| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 14 Mayıs 2025 23:17 Güncellenme tarihi: 14 Mayıs 2025 23:26

Trabzonspor'dan flaş hamle! Seremoniye çıkılmadı

Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası seremonisinde madalya almaya çıkmadı.

Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası finalinde Gaziantep'te Galatasaray'a 3-0 mağlup oldu.

Bordo mavili takımda teknik ekip ve futbolcular, maç sonrası seremonide madalya almaya çıkmadı.

Teknik ekip ve futbolcuların, yönetimden gelen talep sonrası böyle bir hamlede bulunduğu ifade edildi.

Yorumlar (31)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

F
Farozlu
1 yıl önce

Aferin başkan ve yönetim tebrik ederim .seneye bol avantalı Boş transferlere devam edin .sizede o yakışır

B
Bülent
1 yıl önce

İkinci golden sonra sahadan çekilecekti

B
Bilal
1 yıl önce

Hangi yüzle çıkacaklar

K
Kuvars
1 yıl önce

Ya göztepe finalde gs ile oynasaydı kora kör oynardı,bunlar ne oynuyorlar iki maçta 5 gol yiyip tek gol atamadılar.Helal olsun bunlara!

A
Anadolu
1 yıl önce

İyice Rezil etmeden gitmeyecekler. Seremoniye çıkmamak nedir

Tüm Yorumlar (31)

F
Farozlu
1 yıl önce

Aferin başkan ve yönetim tebrik ederim .seneye bol avantalı Boş transferlere devam edin .sizede o yakışır

B
Bülent
1 yıl önce

İkinci golden sonra sahadan çekilecekti

B
Bilal
1 yıl önce

Hangi yüzle çıkacaklar

K
Kuvars
1 yıl önce

Ya göztepe finalde gs ile oynasaydı kora kör oynardı,bunlar ne oynuyorlar iki maçta 5 gol yiyip tek gol atamadılar.Helal olsun bunlara!

A
Anadolu
1 yıl önce

İyice Rezil etmeden gitmeyecekler. Seremoniye çıkmamak nedir

M
Mesut
1 yıl önce

Her şey kurgulanmış. Ancak Trabzonspor'un antrenörü yok. Ligde yenil kupada yenil. Rotasyon yapmış Tekke efendi. Sakat Savic, Sakat Wakame ve Ozan mı rotasyon. Tekke bu işler sana göre değil. Trabzonspor oyunu kendi ceza sahasında oynamaz. Trabzonspor'un böyle antrenörlere ihtiyacı yok.

G
G Sahin
1 yıl önce

Cok ayip

W
Wakame
1 yıl önce

Rezillikte diz boyular çıkıp ne etsinler. Az gururlari olsa trabzona da gelmezler doğru ülkelerine

Y
Yeter
1 yıl önce

Yönetimin aynı davranışı yeni sezona çıkmasınlar kimse bizi takmıyor lobi ağırlığı sıfır başarı sıfır

K
Kemal Ars
1 yıl önce

TOP OYNAMADAN KAZANMAMIZ MI GEREKİYOR DU.MÜCADE YOK.KOŞMAK YOK. PİRES YOK.ADAMLAR KAYBETTİKLERİ TOPU 5 SANİYE GEÇMEDEN GERİ KAZANIYORLAR.ERİDEN KOŞUP BİZİMKİNİN ÖNÜNDEN TOPU ALIP GOL ATIYOR.

E
Ertug
1 yıl önce

Çıkacak yüz yoktu bence,her olumsuzluğu Federasyon başkanına bağlamak kolaycilik , Galatasaray in forveti bir dünya devi osimhen bizim kurtarıcı golcü boş kaleye gol atamayan Dragus, sezon başı yapılan yanlışlar koskoca bir sezonu heba etti,boş yere inatlasmak yerine takımın başına Alman bir hoca getirip genç koşan bir takım oluşturmak lazım,Nwakaeme ile falan şampiyon luga oynanmaz, yaşlı futbolcular ve mücadele etmeyenleri gönderin Mustafa eskihellac gibileri bulun getirin

D
Dersu Uzala
1 yıl önce

Seramoniye çıkmamak ne demek. Ne kadar amatörce bir davranış. 10 tanede yesen seramoniye çıkacaksın arkadaş. burası mahalle takımımı. Bu her şeyden önce spor ahlakına uymaz. Ama tabi yönetim ve hoca amatör olunca sonuç böyle oluyor

F
Fırtına 61
1 yıl önce

Seromoni ye değil maça çıkmasaydın sonucu biz biliyorduk siz bilmiyormuydunuz. Protesto etmeyi dâhi beceremeyen yönetim yuh size ve yuh. Derhal istifa edin düşün Trabzonspor'un yakasından. Bu arada yazayım süper kupada da onlara karşı hiç çıkmayın gene yenecek.Adamlar bir sezonda beş kere yenmiş olacak. Onlar yenmekten yoruldu biz yenilmekten yorumladık. #Ertuğrul DOĞAN istifa# Net.....

