| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 18 Mart 2025 09:39

Trabzonspor'dan flaş karar! O futbolcu için görüşmeler başlıyor

Gol krallığı yarışında iddialı konumda bulunan Simon Banza’nın bonservisi için Trabzonspor harekete geçti.

Trabzonspor’un sezon başında Portekiz ekibi Braga’dan kiraladığı Simon Banza, takımın en önemli hücum silahı haline geldi. Bordo-Mavililer’in genel performansı beklentilerin altında kalsa da Banza, bireysel olarak gösterdiği başarılı performansla adından söz ettiriyor. Yıldız forvet, Süper Lig’de 17 gole ulaşarak gol krallığı yarışında iddialı bir konumda bulunuyor.

Gol krallığı yarışında 20 golle Osimhen zirvede yer alırken, Piatek ise 18 golle ikinci sırada. Banza ise bu ikiliyi yakından takip ediyor. Trabzonspor’un son yıllardaki golcüleriyle kıyaslandığında ise Onuachu ve Cornelius’u geride bırakan Banza, 23 maçta 19 gol atan Sörloth’un performansına yaklaşmış durumda.

Yönetimden Erken Hamle!

Trabzonspor, daha önce kiralık oyuncular konusunda geç adım atmanın sıkıntılarını yaşarken, bu kez erken davranmaya hazırlanıyor. Edinilen bilgilere göre Bordo-Mavili yönetim, Simon Banza’nın bonservisini almak için Braga ile resmi görüşmelere başlamaya hazırlanıyor.

Milli ara döneminde Portekiz ekibiyle temas kurulması planlanırken, teknik direktör Fatih Tekke’nin de bu transfer hamlesine olumlu baktığı öğrenildi.

Banza’nın satın alma opsiyonu 25 milyon Euro olarak belirlenmiş durumda. Bu rakam Trabzonspor için oldukça yüksek görülse de yönetim, farklı finansal formüller üzerinde çalışarak transferi gerçekleştirmek istiyor. Önümüzdeki süreçte Braga ile yapılacak görüşmelerin, yıldız golcünün geleceğini netleştirmesi bekleniyor.

Kaynak: Fanatik

Yorumlar (18)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

O
ofli hasan
1 yıl önce

Bence acele etmeyin.

B
Banzayi almayin
1 yıl önce

Almayin bu da diplomasiz golcu:)

S
Savatanica
1 yıl önce

Tabii tabii,ayni hikaye.6 verdik 15 istediler vs vs...

H
halkıniçinden
1 yıl önce

25 milyon Euro ne demek tam olarak anlamadınız sanırım, bırakın kardeşim nereye giderse gitsin, bu kadar para bu şartlar altında verilir mi? her zaman bir alternatif bulunur, pahalı topçu almayın, aldığınız topçunun değerini siz artırın ve her zaman daha iyi potansiyelleri bulun. Çuvalla para verip sonra üç kuruşa bırakmanın acısını çok çektik, artık bakış açınızı değiştirin...

T
TS li
1 yıl önce

Onachu, daha iyi

Tüm Yorumlar (18)

O
ofli hasan
1 yıl önce

Bence acele etmeyin.

B
Banzayi almayin
1 yıl önce

Almayin bu da diplomasiz golcu:)

S
Savatanica
1 yıl önce

Tabii tabii,ayni hikaye.6 verdik 15 istediler vs vs...

H
halkıniçinden
1 yıl önce

25 milyon Euro ne demek tam olarak anlamadınız sanırım, bırakın kardeşim nereye giderse gitsin, bu kadar para bu şartlar altında verilir mi? her zaman bir alternatif bulunur, pahalı topçu almayın, aldığınız topçunun değerini siz artırın ve her zaman daha iyi potansiyelleri bulun. Çuvalla para verip sonra üç kuruşa bırakmanın acısını çok çektik, artık bakış açınızı değiştirin...

