yıl önce

Aciklama yapilmasa borsada Trabzonspor AS nin degeri cikardi. Böyle aciklama yapmak ihanettir. Birakin ciksin. Trabzonsporu battirmak icin mi geldiniz?

Z
zeki
8 yıl önce

bunun KAPA aciklamasimi olur müthis reklam 250milyon

Y
Yalcinx5
8 yıl önce

Zaten boyle bisey yapaydiniz sasirirdik beceriksiz oldugunuz icin bunu bile yapamazsiniz

K
Kologlu
8 yıl önce

Satilmasa ne olacak anca iskence cekiyoruz.

E
engin kalyon
8 yıl önce

bence satılsın... yoksa mevcut yönetim ve aynı yönetim anlayışı olduğu surette bu klüp herdaim batmaktan kurtulamaz... ceplere inen paranın haddi hesabı yok.. bu klüp araç olarak kullanılmaya başlandı artık...

Y
yakup
8 yıl önce

satılmasın kazma futbolcular alama devam

O
O.yıldız
8 yıl önce

Külünün satilmasına taraftarim itibari kalmadı zaten herkes konuşuyor gönülden hizmet eden yok deniz bitti

çağatay
8 yıl önce

Ateş olmayan yerden duman çıkmaz , alıştırma evreleri bunlar :) bencede satılması hem mali açıdan hemde prestij açısından önemli

A
Ali Cengiz
8 yıl önce

Önce M.Usta yı satalım.Sonra kulübü satarız.Asıl problem Muho nun elden çıkması

ŞEHZADE
8 yıl önce

Trabzonsporun borcu 1 trilyonu aşmış durumda.Başarı yok fakat sömüren çok.Devlet desteği de olmazsa durum çok vahim.Birileri çok kötü nemalanıyor fakat kim:?

T
Ts61
8 yıl önce

Trabzonspor mali olarak bitmis bitirilmis yani bu bataktan cukmasi zor cikar eger 3defa pes pese sampiyon olursa o da olmaz yani Trabzonspor can cekisiyor bu teklif cok güzel eger borc capa bildirildi yani alacak kisi borcunu acikla dedi eger bu olursa harika bur sey olur

F
FC LİVERPOOL
8 yıl önce

KESİNLİKLE SATILMALI SATILIRSA KULÜP 5 YIL İÇİNDE ŞUANKİ PARİS SAİNT GERMEN MANCHESTER CİTY CHELSEA NEYSE TS DE O SEVİYEYE GELİR LAKİN BUNA ENGEL OLMAK İSTEYEN ÇOK KİŞİ OLUR SEBEPSE KULÜPTEN CEBİNİ DOLDURAN KULÜBÜ FAKİRLETİP CEBİNİ DOLDURAN MENFAATCİ ÇOK UMARIM ENGEL OLAMAZLARDA TARAFTARLARINDA YÜZÜ GÜLER YENİ NESİLLER TS Lİ OLUR YOKSA 20 YILA TS Lİ KALMIYACAK SÖYLEYEYİM

T
trbzn
8 yıl önce

merak etmeyin ateş olmayan yerden duman çıkmaz. Satarlar Trabzonspor'u İyi de olur zaten bir şey olduğu da yok. Her şey satılıyor o da satılsın. ayrıca Şehirde her yerde arap satışı var. Yakında biz azınlık oluruz ...

D
devran
8 yıl önce

neden satsinlarki ne güzel yoluyorlar klübü sonra kimi soyacaklar reziller

Z
zekai
8 yıl önce

61 talih kusu konmus, sakin tas atmayin ucar gider!!!!

R
reis
8 yıl önce

hacı osmanoğlu adamdır adam trabzonsporu gerçekten seven adamdı trabzondan giderken ağlayarak gitti ihanet etmeyin adama bak takım bu haldeyken usta gezmelerde

T
Taka61
8 yıl önce

Trabzon'dan nemalalanlar sattırmazlar yağma Hasan'ın böreği eğer haber doğru ise trabzonspor asalaklardan kurtulur

A
Ali
8 yıl önce

Ben anlamıyorum 1 yılda 250 milyon nereye gitti