Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası yarı finalinde Papara Park'ta Göztepe'yi ağırlıyor. Kritik karşılaşma öncesinde bordo-mavili kulüpten, rakibi Göztepe'ye anlamlı bir jest geldi.
Müsabaka öncesinde stadyum hoparlörlerinden, Göztepe taraftarının simgeleştirdiği "Medcezir" şarkısı çalındı.
Bu hareket, sarı-kırmızılı camiada takdir toplarken, futbolseverler tarafından da büyük beğeniyle karşılandı.
Tüm Yorumlar (7)
Ts61
1 yıl önceCentilmenlik, hoşgörü, rakibe saygı TS'a/TS taraftarına yakışıyor. Diğer takımlara/taraftarlara örnek olması dileğiyle...
farozzz
1 yıl önceGöztepe,şehir takımları içinde bizden sonra gelir,2.liği de kimseye bırakmaz ..kardeşlerimiz..
İsmail AKSOY
1 yıl önceProfesyonel Futbol'un "SPOR" olması için her zaman ve her takıma karşı böyle jestlerin olması gerekir diye düşünüyorum.
Adnan
1 yıl önceGöztepe taraftarı TS taraftarı gibidir. İstanbul takımlarına eyvallahı yoktur. İnatçıdır, kolay pes etmez, merttir Tıpkı Trabzonspor gibi Egenin devrimci takımıdır. Bir Trabzonsporlu olarak hep takdir etmişimdir Göztepeyi ve Göztepe taraftarını.
Tacettin baş
1 yıl önceBüyük Camia olmak büyük Takım ve taraftar olmak bunu gerektirir centilmenlik ve kardeşlik başlıca ilkemiz olmalı Kimin kazandığı değil Dostluğun kazanması daha önemli Dün akşam güzel oyunun yanı sıra gösterdikleri hoşgörü ve kardeşlik için 'de her iki Camiayı 'da tebrik ederim
TOLGA MATUR
1 yıl önceTRABZONSPOR'ADA BU YAKIŞIRDI ????
Oktay ilhan
1 yıl önceTürküz, Turkçüyüz,Atatürkçüyüz diye tribünlerine pankart asan Göz göz benim çok fanatik bir Trabzonspor taraftarı olarak kardeş takımimdir.