Trabzonspor, yeni sezon öncesi hücum hattını güçlendirmek adına transfer çalışmalarını sürdürüyor. Bordo-mavili ekip, Belçika'nın Cercle Brugge takımında forma giyen 21 yaşındaki forvet Felipe Augusto’nun transferinde sona geldi.
Trabzonspor, Belçika ekibi Cercle forması giyen Brezilyalı forvet Felipe Augusto’yu kadrosuna kattı. Oyuncu yarın Trabzon’a gelecek ve sağlık kontrolünden geçecek.
Kariyerinde şimdiye kadar 118 resmi maça çıkan Felipe Augusto, 20 gol ve 6 asistlik performans sergiledi. Hızı, top tekniği ve bitiriciliği ile dikkat çeken Brezilyalı oyuncunun, Trabzonspor’un hücum gücüne önemli katkı sağlaması bekleniyor.
Tüm Yorumlar (35)
fatsa61
11 ay öncene kadar boş futbolcu varsa almaya devam :) arkadaslar youtube yazın ızleyın
hakan
11 ay öncealoooooooooooooooooooooooo orta sahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa alıııııııııııııııııııııınnnnnnnnnnnnnnnnnnn
TRFTR
11 ay önceYA TUTARSAAAAA
Ts61
11 ay önceCok sacma bir transfer bi yonetimdende bu beklenir Zaten doymadilar hatalara seneye gönfermek icin yada fesih icin ugrasirlar gercekten bu yonetim futboldan hic anlamiyor
Taraftar61
11 ay önceIkinci ligde bunun gibiler dolu cok sacma bi transfer
Kadırga yaylası
11 ay önceYalan söyleme
ÖZŞİMŞİR
11 ay önceYA TUTAR SAA,,BÖYLE TRANSFERLERLE YARIŞMACI TAKIM OLUNMAZ,,,
taraftar
11 ay öncebonservis bedeli nedir.?
TRABZON61
11 ay önceZerre umrumda değil.. çünkü ilk 5 hafta sonunda TEKKE gönderilecek... Asıl Hoca transferi yapılması gerekiyordu...
can
11 ay önceNasrettin hocanın fıkrasına döndü ya tutarsa hücum hattında Ounachu, edis, Dragus, Efe, var daha kaçtane transfer yapacaksınız siz hala akıllanmadınız mı
VAKFIKEBİRLİ BOZKURT (( A-POLİTİK ))
11 ay önceEy Başkan Ey Yönetim….Günlerdir alınacak adamların isimleri havalarda uçuşuyordu..Daha sonraları Transfer teklifi Gelen Adamların isimleri Havalarda uçuşuyordu..Ne gelen oldu Ne de giden..Son zamanlarda da bazı Yabancı Oyuncular Gidecek ki Yabancı Kontenjanı açılsın demeye başladınız…PEKİ BU NE PERHİZ BU NE LAHANA TURŞUSU..Yahu bu nasıl iş..Siz bizimle dalga mı geçiyorsunuz..Siz ne ayaksınız beeee..???
Tonyalı
11 ay önceBrezilyalı olması biraz umut veriyor
Mustafa
11 ay önceForvete bak 118 maç 20 Gol. Ortalama her 6 haftada 1 Gol. Bunları kim arayıp buluyor.
Ümüt COŞKUN
11 ay önceYa tutarsa inşallah maşallah lâ bu işler yürümez kimbilir
Sürmeneli Osman
11 ay öncelahtimi,koassi, enis destan, umut bozok vsvsvsvsv bizde istatistik olarak çok daha iyileri varken bu çöpleri almak ne demek??? gerçekten bu yönetim bıraksın gitsin, hiç mi onurunuz yok ya
Taraftar61
11 ay önceIkinci lig topcularini ayni gun hemen aciklaniyor ama berecip iyi bi transfer yapaliyorsunuz sizdende bu beklenir zaten taraftarin gözünü boyama hep isiniz gucunuz yalan istifa edin kurtulalim sizin gibi amator baska bi takimda yok
Rifat K
11 ay önce30 yaş üzerindeki futbolculara milyonlarca Euro garanti ücret vermektense yıllık garanti ücreti az bunun gibi gençleri almak çok daha doğru ve mantıklı.
Murat
11 ay önceYa tutarsa değil birileri tutmuştur zaten :)
Ali Altun
11 ay önce1461 Trabzon a güzel forvet olur. Bravo başkan Doğan güzel transfer!
