| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 04 Temmuz 2025 14:51 Güncellenme tarihi: 04 Temmuz 2025 15:45

Trabzonspor'dan flaş KAP bildirimi! 15 günlük...

Trabzonspor, 7.5 milyar TL olan sermayesinin yeniden yapılandırılmasına ilişkin süreci tamamladığını duyurdu.

Trabzonspor, Kamuoyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) yaptığı açıklamada sermaye azaltımı ve eş zamanlı artırıma ilişkin sürecin tamamlandığını duyurdu.

KAP’a yapılan bildirime göre; şirketin 23 Mayıs 2025 tarihli yönetim kurulu kararı doğrultusunda, 10 milyar TL kayıtlı sermaye tavanı içinde 7.5 milyar TL olan çıkarılmış sermayesi, 6.4 milyar TL azaltılarak 1.1 milyar TL’ye düşürüldü. Ardından, mevcut ortakların yeni pay alma hakları kısıtlanmaksızın, tamamı nakden karşılanmak suretiyle 6.4 milyar TL artırılarak tekrar 7.5 milyar TL seviyesine çıkarıldı.

Pay Alma Süreci Sona Erdi

Yeni pay alma haklarının kullandırıldığı 15 günlük süreç, 3 Temmuz 2025 tarihinde sona erdi. Sürecin tamamlanmasının ardından, kullanılmayan payların toplam nominal değeri 764 milyon 785 bin 976,758 TL olarak açıklandı.

7-8 Temmuz’da Satışta

Kullanılmayan bu paylar, 7-8 Temmuz 2025 tarihlerinde iki iş günü boyunca Deniz Yatırım Menkul Kıymetler A.Ş. aracılığıyla Borsa İstanbul A.Ş. Birincil Piyasa’da 1 TL nominal değerden az olmamak üzere, piyasa koşullarında oluşacak fiyattan satışa sunulacak.

İşte KAP'a yapılan o açıklama;

"Şirketimizin 23.05.2025 tarihli yönetim kurulu kararı çerçevesinde, 10.000.000.000.-TL kayıtlı sermaye tavanı içinde 7.500.000.000.-TL olan çıkarılmış sermayesinin 6.400.000.000.-TL azaltılarak 1.100.000.000.-TL'ye düşürülmesi ve eş zamanlı olarak mevcut ortakların yeni pay alma hakları kısıtlanmaksızın tamamı nakden karşılanmak suretiyle 6.400.000.000.-TL arttırılarak yeniden 7.500.000.000.-TL'ye çıkarılmasına ilişkin 19.06.2025 tarihinde başlayan 15 günlük yeni pay alma haklarının kullandırılması süreci 03.07.2025 tarihinde tamamlanmıştır.

Yeni pay alma haklarının kullanılmasından sonra kalan payların toplam nominal değeri ise 764.785.976,758 TL olup, bu paylar 07.07.2025-08.07.2025 tarihleri arasında 2 iş günü süreyle Deniz Yatırım Menkul Kıymetler A.Ş. aracılığıyla Borsa İstanbul A.Ş. Birincil Piyasada, 1 TL nominal değerli pay fiyatı 1 TL'den az olmamak üzere Birincil Piyasada oluşacak fiyattan satışa sunulacaktır.

Borsa İstanbul A.Ş. birincil piyasada satılamayan paylara ilişkin Trabzonspor Futbol İşletmeciliği Ticaret A.Ş.'nin satın alma taahhüdü bulunmamaktadır."

Yorumlar (6)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

E
Erdem
11 ay önce

Sağın ky (küçük yatırımcıyı) kolay gelsin. Yazık insanların parasına,,, menajerler, borsa spekülatörleri, Savic gibi işlevsiz futbolcular bir sürü haramzade asgari ücretlinin binbir zorlukla yatırım amaçlı girdiği borsadaki paralarına çökecek, yazık ki yazık. SOYGUN VAAAR, kimin umrunda ama değil mi ?

T
Taner özdemir
11 ay önce

neden soygun olsun.kimse zorla almıyor.isteyenler alıyor.küçük yatırımcı eğer teminatı karşıyalabilecek düzeyde değil ise borsaya girmememesi daha sağlıklı olur.yeni oyuncular alındıkça takım sürekli gençleşmeye gidiyor yönetim artık eskisi gibi yanlış hamleler yapmıyor ilerleyen zamanlarda daha iyi olacağını ve her futbolcudan para kazanılarak ciddi şekilde kar alıp fayda sağlayacağını düşünüyorum

A
Ali Altun
11 ay önce

Kulübün hatalı transferlerde batırılan paralar borsada küçük yatırımcının TS hisselerinden aklama operasyonu. Olan TS borsa yatirimcisina oluyor. Bu zamanda kimse kimseye cebinden onlarca milyon Euro lar vermez

V
vasat
11 ay önce

Bir yılda dört kere yatırımcının cebine el attılar. Üç yılda alınan topçular amatör ayarında tonlarca para verildi. Bedelinide TS ye gönül bağı olan küçük yatırımcı ödedi. Yatırımcının üş kuruşluk tasaruffu milyon dolarlık vasat ve komisyoncularına aktarıldı, Bu yapılan ne doğru nede helaldir. TS yi buna alet etmek ayrı bir dert.

F
Fikret
11 ay önce

7,8 Temmuzda kalan payları kimler satın alabilecek.Bu bedelli bölümmeden zarar gören yatırımcısına payları oranında alım hakkı tanımaları gerekmez mi

Tüm Yorumlar (6)

E
Erdem
11 ay önce

Sağın ky (küçük yatırımcıyı) kolay gelsin. Yazık insanların parasına,,, menajerler, borsa spekülatörleri, Savic gibi işlevsiz futbolcular bir sürü haramzade asgari ücretlinin binbir zorlukla yatırım amaçlı girdiği borsadaki paralarına çökecek, yazık ki yazık. SOYGUN VAAAR, kimin umrunda ama değil mi ?

T
Taner özdemir
11 ay önce

neden soygun olsun.kimse zorla almıyor.isteyenler alıyor.küçük yatırımcı eğer teminatı karşıyalabilecek düzeyde değil ise borsaya girmememesi daha sağlıklı olur.yeni oyuncular alındıkça takım sürekli gençleşmeye gidiyor yönetim artık eskisi gibi yanlış hamleler yapmıyor ilerleyen zamanlarda daha iyi olacağını ve her futbolcudan para kazanılarak ciddi şekilde kar alıp fayda sağlayacağını düşünüyorum

A
Ali Altun
11 ay önce

Kulübün hatalı transferlerde batırılan paralar borsada küçük yatırımcının TS hisselerinden aklama operasyonu. Olan TS borsa yatirimcisina oluyor. Bu zamanda kimse kimseye cebinden onlarca milyon Euro lar vermez

V
vasat
11 ay önce

Bir yılda dört kere yatırımcının cebine el attılar. Üç yılda alınan topçular amatör ayarında tonlarca para verildi. Bedelinide TS ye gönül bağı olan küçük yatırımcı ödedi. Yatırımcının üş kuruşluk tasaruffu milyon dolarlık vasat ve komisyoncularına aktarıldı, Bu yapılan ne doğru nede helaldir. TS yi buna alet etmek ayrı bir dert.

F
Fikret
11 ay önce

7,8 Temmuzda kalan payları kimler satın alabilecek.Bu bedelli bölümmeden zarar gören yatırımcısına payları oranında alım hakkı tanımaları gerekmez mi

M
malkifb
11 ay önce

iyi düşünmeler