| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 21 Ocak 2018 16:53 Güncellenme tarihi: 05 Aralık 2025 11:57

Trabzonspor’dan kaçan galibiyet sonrası Çalımbay ve Özdilek’ten değerlendirme

Atiker Konyaspor ile Trabzonspor arasında 2-2 biten maçın ardından Rıza Çalımbay kaçan fırsatlara dikkat çekerken, Mehmet Özdilek alınan puanın değerli olduğunu söyledi. İki teknik adam müsabaka ve yaşanan gerginliklere ilişkin açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor Teknik Direktörü Rıza Çalımbay, kazanmak için ne gerekiyorsa yaptıklarını ancak maçtan berabere ayrıldıklarını belirtti. Atiker Konyaspor Teknik Direktörü Mehmet Özdilek ise ''Buradan puan almak çok önemliydi. Oyuncularımızı tebrik ediyorum'' dedi.  

Konya'da oynanan ve 2-2'lik beraberlikle sonuçlanan Atiker Konyaspor - Trabzonspor maçın ardından basın toplantısı düzenlendi.

Trabzonspor Teknik Direktörü Rıza Çalımbay, çok güzel bir lig maçı oynandığını, her iki takımın da kazanmak için oynadığını belirtti. Puana ihtiyaçları olduğunu belirten Çalımbay, ''Konyaspor ve bizim puana ihtiyacımız var. İki takımın da kazanması gerekiyordu. Fakat biz, Konyaspor 10 kişi kaldıktan sonra iyi bir avantaj yakaladık. Pozisyonlarıda yakaladık ama iyi değerlendiremedik" dedi. 

2-1 öne geçtikten sonra rakip takımın uzun toplarla geleceklerini beklediklerini ifade eden Çalımbay, ''Kazanmak için her türlü riski aldık. Ancak son dakikada gelen golle maçı berabere tamamladık. Bizim Fenerbahçe ve Göztepe'yle iki önemli maçımız var. Artık o maçlara bakacağız" diye konuştu.  

MAÇTAKİ GERGİNLİKLER HAKKINDA

Maçta yaşanan gerginliklere değinen Çalımbay, ''Mehmet Özdilek hoca ile yıllarca Beşiktaş'ta kader birliği yaptık, birlikte ter döktük. İyi bir arkadaşız. Maçlardan sonra birbirimizi tebrik edip, sarılıp ayrılız. Burada da böyle oldu. Maçın içinde oyuncunun golden sonra yaptığı hareket iyi bir hareket değildi. Bunu büyütmek, futbolcuların ve kulübenin karışmasına gerek yoktu. O arkadaşı cezalandırırsınız sorun biter. Ancak Konyaspor'un kaleci antrenörü Zafer hoca bizim arkadaşımız. Onunla da yıllarca birlikte çalıştık. Zafer hocanın benim yardımcı hocama küfür edip, üzerine yürümesi hoş değildi. Biz nasıl Mehmet hoca ile ikimiz sarılıp ayrılıyorsak o da öyle yapmalıydı" dedi.  

"10 KİŞİYE KARŞI OYNAMAK KOLAY DEĞİL"

Çalımbay, maçta üstünlüğün kendilerinde olduğunu belirterek, ''Biz istediğimiz pozisyonlara girdik. Hem bu maçta, hem de oynadığımız kupa maçının ikinci yarısında, üstünlüklerin hepsi bizdeydi. Ama değerlendiremedik. Her şeye rağmen oyunu kopardık aldık ama, futbolun içindeki şansızlık oldu, kazanmak için ne gerekiyorsa yaptık 10 kişi karşı oynamak her zaman kolay değil. İyi oyun disiplininin olmasını ister, onları yaptık ama değerlendiremedik" ifadelerini kullandı.

Yorumlar (107)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

İsmail
8 yıl önce

Bi adam ve futbolcular kaybettikleri zaman bizim kadar üzülmüyor! Bunlar da üzüldüğü zaman TS düzelir.

X
x5461
8 yıl önce

Hocam ne oynuyoz anlamiyom.cogu futbolcu ruhsuz .sen bu dipdeki takimlari yenemiyosan isimiz zor

S
Solmaz
8 yıl önce

Gazel. Zafer korkanların olmaz.

