| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 10 Temmuz 2025 15:35 Güncellenme tarihi: 10 Temmuz 2025 16:07

Trabzonspor'dan hücum hattına bir transfer daha! Trabzon'a geliyor

Trabzonspor, Felipe Augusto ile anlaşma sağladı.

Trabzonspor, yeni sezon öncesi hücum hattını güçlendirmek adına transfer çalışmalarını sürdürüyor. Bordo-mavili ekip, Belçika'nın Cercle Brugge takımında forma giyen 21 yaşındaki forvet Felipe Augusto’nun transferinde sona geldi.

Trabzonspor, Belçika ekibi Cercle forması giyen Brezilyalı forvet Felipe Augusto’yu kadrosuna kattı. Oyuncu yarın Trabzon’a gelecek ve sağlık kontrolünden geçecek.

Kariyerinde şimdiye kadar 118 resmi maça çıkan Felipe Augusto, 20 gol ve 6 asistlik performans sergiledi. Hızı, top tekniği ve bitiriciliği ile dikkat çeken Brezilyalı oyuncunun, Trabzonspor’un hücum gücüne önemli katkı sağlaması bekleniyor.

Kaynak: Sabah

Yorumlar (35)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

F
fatsa61
11 ay önce

ne kadar boş futbolcu varsa almaya devam :) arkadaslar youtube yazın ızleyın

H
hakan
11 ay önce

aloooooooooooooooooooooooo orta sahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa alıııııııııııııııııııııınnnnnnnnnnnnnnnnnnn

T
TRFTR
11 ay önce

YA TUTARSAAAAA

T
Ts61
11 ay önce

Cok sacma bir transfer bi yonetimdende bu beklenir Zaten doymadilar hatalara seneye gönfermek icin yada fesih icin ugrasirlar gercekten bu yonetim futboldan hic anlamiyor

T
Taraftar61
11 ay önce

Ikinci ligde bunun gibiler dolu cok sacma bi transfer

Tüm Yorumlar (35)

F
fatsa61
11 ay önce

ne kadar boş futbolcu varsa almaya devam :) arkadaslar youtube yazın ızleyın

H
hakan
11 ay önce

aloooooooooooooooooooooooo orta sahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa alıııııııııııııııııııııınnnnnnnnnnnnnnnnnnn

T
TRFTR
11 ay önce

YA TUTARSAAAAA

T
Ts61
11 ay önce

Cok sacma bir transfer bi yonetimdende bu beklenir Zaten doymadilar hatalara seneye gönfermek icin yada fesih icin ugrasirlar gercekten bu yonetim futboldan hic anlamiyor

T
Taraftar61
11 ay önce

Ikinci ligde bunun gibiler dolu cok sacma bi transfer

K
Kadırga yaylası
11 ay önce

Yalan söyleme

ÖZŞİMŞİR
11 ay önce

YA TUTAR SAA,,BÖYLE TRANSFERLERLE YARIŞMACI TAKIM OLUNMAZ,,,

T
taraftar
11 ay önce

bonservis bedeli nedir.?

T
TRABZON61
11 ay önce

Zerre umrumda değil.. çünkü ilk 5 hafta sonunda TEKKE gönderilecek... Asıl Hoca transferi yapılması gerekiyordu...

C
can
11 ay önce

Nasrettin hocanın fıkrasına döndü ya tutarsa hücum hattında Ounachu, edis, Dragus, Efe, var daha kaçtane transfer yapacaksınız siz hala akıllanmadınız mı

V
VAKFIKEBİRLİ BOZKURT (( A-POLİTİK ))
11 ay önce

Ey Başkan Ey Yönetim….Günlerdir alınacak adamların isimleri havalarda uçuşuyordu..Daha sonraları Transfer teklifi Gelen Adamların isimleri Havalarda uçuşuyordu..Ne gelen oldu Ne de giden..Son zamanlarda da bazı Yabancı Oyuncular Gidecek ki Yabancı Kontenjanı açılsın demeye başladınız…PEKİ BU NE PERHİZ BU NE LAHANA TURŞUSU..Yahu bu nasıl iş..Siz bizimle dalga mı geçiyorsunuz..Siz ne ayaksınız beeee..???

T
Tonyalı
11 ay önce

Brezilyalı olması biraz umut veriyor

M
Mustafa
11 ay önce

Forvete bak 118 maç 20 Gol. Ortalama her 6 haftada 1 Gol. Bunları kim arayıp buluyor.

Ümüt COŞKUN
11 ay önce

Ya tutarsa inşallah maşallah lâ bu işler yürümez kimbilir

S
Sürmeneli Osman
11 ay önce

lahtimi,koassi, enis destan, umut bozok vsvsvsvsv bizde istatistik olarak çok daha iyileri varken bu çöpleri almak ne demek??? gerçekten bu yönetim bıraksın gitsin, hiç mi onurunuz yok ya

T
Taraftar61
11 ay önce

Ikinci lig topcularini ayni gun hemen aciklaniyor ama berecip iyi bi transfer yapaliyorsunuz sizdende bu beklenir zaten taraftarin gözünü boyama hep isiniz gucunuz yalan istifa edin kurtulalim sizin gibi amator baska bi takimda yok

R
Rifat K
11 ay önce

30 yaş üzerindeki futbolculara milyonlarca Euro garanti ücret vermektense yıllık garanti ücreti az bunun gibi gençleri almak çok daha doğru ve mantıklı.