T
TS li
1 yıl önce

Onachu, daha iyi

O
osman karabomba
1 yıl önce

bence satınalma opsiyonunu kullanmadan direk 30 milyon teklif edin, adamlar şaşırsınlar, hem de futbolcuda desin beni o kadar istiyolarki opsiyondan bile fazla veriyorlar. Ertesi hafta kafa karıştırım 5 milyona düşürün teklifi desinlerki 30 milyonu kabul etmedik rakam düşürdüler, heyecanlansınlar satamıcaz bu adamı diye 3 milyona düşsünler, siz de 2 milyon verin alın, 25 olarak açıklayın 23 ü yersiniz, sonraki sezonda adam gitmek istiyorum der bedavaya sözleşmesini fesh edersiniz

T
TS li
1 yıl önce

O paraya sorloth ü alın

O
Oflu
1 yıl önce

Poyraz efe yi iki yıl sabırla oynatın olay tamamdır

A
ali
1 yıl önce

Bu haberler çok bayatladı (!)

M
Mert Hakan
1 yıl önce

Sacmalamayin 25 Milliona yeni takim kurulur

T
TS 61
1 yıl önce

25 çok fazla ts için , 10 a kadar alınır yalnız gelecek sezon kesin net şampiyonluga oynayacak ş.ligine çıkacak iddalı kadro olursa yine ilerde banza o.sahada ozan luns cham olacaksa hiç para verme yönetim takım külliyen zarar eder.

A
Ali Başkan
1 yıl önce

Banza yeterli forvet değil, aytığı goller genelde hep penaltı veya boş kaleye vs forvet uzaktan kaleyi güzel şutlarla, frikikler ile, birebir de adam geçme yeteneği ile ön plana çıkmalıdır, malesef bu yeteneklerin hiçbiri kendisinde yok, acele karar diyebilirim denize düşen yılana sarılır misali, buna kimse 5 milyon bile vermez, hatırlatıyım elinizde patlar... Başakşehir Piatek, Onauchu, Sorloth bunlar çok daha üst düzey forvet...

E
EK
1 yıl önce

Onuachu daha iyi bir santrafor.

A
adnan
1 yıl önce

bundan bi cacik olmaz okadar para etmez ts ligdeki hali sadaki futbolu belli 6..7..eder bundan fazla etmez ts kurtaracak golcu deyil bunla boyle orta siralara ligde kalmaya oynarsin pitek bundan cokdaha iy topcu ve rakip defansi yipratiyor bu kiz gibi gelecek atacak top tasima basma alma havatopu hic bise yok fos golcu

E
Erdem
1 yıl önce

Aşağıdaki esprili yorumlar için takımdaşlara teşekkür edip bu yönetimin neyin peşinde olduğunu sormak isterim ? Kulübü iflas ettirip satılması projesi mi bu ? Ayranım yok içmeye derler. Aynı şeyleri yazıp yazıp duruyorum. Bizim 2-3m€ ya futbolcu alıp 8-10m€ satmamız lazım, çok mu zor bu. Yıllık maaşlar 750bin € olması lazım. Ama nerde sakat ve pahalı futbolcu onu alıp adama tatil yaptırıyorsunuz. FORMA GİYMELYENLER SAHADA YER ALMAYANLAR, EN FAZLA MAAŞLILAR. Nasıl olacak bu iş ?

T
T.B
1 yıl önce

Ben bu yetersiz forvete 5 kurus vermem. Cok daha iyi bir forvet cok daha uyguna alinabilir. Ama nerde bu yönetimde o marifet.

T
Trabzonsporlu_61
1 yıl önce

Onacuya 12 15 veremeyen yönetim mi , Banzaya 25 verecek? Evet gol attı ama onachu oyunu daha hızlı çözüyordu, her orta bizim için penaltı gibi gol pozisyonuydu

T
Tursun
1 yıl önce

Ülkenin sorunu trabzonumla aynı herkes çok şey bilip bilirkişi olarak maaş alamamaları cehalet en büyük erdemdir banka olmaz o olmaz yönetim olmaz t.döllmaz vs kim olur tıssss niye cahil hep bilir