A
Ali Erdil onat
8 yıl önce

Allah aşkına hocam bu nasıl takım oynatmak tır yaaa böyle futbolla zaten hiç bir şeyi haketmiyoruz sen bu takımı oynatamiyorsun

E
Eren
8 yıl önce

Ya bırak bu işleri hoca. Bu sığ beyinlerle bu takımları yönetemezsiniz. Hepsini geçiyorum, Bero değişikliğinin bana mantıklı bir açıklamasını yap, ben de futbolu bırakacağım.

Tüm Yorumlar (107)

İsmail
8 yıl önce

Bi adam ve futbolcular kaybettikleri zaman bizim kadar üzülmüyor! Bunlar da üzüldüğü zaman TS düzelir.

X
x5461
8 yıl önce

Hocam ne oynuyoz anlamiyom.cogu futbolcu ruhsuz .sen bu dipdeki takimlari yenemiyosan isimiz zor

S
Solmaz
8 yıl önce

Gazel. Zafer korkanların olmaz.

A
Ali Erdil onat
8 yıl önce

Allah aşkına hocam bu nasıl takım oynatmak tır yaaa böyle futbolla zaten hiç bir şeyi haketmiyoruz sen bu takımı oynatamiyorsun

E
Eren
8 yıl önce

Ya bırak bu işleri hoca. Bu sığ beyinlerle bu takımları yönetemezsiniz. Hepsini geçiyorum, Bero değişikliğinin bana mantıklı bir açıklamasını yap, ben de futbolu bırakacağım.

Y
Yalcinx5
8 yıl önce

Hocam hocam rakip 10 kisi kalmis elinde olcay rodegella var sen sacma sacma degisikler yapiyosun birak Allah askina korkak hocalari hic sevmem rakip 10 kisi ama senin yuzunden galip gelemedik bu kadar net baska mazerete gerek yok

Y
Yasar
8 yıl önce

Böyle aptalca bir yorum ilk defa duyuyorum sanki biz10 kişi kaldık

!
!461
8 yıl önce

Hoca farklı bir macmi seyretti bu maçta futbol olarak sinifta kaldık kazanmak için değilde kaybetmek için herşeyi yaptık

H
hasan
8 yıl önce

Korkaksın hoca sen ts hocasın farkına var

T
Türkday
8 yıl önce

iSTiFA

E
Engin
8 yıl önce

Canın sağ olsun hocam ,senin gibi efendi insanlara çok ihtiyaç var ....

T
Tomar
8 yıl önce

Ben senin yerinde olsam hiç konusmazdim. Ne yaptığını bilmeyen bir takım. Hırs yok. Bireysel hatalar çok fazla. Teknik yok. Taç bile iki dakikada kullanılıyor. Bu mu takımın. Bunlarla mı başarılı olacaksın . Sende uymussun takıma .

2
28 giresun
8 yıl önce

Akşam şu maçı bi izle hoca hatanın %80 i sende olduğunu göreceksin.

L
Laz
8 yıl önce

Ya hoca sen ne diyorsun 10 kişi kalmış bi takıma karşı ne oynadığın belli değil bide sen demedin mi ikinci yarı farklı olacak bambaşka bir trabzonspor izleyecez diye belli izliyoruz rezil bir futbol rezil bir yönetim vede rezil bir hoca oyun okuman sıfır gerçi senin kapasiten bu kadar yönetim yokken hoca olsun takım başı boş yani hikaye esas rezillik haftaya fb maçında usta artık hocayla sen ne olacağını şimdiden düşün eyvAllah

X
xxxx
8 yıl önce

Kardeşim bırakalım bu işleri işin gerçeğine bakalım. Konya takımı 18 dakikada 10 kişi kalmış bizim hocamız (RIZA BEY) taraftar gibi maçı izliyor. Ya kardeşim adamlar çekilmişler defansa oyunu kilitlemişler sen hala daha tek forvet oynuyorsun çek sene Ndoy u burak ın yanına dönsene çift forvete yap bi şeyler yap korkuluk gibi durma orda. Çözüm ara çözüm. Gerçi bunları yapacak kapasitete olsaydın sıradan takımlar yerine devamlı şampiyonluğa oynayan takımları çalıştırırdın. Sayın Rıza Çalımbay senin le işimiz zor hemde çok zor.