M
Murat
11 ay önce

Ya tutarsa değil birileri tutmuştur zaten :)

A
Ali Altun
11 ay önce

1461 Trabzon a güzel forvet olur. Bravo başkan Doğan güzel transfer!

S
Sener aksoy
11 ay önce

Başkan ayıktı helal olsun Onachuyu almakla hata yaptı bence Kötü futbolcu olduğu için deyil Trabzon gibi bir kulüp Ölü yatırım Hemde büyük Meblalara hiç yapmamalı Çünkü elinde visca wakayeme var zaten Daha fazlayı ekonomik olarak bizim kulüp kaldıramaz Genç dinamik geleceğe yatırım yapmalı Biz iki senede bir şampiyonmu oluyoruz Yada hersene europa da yarı final finalmi oynuyoruz Özellikle yabancı futbolculara Trabzon büyük paralar vermemeli

Z
ZORLU
11 ay önce

Aynı bölgede Sıkan, Draguş, Poyraz Efe ve Enis varken bir oyuncu daha..... Takımın acilen bir BEYİNE, 10 ve 8 numaraya ihtiyacı varken, aynı bölgeye stok yapmak nasıl bir transfer kafasıdır anlamak mümkün değil. Geçen yıl da ön libero enflasyonu yaşatmıştı yönetim ama hepsi FOS çıktı.

A
Akrep. 61
11 ay önce

120 maçta 20 gol. Müthiş. Kaçırmayalım... Vay vay vay...

T
Trabzonlu
11 ay önce

Trabzonun defansına stober ve orta sahasına sekiz veya on numara lazımken gidiyor ileri uca adam alıyor bir de 118 maca cıkmış ve 20 gol cok düşük ortalama bu yönetim işi bilmediğinin acık örneği.

T
Toninyo
11 ay önce

bazı yorumcuların ön yargılı olduğunu düşünüyorum daha önceleri herkesin gönlünü kazanan colman ve yattata bu ligden alınmışdı belcika ligi bundesligaya nazaran biraz zayıftır bize gelen tüm prezilyalar bence hepsi iyiidi bu gün bındesliganın transfer marktını baktım yapılan transferlerin büyük bölümü kiralık ve ismi duyulmamış almanyada öne çıkmış oyuncular değil tüm takımlar ligin başlamasını ve lazım olabilecek oyuncuları ozaman yapaçaklar tahminim trabzonsporun politikasıda böyledir

O
Oğuzhan
11 ay önce

Başkan, bu transfer için mi 10 gün Fransa’da kaldı. Takımının videolarını izledim. Gerçekten yazık… Bu adam için mi; Poyraz kiraya veriliyor, Draguş’tan çıkış yapılıyor. Ama kimseye kızmıyorum. Fatih Tekke, bu tarz adamlarla deneme yanılma oynasın. Okan Buruk, Arda Turan hoca olur, Fatih Tekke’de Abdullah Ercan’dan sonra Trabzon şivesi ile Aspor’da futbol yorumcusu olur.

A
Adil
11 ay önce

Hayret bu sefer ön libero almadilar, bence 6 numaralari toplamaya devam etseniz daha iyi koleksiyon okur

N
No comment
11 ay önce

Şakadir heralde.

T
TS 61
11 ay önce

Her fırsatta ekonomi deniliyor ama yapılan boş transfer ler maliyet değil dimi o kadar boş transfer ler takımı köy takımı na çevir diniz biz bu ligin 4 büyü gu olduğunuzu birileri hatırlat sin taraftar lar stada gelmiyor diyor lar alin size sebebi bu kadro 3 ligde bile şampiyon olamaz insanları futbol kusturdunuz Tebrikler takımın ismini duyan sırtını dönüyor bu takimaa hamsik Pepe gibi yıldız lar lazım aldığınız topçular lar yine geri geri gidiyor takım

T
Taraftar
11 ay önce

Önceki forvet transferlerimizin de istatistikleri yerlerde sürünüyorken, Onachu, Sorloth, Cornelius, Cardozo, Burak hepsi bu takımda parlayarak takımın bütün gol yükünü çekmişlerdir...

E
Erol
11 ay önce

Böyle akılla yürü, şampiyon olma,hiç sıkıntı değil.

Y
Yomralı Hacıhamzaoğlu
11 ay önce

Bu yönetim ve teknik heyet gitmeden bu takımdan bir şey olmaz, ortada transfer yok bi şey yok, takımda gidecek oyuncu çok ama talip yok, bu senede yine ilk 10 da bitirir fazla bi şey beklememek lazım.

A
Ahmet usta
11 ay önce

Klasik Ertuğrul doğan vizyonsuzluğu. Fatih tekke nin yerinde olsam Alanya da hocalık yaparım. Yoksa 3. Hafta istifa eder. Etmezse taraftar Trabzon kütüğünden siler.

A
Ahmet usta
11 ay önce

Bu mu akıl. Allah aşkına Ertuğrul da akıl var da biz mi göremiyoruz.

Y
yshn
11 ay önce

o kadar bitirici ki 118 maç 20 gol.

A
Alper Gömleksiz
11 ay önce

Yahu konuşmak için konuşuyorsunuz, adam daha 21 yaşında. Ekuban gelene kadar kaç golü vardı? Adam genç, fiziği sağlam, Brezilyalı Uygun bedelle alınsın, tutarsa tutar.