Trabzonspor Başkanı Muharrem Usta taraftar sayısını artırmak için kolları sıvadı.
Başkan, Trabzon, İstanbul ve İzmir'den sonra en fazla Trabzonspor taraftarının Şanlıurfa ve Diyarbakır'da olması üzerine yeni çalışmalar yapma kararı aldı. Özellikle Güneydoğu illerinde futbolseverlere yönelik organizasyonlar yapılmasını istedi.
Trabzonspor
Yayın tarihi:
13 Haziran 2017
08:35
Trabzonspor'dan Güneydoğu açılımı
Bordo mavili takım Güneydoğu'da organizasyonlar yapacak