O
Oflu
8 yıl önce

Hoca riskmi aldın.ikinci yarıda yusufu çıkarıp sosayi almakmi risk.75.dakikada rodellagayi almakmi risk.rakibin 20.dakikada 10 kişi kalmış benim gibi kahveden maç seyreder gibi maçı seyrettin sadece sana yazıklar olsun.sezon sonunu beklemeden defol git.sen yokken de 10 kişi kalan takimdan 1 puan alırız hepinize yazıklar olsun

T
Türkday
8 yıl önce

Elleri cebinde erdogdudaki pelegibi mac bakiyo

Ümit
8 yıl önce

Bi ömer bizi hem kupadan etti hem üç puandan sende seyrettin hoca antalyasporda değilsin haberin osun burda işler senin bildiğin gibi yürümez

A
Ali
8 yıl önce

Korkaklar hicbirzaman başarılı olamaz.Korktun hocam senin yüzünden puan kaybettik.Rakip 80 dakika 10 kişi oynadı yanlış oyuncu değiştirdin korktuğunu belli ettin rakibi cesaretlendirdi.

A
Abanoz
8 yıl önce

Hocam sen dalgamı geçiyorsun kafa mı yapıyorsun? Sen kazanmak için değil kazanmamak için elinden geleni yaptın."maçta üstünlük bizdeydi, istediğimiz pozisyonlara girdik!!" ama maç 2-2 berabere kaldık. Ne bu şakamı? Yoksa bizi salağamı yatırıyorsun.

M
Misafir
8 yıl önce

Ne kadar futboldan anlıyorsnuz ya destek olacağınıza resmen köstek oluyorsunuz

D
devran
8 yıl önce

su bero oyuncu diye sokuyonya su maci sen verdin hoca korkakligin sonu bu 10 kisi bile baski yaptilar bu nasdil takim öne geciyon bir panik skoru koruyamamamak bu ts bitti artik

D
Dede
8 yıl önce

Bulmuş karşısında kerizleri sallıyor.Nasılsa yutan keriz çok.Salla

B
BmOaRvDiO
8 yıl önce

Keşke şunuda diyebilsen maçı almışken benim kazma oyuncum o faulü niye yaptı niyeeee

S
sungur
8 yıl önce

bu adam hoca falan değil. kafa yapısı takımını ligte tutmaya yönelik. şampiyon olacak takım hocası asla değildir. 10 kişilik hangi takım olsa yeneceksin. eze eze. sen nerdeyse yeniliyordun. ayıp be.

M
Mustafa
8 yıl önce

Bizde geri zekaliyiz yedik!

K
Kadir iskefiyeli
8 yıl önce

Rıza 3 maçta küme hattında bulunan konyayı çözemedin.Konya 10 kişi senden çok pozisyona girdi.Kaç oyuncu alsanda sonuç alamazsın.sadrce Buraka bağlı kalip 1 kisi eksik oynuyorsun

Y
Yazık
8 yıl önce

Bi sus be adam sende hoca mısın?

C
Celal Kandemir
8 yıl önce

Senin gibi hocalar okyanusu gecer derede boğulur bu oyun sistemi ile asla şampiyon olunmaz Burak Yılmaz toksan dakika ofsayta bekliyo

A
Aytekin Çelik
8 yıl önce

Hoca öncelikle bu puanlar senin oyunu okuyamandan kaynaklanıyor. Oyuna Bero yu alacağına Rodeyga yi alsaydın orta sahayada kucka yı soksaydım son dakikada o gölü yetmezdik. Bero aşkını ne anlamadım. Adamlar son dakika doldur boşat yapacakları ortada. Hocam sen küçük takımın büyük hocası olabilirsin ama büyük takımın büyük hocası olman için bir kaç fırına ihtiyaç var. Sosa'nin ölüsü bu takımda oynar. Takım bu kadro ile 4 2 3 1 oynamalı . Defans doğru, 2 kişi okay ve onazi, 3 kişi sosa yusuf abdülkadir satrofor burak

K
karadeniz61
8 yıl önce

demekki 9 kisi oynasalar daha zor olacak öyle mi ?

O
OFLU
8 yıl önce

YA SEN ADAMMISIN.İNSAN BİR KERE OLSUN RODEGELLAY İLE OYUNA BAŞLAMAZMI.BABANIMI VURDU.BİR OYUNCUYA BU KADARMI GICIK OLUNUR.

A
aslan61
8 yıl önce

trabzonsporu korkak oynatmaya hic hakkin yok Riza hoca sen kücük takimin hocasi olursun ancak.

