Trabzonspor Sağlık Kurulu Başkanı Doç. Dr. Ahmet Beşir, Adana Demirspor karşılaşmasında sakatlanan Tim Jabol Folcarelli’nin sağlık durumuyla ilgili açıklama yaptı.
Buna göre futbolcunun sağ bacak üst arka kasında yaralanma tespit edildiği belirtildi.
Beşir yaptığı açıklamada, “Futbol A Takımımızın, Adana Demirspor ile oynadığı müsabakada sakatlanarak oyundan çıkan Tim Jabol Folcarelli’nin yapılan muayene ve MR görüntülemesi sonucunda sağ bacak üst arka kasında yaralanma tespit edilmiştir. Oyuncumuzun tedavisine sağlık ekibimizce başlanılmıştır,” ifadelerini kullandı.

Tüm Yorumlar (7)
taraftar
1 yıl öncegeçmiş olsun
Efulim
1 yıl önce2 hafta
Avelino
1 yıl önceAdamlar oynamadan sakatlaniyo :)
BENHAKAN
1 yıl öncesakat adam alırsanız böyle olur ne bekliyordunuz savic kaç maç oynadı nwakame kaç maç oynadı hala taraftara göre aoyuncu alıyoruz.yazıktır trabzonsporun paralarına yazık
T.Kalkan
1 yıl önceVay anam vaaayyyyy
Akcaabatli
1 yıl önceBu sakatlik yönedime yazar E.dogan daha ne bekliyorsun git defol git
Karakoncolos
1 yıl önceBacağının üst bölümünde bantlar vardı, belli ki o bacakta bir sorun bulunuyordu. Sağlık ekibi futbolcu için oynayabilir dediyse bile herhangi bir şerh koymadı mı? futbolcular da tam iyileşmeden hemen oynamayı isteyebiliyor, böyle bir şey yaşandı bence