Sener aksoy
11 ay önceBaşkan ayıktı helal olsun Onachuyu almakla hata yaptı bence Kötü futbolcu olduğu için deyil Trabzon gibi bir kulüp Ölü yatırım Hemde büyük Meblalara hiç yapmamalı Çünkü elinde visca wakayeme var zaten Daha fazlayı ekonomik olarak bizim kulüp kaldıramaz Genç dinamik geleceğe yatırım yapmalı Biz iki senede bir şampiyonmu oluyoruz Yada hersene europa da yarı final finalmi oynuyoruz Özellikle yabancı futbolculara Trabzon büyük paralar vermemeli
ZORLU
11 ay önceAynı bölgede Sıkan, Draguş, Poyraz Efe ve Enis varken bir oyuncu daha..... Takımın acilen bir BEYİNE, 10 ve 8 numaraya ihtiyacı varken, aynı bölgeye stok yapmak nasıl bir transfer kafasıdır anlamak mümkün değil. Geçen yıl da ön libero enflasyonu yaşatmıştı yönetim ama hepsi FOS çıktı.
Akrep. 61
11 ay önce120 maçta 20 gol. Müthiş. Kaçırmayalım... Vay vay vay...
Trabzonlu
11 ay önceTrabzonun defansına stober ve orta sahasına sekiz veya on numara lazımken gidiyor ileri uca adam alıyor bir de 118 maca cıkmış ve 20 gol cok düşük ortalama bu yönetim işi bilmediğinin acık örneği.
Toninyo
11 ay öncebazı yorumcuların ön yargılı olduğunu düşünüyorum daha önceleri herkesin gönlünü kazanan colman ve yattata bu ligden alınmışdı belcika ligi bundesligaya nazaran biraz zayıftır bize gelen tüm prezilyalar bence hepsi iyiidi bu gün bındesliganın transfer marktını baktım yapılan transferlerin büyük bölümü kiralık ve ismi duyulmamış almanyada öne çıkmış oyuncular değil tüm takımlar ligin başlamasını ve lazım olabilecek oyuncuları ozaman yapaçaklar tahminim trabzonsporun politikasıda böyledir
Oğuzhan
11 ay önceBaşkan, bu transfer için mi 10 gün Fransa’da kaldı. Takımının videolarını izledim. Gerçekten yazık… Bu adam için mi; Poyraz kiraya veriliyor, Draguş’tan çıkış yapılıyor. Ama kimseye kızmıyorum. Fatih Tekke, bu tarz adamlarla deneme yanılma oynasın. Okan Buruk, Arda Turan hoca olur, Fatih Tekke’de Abdullah Ercan’dan sonra Trabzon şivesi ile Aspor’da futbol yorumcusu olur.
Adil
11 ay önceHayret bu sefer ön libero almadilar, bence 6 numaralari toplamaya devam etseniz daha iyi koleksiyon okur
No comment
11 ay önceŞakadir heralde.
TS 61
11 ay önceHer fırsatta ekonomi deniliyor ama yapılan boş transfer ler maliyet değil dimi o kadar boş transfer ler takımı köy takımı na çevir diniz biz bu ligin 4 büyü gu olduğunuzu birileri hatırlat sin taraftar lar stada gelmiyor diyor lar alin size sebebi bu kadro 3 ligde bile şampiyon olamaz insanları futbol kusturdunuz Tebrikler takımın ismini duyan sırtını dönüyor bu takimaa hamsik Pepe gibi yıldız lar lazım aldığınız topçular lar yine geri geri gidiyor takım
Taraftar
11 ay önceÖnceki forvet transferlerimizin de istatistikleri yerlerde sürünüyorken, Onachu, Sorloth, Cornelius, Cardozo, Burak hepsi bu takımda parlayarak takımın bütün gol yükünü çekmişlerdir...
Erol
11 ay önceBöyle akılla yürü, şampiyon olma,hiç sıkıntı değil.
Yomralı Hacıhamzaoğlu
11 ay önceBu yönetim ve teknik heyet gitmeden bu takımdan bir şey olmaz, ortada transfer yok bi şey yok, takımda gidecek oyuncu çok ama talip yok, bu senede yine ilk 10 da bitirir fazla bi şey beklememek lazım.
Ahmet usta
11 ay önceKlasik Ertuğrul doğan vizyonsuzluğu. Fatih tekke nin yerinde olsam Alanya da hocalık yaparım. Yoksa 3. Hafta istifa eder. Etmezse taraftar Trabzon kütüğünden siler.
Ahmet usta
11 ay önceBu mu akıl. Allah aşkına Ertuğrul da akıl var da biz mi göremiyoruz.
yshn
11 ay önceo kadar bitirici ki 118 maç 20 gol.
Alper Gömleksiz
11 ay önceYahu konuşmak için konuşuyorsunuz, adam daha 21 yaşında. Ekuban gelene kadar kaç golü vardı? Adam genç, fiziği sağlam, Brezilyalı Uygun bedelle alınsın, tutarsa tutar.