H
Hüsnü
8 yıl önce

3 maça bakar arkadaşlar. Bu neyin karamsarlığı Allah aşkına? Haftaya Şikebahçe yi yeneceğiz... Haydi haydii Trabzon Şampiyon

T
Türkday
8 yıl önce

Bu yilda geldi gecti bos insanlari hoca yaptiniz bir aykut kocaman bile olamadiniz sistemi var en azindan hemen hocayi yollayin diger yillar kaybolmasin

K
KUKTALI
8 yıl önce

RODEGELLAEEYII NE ZAMANA KADYEDEK SYUNDURRACAKSIN.BİTMEDİMİ İNTİKAM HIRSIN.AYIP YA.

S
serkan
8 yıl önce

Beyler konu hoca meselesi deyil anlayin karadeniz gazetesinde sirin berberin yazisini okumanizi tavsiye ederim kulubu bitirmisler batmisiz konyayi yensek ne olur yenmesek ne olur.

R
Rüstem Hacıdokuzoğulları
8 yıl önce

10 kişiye karşı oynamak kolay değil" hoca çok haklı. Rakip en fazla 8 kişi olmalı

F
FC LİVERPOOL
8 yıl önce

LAFONTEDEN MASALLAR HER HAFTA BİR TARAFTAR GÖZ PROBLEMİ YAŞIYOR SANKİ EFSANENİN ÖLÜM FİLMİ ÇEKİLİYORDA BİZDE İZLİYOR GİBİYİZ BU ARADA MUHARREM USTA İSTİFA

A
Ahmet
8 yıl önce

Aklından zor var heralde bu arkadaşın. Kazanmak için herşeyi yapmışmışmış. Yahu bu takımda ki hiç bir oyuncu motive değil. Umurlarında değil skorda maçda bçyle takım mı olur.

Y
Yahya
8 yıl önce

Ersun gider Rıza gelir aynı tas aynı hamam ayıptır ya şu açıklamaya bakarmısınız

S
Savatanica
8 yıl önce

Bakin ilk gunden beri yaziyorum;Bu adam bir "kazanan" degil.Yillar boyunca bu tip deplasmanlarda 1 puani yeterli görmüş adam bu.Ustelik bizim gibi takımlarda arkadasliklar az olur,yildizlar,kaprisler fazla olur.Bu tip 3.sinif hocalar da yıldızlari kusturur.Tek karar parametreleri kosu mesafesi,antreman performansı falandir.Sanki antremanda bi tarafini yirtinca 3 puan veriyorlar.O yuzden bu tip hocalar anadolu takimlarinda iş yapar.Bunu görmek icin yonetici olmaya gerek yok...

E
Ergun
8 yıl önce

Şu bero da ne var oynatiyorsun onu, adam futboldan özürlü, yemin ederim ki onu amatörde bile oynatmam ama ts de oynuyor. Bu rıza 60.dakikada rodeyagayi oyuna alsaydi konya rahat çıkamaz ve bize gol atamazdi. O dakikalarda maç kopardi.

S
Salih0061
8 yıl önce

10 kisiye karsi oynamak zor diyosun Hocam , eger biz 10 kisi kalsaydik ne diyecektin. Simdi mecburlukdan Ndoye nin yerine Rodellaga yi alacaksin defansada Uguru koyacan. InsAllah haftaya Feneri yeneriz ve Isine de saygiliyiz ,ama Bero sevdasindan vazgec Hocam. Oyuna Olcay ve Rodellagyi onceden alsan daha degisik bir skor olabilir.

K
Kadir iskefiyeli
8 yıl önce

TS de sorun 10 numara.Sosa girdi kanada kactı.Oysa top dagitmalıydi.Okay topla çok oynuyor.Hava topu alacak kimse yok.Kısaca oyun şablonu yok.İskelet olmadan olmaz.

V
vural 64
8 yıl önce

onur sana lanet olsun her geleni aldın içeri

N
Numan
8 yıl önce

Bu anlayıştaki sizi ve futbolcuları fb maçı için uyarıyoruz.

K
Kadir iskefiyeli
8 yıl önce

10 kisi kalmiş konya orta sahayi cok kolay geçiy ve Riza seyrediy.Ön liberolar ceza yayı dısinda hix önlem almay.yemeden atma yok.Taktik sifır

E
Erdem
8 yıl önce

Ne yonetimden ne senden nede takimdan umudumuz yok .