Z
zafer
1 yıl önce

Başkan fatih tekkeni ve o transferlerini al ve git. mümkünse Trabzona hiç uğrama. “TEK ÇARE AHMET AGAOGLU” fatih tekke iyi futbolcuydun ama iyi hoca degilsin ama gelde bunu çok bilmiş bazı taraftarlara anlat.

A
Akin76
1 yıl önce

Hic bir zaman trabzonspora rotasyon yaramamisti. Herzaman daha da yorgun düsüyorlardi. Lig dede, kupa dada güle oynaya kazandilar. Yaziklar olsun

S
Servet 61
1 yıl önce

Milyonlarca taraftarın boynunu büktünüz.Rezil,ezik,aciz,korkak bir futbol oynadınız.U19 un tırnağı olamazsınız.Bence sadece seremoniye değil bundan sonra hiçbir maça çıkmayın.Ya da formaları ters giyin.Arma sizin korkak karakterinizden çok büyük.

K
Keşke Göztepe galip gelseydi
1 yıl önce

Heryerde olduğu gibi koltuğa yapışanı çözen bir kimyasal yok arkadaş. Ertuğrul doğan kim arkadaş. Parası var ondanmı orada yani. Fatih tekke harbi bu iş senin işin değil kardeş. Millet sana neden yükselmişti anlamamıştım. Ha yerli ve milliydin pardon.

A
Akcaabatli
1 yıl önce

Yapilan dek dogru karar Gerisi aci gercek

İsimsiz
1 yıl önce

Maçtan önce takımı şişirdiler, kupa bizim kupa bizim diye. Kupa bizim demeyle olmuyor. Oynayıp alacaksın kimse sana vermeyecek. Sen alacaksın. U19 çocuklarına da aynısını yaptılar. Çocuklar barselona gelsin bakalum hangi bordo mavi daha büyük göstereceğiz onlara dediler, barselona gösterdi hangisinin büyük olduğunu. Galatasarayda aynısını yaptı. Kupayı alacağız dediler, elin oğlu verirse alırsın, bu takım on maç oynadın hiç birini kazanamaz

H
HİSAR
1 yıl önce

SEROMONİYE ÇİKMAYABİLİR, ÇIKIPDA KİMSEYE FİGÜRANLIK YAPMAYA GEREK YOK. TAKIM MÜCADELE ETMEDİ FAKAT HAKEMLER VE FEDERASYON BİZE KARŞI ADALETSİZ KARARLAR VERİYOR.

O
ozgur ata
1 yıl önce

bizim ergen yönetim bol emojili, 3 maymunlu paylaşım yaparak protesto etsin yine. Su rezilliğe bak, "yenilgiyi hazmedemediler, çocukça kusup gittiler" dedirtmedikleri kalmisti

M
Mustafa demir
1 yıl önce

Çıkmadın da ne oldu adamlar kupa aldı yönetim derhal istifa et

M
Mustafa demir
1 yıl önce

cıkmadın da ne oldu adamlar kupa aldı gıttı sonuc rezillik Derhal istifa et yönetim vs baskan

T
Ts_61
1 yıl önce

Çok doğru bir yorum! Anlamadığım, 5 kez nasıl olacak. 4 değil mi?

A
Asıl TS lu
1 yıl önce

Serome yi çikmamak doğru..lakin takimn çogu başta kaleci dahil hepsi berbat oynadı..yaşı 30 üstü olanlar ve kalecide degişmeli..

A
Ayroj
1 yıl önce

İstifa da bir hizmettir istifa edin artık daha neyi bekliyorsunuz

S
Serkan
1 yıl önce

Bravo başkan sana :)) tam komedi ya neyi protesto ediyorsun kendi kendini mi ? Başarısız oldunuz bırakın artık olmuyor.

S
Sayup Yürük
1 yıl önce

Kusura bamayinda maci kazansaydikda cikmayacakmiydik? Cok kötü oynadik son haftalarda cok formda olan bir takima karsi. Dûstügünüz yerden kalkin ve yeni sezon icin iyi bir kadro kurun. Mendy, Dragus, Ozan, Banza bunlari hemen gönderin. Lundstram özelikle kalmali bu takimda. Cok iyi bir proffesionel.

İsmail Günay
1 yıl önce

Sportif manada,,,,,su uyur düşman uyumaz TS nin en riyakar ikiyüzlü rakibi GS dır.sonuca göre yazmadım eskiden beri hep oyledirler

G
Genco
1 yıl önce

Bizim maçlarada çıkmayın, stat da gelmeyin, sürün sahaya u 19u, onları izleyelim. Rezilsiniz...

K
Kara Hasan
1 yıl önce

Tepki vermede dahi büyük bir acemilik gösteren yönetimi kutluyorum. Tepkiyi neye verdikleri bile belli değil, onun için ayrıca kutluyorum.