| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 16 Mart 2017 09:14

Trabzonspor'dan Galatasaray'a gözdağı

Trabzonspor'un kaptanı Onur Galatasaray maçında gol yemeyeceğini söyledi.

Trabzonspor'da Süper Lig'in 2. yarısında sadece 3 gol yiyen kaleci Onur, defansa övgü yağdırdı.


Milli eldiven, "Mas ve Pereira'nın gelmesi ile birçok şey değişti. İkisi de muhteşem işlere imza atıyor. Tabii ki takımın birbirini tanıması ile taşlar da yerine oturdu. Galatasaray derbisinde de gol yemeyeceğim" dedi. (Fotomaç)

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!