O
Oktay koç
8 yıl önce

Defalarca yazdim.Trabzonsporu Ligde 5.ci veya 7.ci Sadi Tekelioğlu,Hami,GirayBulak da yapar.Riza Çalimbay gibi Antrenörler Antep,Malatya v.s. takimlara kapasiteleri yeterli.Gidip Teknik bilgisi ve Donanimi Yüksek bir Alman Teknik ekip getirilmeli.Riza hocaya söyleyin bir daha sefere rakip 8 kişiyle çikar sahaya.10 kişiye karşi oynamak zor oluyormuş.

Şenol
8 yıl önce

Rıza hocam artık atı alan üdküdarı geçti yazık bu sene de hüsran bizi üzmeye hakkınız yok

E
erdoğan
8 yıl önce

bu nasıl takım

ŞEHZADE
8 yıl önce

Rıza hocam aynı takımla 3 üncü maçımızı oynadık.Yani bu takım iyi ise, futbolu iyi ise sonucunu neden göremiyoruz.?

E
erdoğan
8 yıl önce

şu muharrem usta niye çıkıpta şu rezillik karşısında insanları biraz sakinleştirmiyor.ayıptır.ayıp

E
erdoğan
8 yıl önce

bu kadar insanın ahını alıyorsun usta efendi....

T
Trabzonli
8 yıl önce

Ersun da Rıza da takıma alelen ihanet ettiler. Bunların kulağına ihaneti üfleyen biri mi var?

S
serdar
8 yıl önce

oçada hiç süç yok onu hoça diye alan lar düşün meli

T
Taka61
8 yıl önce

Hoca takımda kanat oyuncusu diye ndyonu oynat bizde andavalız yedik Olcay formsuz bongondoyu hazırlıyamadın onur feri hubo duri novak OKAY sosa Yusuf abdul roda Burak la oynasaydın en azından göze hoş gelen mac olurdu yenilmemek için takımı oynattın

A
Ahmet
8 yıl önce

Hoca çok yanlış oyuncu seçimleriyle maça cıktın yazık

U
uğur şirin
8 yıl önce

hoca hoca şansa asıl sen kurtardın 1 puanı adamlar mı 10 kişi kaldı senin takımmı hoca aklını başına topla yada olacagı üzere sende git

Z
zübük
8 yıl önce

n'doye gönderilmediği sürece, onazi'nin kulağı çekilmediği sürece daha çok şanssızlık yaşarız hoca

İhsan
8 yıl önce

Karabük maçından sonra görevine son verilmeliydi. Hep hikaye devre arası sonrası asıl bizi görün diyen şimdi 10 kişiye karşı oynamak zor diyor. Yuhhh bahanenin de bu kadarı

S
Söğütlü
8 yıl önce

Son 2 maçta yenemediğin takım ilk 20. Dk 10 kişi kalıyor ama yine yenemiyorsun,hatta rakip daha iyi oynuyor. Kendine hoca mı diyorsun? Medyanın Trabzonspora attığı bir kazıksın

A
Asaf ilbey
8 yıl önce

Rıza Hocam sana güveniyorum ama neden taktik anlamda birşeyler göremiyoruz sahada takımda bir ahenk sorunu var hocam sadece Burak üzerine bir futbol anlayışı olmaz hocam oyun oynamıyoruz gerçekten Abdülkadir olmasa al ver yapıp adam geçemiyoruz bunları sadece bizmi görüyoruz 3.0 öne gectigimiz zaman dahi bu takımın mac vermesinde ki temel sorun buydu, oyun üretmiyoruz topu dolaştırıp 3 lü 4 lü kombinelerle alanlar oluşturmalıyız ama topu ayağına alan burak kaçarmı acaba diye bakıyor böyle olmaz çekirge misali sicramaz artık herkes hedefe oynuyor ilk yarıdaki gibi olmaz hocam

A
Ali atalar
8 yıl önce

Sn başkan bırak artık bu takımın yakasını bu takım hocasız ve başkan olmadan bile bundan daha kötü olamazdı verdiğin sözleri tutmadın başkan seçim kararı aldı hemen....

K
Kadir iskefiyeli
8 yıl önce

Rıza şanssızlik tesadüfü ofsayt golüyle kazanacağımız maçta 2 puan kaybetmemizdi.Konyaya oynadığın topu büyük takıma oynamalısın.Tabiki defans yapmasını öğrenerek

T
Türkday
8 yıl önce

Bundan önceki iki mac 11 e11 oynandi olmadi rakibin ya 12 kisi olmasini istiyor yada 8 kisi hocayi ben anlayamadim.

R
Rüstem Hacıdokuzoğulları
8 yıl önce

Castillo gibi oyuncuyu hangi hoca oynatmaz?

Şevket
8 yıl önce

Neden birileri Konya bizden daha iyi bir takım deme cesaretinde değil. Ersun yanal hocamız sağolsun aynı bölgede oynayan 4 topçu almış. Sağ ve sol ileride oynayacak topçu yok! Rıza hoca alın dedi almadılar adam ne yapsın

G
Galip
8 yıl önce

Gonya yolundayız gonya. Bu nedir Konya dan başka takım yokmu ömrümüz onla oynamakla geçiyor

A
athelas
8 yıl önce

sanssizlik olmadi. zamaninda oyuna mudahele etmedigin icin boyle oldu. 70 dakika 10 kisi kalan takimi gole bogman gerekirken sen maci idare etmeye calistin. hepiniz mi aynisiniz arkadas. yok mu aranizda cesaretli biri. zamaninda alsaydinya hugo yu illa ki gol mu yemen gerekiyordu. calmayin zamanimizi artik yeter. bakalim haftaya ne diyeceksinizi.mazeretiniz ne olacak?

C
cihan
8 yıl önce

Hocam yemin ederim başarılısınız bunların hiç biri futbolun f sinden anlamıyorlar yazıklar olsun şu taraftarlara inşAllah başarılı olacaksınız

G
Gurbetci
8 yıl önce

Bu. Rıza. Hocanın. Beşiktaş. Örneğinden. Bıktık. Her. Konuşmasında. Beşiktaş. Örnek. Vermesinden. Bıktık. Be

T
Taraftar
8 yıl önce

3maçta konya gibi köy takımını yenemedin. Sus konuşma, takım top oynamıyor

N
nuray
8 yıl önce

istanbula çalışan ajan rıza

F
Farozlar
8 yıl önce

Asıl şanssızlık , Senin bu takıma Hoca diye getirilmendir. Futbol yok , Takım oyunu hiç yok. Şahsi bir , iki futbolcunun gayretiyle bu işin olmayacağı zaten belli. Sen git Küme düşecek takımları çalıştır. Trabzonspor 2 gömlek Üstün geldi sana.

şeref gümüş
8 yıl önce

BİZİM ŞANSIZLIĞİMİZ HOCASIZ OYNAMAMIZ KALECİ ONUR O GOLLER YENİRMİ YA ALLAH AŞKINA

N
nihat
8 yıl önce

Ne şanssızlığı hocam Korkaksın,Takım sahada geziyor,Sosa mış bırak şu adamı Dyo bu adamda ne buluyorsun Allah aşkına 10 kişiyi yenemedin şanssızlık deme bari.Bazı arkadaşlar para almadığı için oynamadılar de.Utanın şu Abdulkadir den. yazıklar olsun hepinize.Biz şampiyonluk istemiyoruz.Alın genç çocukları oynatın.Bundan Daha kötü olmaz bu takım

D
derbeder
8 yıl önce

hoca hikaye okuma

S
sinan
8 yıl önce

Sakıp ve maiconu istedik vermediler...

S
senol
8 yıl önce

D doye sevgisi neden her hocada var biktik bu adamdan gonderin gitsin

L
lazkopat61
8 yıl önce

de get işine seni gidi çakma antrenötör 10 kişi kalan takına 5 atman gerkirken sen istanbul takımlarına çalışıyon haftayada 3 yersin başka bi mazeret uydurursun....

F
FC LİVERPOOL
8 yıl önce

en büyük savunma hucumdur zafer inananlarındır biz başlarken inanmıyoruz sahada büyük takımız diye bağırıcağız onu edemiyoruz

A
Ali cansız
8 yıl önce

Hocam sakın şu olumsuz yorum yapan hainlere kafanı takma. Biz senden memnunuz. O salaklar futboldan anlasa boş olumsuz konuşmalar. Sonuçta yenilmedik bu futbol iyisiniz hocam bizim bu rezil taraftarı mız a bakıp bizi birakma. Kufurle başka bir şey bilmeyen bir taraftar.

O
Olcay
8 yıl önce

Şenol Güneş i gönderdik işi bilmiyordu Ersun Yanal zaten hoca değil tamam Rıza Çalımbay da hoca değil anladık herseye peki de kim olacak bizim teknik direktör ne zaman her maçtan sonra saçma sapan eleştiriyi bırakıp takıma tam destek olursak bence o zaman başarı gelecektir her gelen teknik adama küfür hakaret etmeyle bu iş yürümez

6
6161
8 yıl önce

Trabzonspor asla başarılı olamaz.birbirinizi yemekten fırsat bulamiyorsunuz.ne olursa olsun hep destek tam destek olmalı.

Âli İhsan
8 yıl önce

Bu takıma gerçek bir golcü lazım acilen.Tek tabanca Burak ile bu işleryürümez.Tek başına bu adam takımı götüremez.Alin gitsin şu Sırnıç bir an önce de kurtulalım şu gol kısırligından.Takımın maçlara gol atarak başlaması gerekli ama defansı da bırakmaması gerekli.Takımda kondisyon yok.Eskiden bu takım çok koşardı şimdi öyle değil.Bu takım eskiden Gerede kampına gider yüksekte kamp yapar oksijen depolayarak zıpkın gibi Trabzona dönerdi.Simdi ise öyle değil.Lütfen yol yakındayken Burak in yanına bir golcü daha alın. Hayırlı akşamlar başarılar.

O
Oflu
8 yıl önce

Ali cansız sen ajanmisin arkadasim yaptığın yoruma bakılırsa öyle.sen hangi maçı seyrettin neyin kafasını yasiyon

L
Lato
8 yıl önce

Haftayada bekleyin taraftar gelsin diye

4
42TS
8 yıl önce

Bugün gördük ki bu Rıza’dan da bi cacık olmaz !!! Üç maçtır şu Konya’yı çözemediysen senden olmaz hoca!!!!!! Korkaksın hocaaaaa 10 kişi kalan takım var karşında alsana Rodellega yı vaktinde.......

.
.
8 yıl önce

Fener maçını al takimi avrupaya sok başka bisi istemiyoruz sensen hoca zoe değil bunlar.

M
ms198787
8 yıl önce

hani iki gün önce oraya gittiniz acaba tatile mi ben de bişey olacak sandım yazık böyle oynayacaktınız neden masrafa girdiniz

T
Temel Şimşek
8 yıl önce

Çalımbay a şunu söylemek isderimki esasen şanssızlık olamamıştır Konya Trabzonspor maçının en büyük şansızlığı sayın Çalımbay ve kaleci Onur kıvrıktır sizin ikiniz resmen Trabzonspor u katletmişsiniz hakeme suçu atmayın hakem bence iyi yönetmiştir maçı kardeşim şunu çok iyi bilemelisin yüzde yüz birincisi otuzaltılık defans oyuncusuyla maça başlarsan takim on kişiyle oynar gibi oynuyor bu kesin ikincisi takımda kondisyon sıfır oyuncular çok kopuk ve uzak oynuyorlar iki pas atamıyorlar birbirine yakında iyi oynayamıyorlar kanatlardan iyi orta yapılmıyor Burak çok yanlız bırakılıyor defans dersen tam bir rezalet kaci Onur ise tam bir büyük sinama artisti gelene geç diyor sanki maçı satmiş gibi oynuyor yediği iki golde hatalıydı kardeşim senin sağ tarafın çok zayıf kalenin ortasında dursana iki golüde sağ tarafından yedin birde şu Rodrigo’yu neden bir doksan dakika oynatmıyor lar tam bir şaşkınlık normal değiı o oyuna girince Trabzonspor bıraz canlı oynamaya başladı hiç değil se kirkbeş dakika onatın Rodrigo’yu ınanılır gibi değil onu külübede tutmak Trabzonspor a iyilik yapmıyor Yusuf da bir şey let var kafası başka yerlerde herhalde gidici gibi geliyor bana hemen satılmalı verim alınması çok zordur bence veyahutta güzel zam yapılmalıdır nalgonuna Yusuf un yoksa bu takim bu oyun anlayışıyla onuncu on ikinci olur belki kiriz pek yakındır hemen önlem alınmalıdır

Çepni̇oğlu
8 yıl önce

bırak çalımbay bırak, takımın oyun planı yok dam dum oynuyoruz. burak olmazsaydı bu puanı da toplayamazdık. adamlar 10 kişi hala dam dum, bu senin ayıbın rıza hoca

E
ersoy erkul
8 yıl önce

Hoca bu takıma hala bir sistem oturtamamışsınız ndoye bal yapmayan arı gibi o kadar sabır neyin nesi rodellegaya ona verdiğin şansı en azından vermen gerekmezmiydi yerine ala ala beroyu alırsan olacağı bu girdide ne oldu çok faydasını gördük barajı 3-4 kişiyle nasıl kurar burda hatalı beyefendi böyle aptal gol yemeye alışık topun önüne kendini atanda yok yazık sendende bir cacık olacağı yok

Y
Yorgun
8 yıl önce

Yazıklar olsun hoca diye ortalıkta dolaşma,camiaların başını belaya sokma.Evini git otur. Üç müsabakada küme takımına üstünlük sağlayamadın. Gözlerin körmü yazık.Burada sen hocalık yapamazsın.

A
aziz
8 yıl önce

10 kişi kalmışlar çift golcüye dönsen birader...konya maçlarında hep hata oldu hocam.... bir daha olmasın

Y
yasar
8 yıl önce

Bero alarak beraberliği korumak istedi, ancak golde Bero nun kanadından geldi. Hoca da cesaret yok, bu kadro rahatlıkla Konya yı yenmeli, Hoca Sosa , Kucka yı oynatabilmeli. Bero gibi kazmaları değil.

A
ALİ KARACA
8 yıl önce

Seninde foyan çabuk çıktı ortaya hoca. Dün sahaya sürdüğün kadro, oyanan futbol ve değişiklikler büyük takımlarda neden hocalık yapamadığını ortaya koydu sanada güle güle

T
ts
8 yıl önce

hoça karekterli insansın ama trabzonsporda hacalık senin işin degil

E
Ercan
8 yıl önce

Kalecileri değişsek fark olurdu.Onur cu lar malesef bu kaleci gün geçtikçe kötüye gidecek

B
B.C.
8 yıl önce

Hocam Rodegella yı oyuna daha erken almalısın, son dakikalarda zaten millet yere yatıp süreye oynuyor, en geç 65nvi dakikada Rodegella oyuna girmeli!

A
ali veli
8 yıl önce

10 kişi kalmış takıma 2. forveti alamayacak kadar acizmisin hocam tüm dünya gördü bir sen göremedin kenardan korkmadan oynat şu takımı neyden korkuyorsun...

U
ugur
8 yıl önce

Hocam gözünün yagina iki yumurta kirayim, yapma ne olur yeme bizi..kazansaydik 2/1 ne olurduki sanki,isik göremiyoruz hoca.21 puan topladin ama düse kalka iste.cok cagdisi oynuyoruz cok.izledigim cogu bal ligi ekibi bile daha cagdas oynuyor

M
Mustafa Burak ÇELEBİ
8 yıl önce

Bu takim kanat futbolu oynamaya musait degil. Artik görün bunu. Serbest vuruştan yan toplardan golümüz mu var? Bu takımin oynayacagi tek sistem 4-1-3-2 sistemidir. Tek on libero 3lu orta saha ve cift forvet. Yeter artik bırakın şu kanat işini. Bunu beceremiyoruz işte. On liberoya okay i koyun. Orta 3luye de onazi kucka sosa veya yusuf u. Rodallega ve burak da cift forvet oynasin. Pasa dayali rakibi bozmaya dayali dikine futbol oynatin. Gına geldi artik kanatlarda çabalamaktan.

C
can
8 yıl önce

2-2 beraberliğin Konyaspor için başarısının sırrı 90 dakika uyguladıkları çirkeflikti. Hakem hatası da çok vardı. Bizi çekemiyorlar, çekemiyecekler.

A
Ahmet
8 yıl önce

Ya sen bizim sabrımızı mı zorluyorsun. Nasıl şanssızlık ya. Şanslıydık her hafta olduğu gibi şansa puan aldık. Mücadele istek sıfır futbolcular konya karabük maçlarında resmen maçı bıraktı. İananılmaz bir isteksizlik var. Bunlara çözüm bulacağına şanssızdık diyor. Çıldıracaz ya