Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası finalinde Gaziantep'te Galatasaray'a 3-0 mağlup oldu.
Bordo mavili takımda teknik ekip ve futbolcular, maç sonrası seremonide madalya almaya çıkmadı.
Teknik ekip ve futbolcuların, yönetimden gelen talep sonrası böyle bir hamlede bulunduğu ifade edildi.
Tüm Yorumlar (31)
Farozlu
1 yıl önceAferin başkan ve yönetim tebrik ederim .seneye bol avantalı Boş transferlere devam edin .sizede o yakışır
Bülent
1 yıl önceİkinci golden sonra sahadan çekilecekti
Bilal
1 yıl önceHangi yüzle çıkacaklar
Kuvars
1 yıl önceYa göztepe finalde gs ile oynasaydı kora kör oynardı,bunlar ne oynuyorlar iki maçta 5 gol yiyip tek gol atamadılar.Helal olsun bunlara!
Anadolu
1 yıl önceİyice Rezil etmeden gitmeyecekler. Seremoniye çıkmamak nedir
Mesut
1 yıl önceHer şey kurgulanmış. Ancak Trabzonspor'un antrenörü yok. Ligde yenil kupada yenil. Rotasyon yapmış Tekke efendi. Sakat Savic, Sakat Wakame ve Ozan mı rotasyon. Tekke bu işler sana göre değil. Trabzonspor oyunu kendi ceza sahasında oynamaz. Trabzonspor'un böyle antrenörlere ihtiyacı yok.
G Sahin
1 yıl önceCok ayip
Wakame
1 yıl önceRezillikte diz boyular çıkıp ne etsinler. Az gururlari olsa trabzona da gelmezler doğru ülkelerine
Yeter
1 yıl önceYönetimin aynı davranışı yeni sezona çıkmasınlar kimse bizi takmıyor lobi ağırlığı sıfır başarı sıfır
Kemal Ars
1 yıl önceTOP OYNAMADAN KAZANMAMIZ MI GEREKİYOR DU.MÜCADE YOK.KOŞMAK YOK. PİRES YOK.ADAMLAR KAYBETTİKLERİ TOPU 5 SANİYE GEÇMEDEN GERİ KAZANIYORLAR.ERİDEN KOŞUP BİZİMKİNİN ÖNÜNDEN TOPU ALIP GOL ATIYOR.
Ertug
1 yıl önceÇıkacak yüz yoktu bence,her olumsuzluğu Federasyon başkanına bağlamak kolaycilik , Galatasaray in forveti bir dünya devi osimhen bizim kurtarıcı golcü boş kaleye gol atamayan Dragus, sezon başı yapılan yanlışlar koskoca bir sezonu heba etti,boş yere inatlasmak yerine takımın başına Alman bir hoca getirip genç koşan bir takım oluşturmak lazım,Nwakaeme ile falan şampiyon luga oynanmaz, yaşlı futbolcular ve mücadele etmeyenleri gönderin Mustafa eskihellac gibileri bulun getirin
Dersu Uzala
1 yıl önceSeramoniye çıkmamak ne demek. Ne kadar amatörce bir davranış. 10 tanede yesen seramoniye çıkacaksın arkadaş. burası mahalle takımımı. Bu her şeyden önce spor ahlakına uymaz. Ama tabi yönetim ve hoca amatör olunca sonuç böyle oluyor
Fırtına 61
1 yıl önceSeromoni ye değil maça çıkmasaydın sonucu biz biliyorduk siz bilmiyormuydunuz. Protesto etmeyi dâhi beceremeyen yönetim yuh size ve yuh. Derhal istifa edin düşün Trabzonspor'un yakasından. Bu arada yazayım süper kupada da onlara karşı hiç çıkmayın gene yenecek.Adamlar bir sezonda beş kere yenmiş olacak. Onlar yenmekten yoruldu biz yenilmekten yorumladık. #Ertuğrul DOĞAN istifa# Net.....
zafer
1 yıl önceBaşkan fatih tekkeni ve o transferlerini al ve git. mümkünse Trabzona hiç uğrama. “TEK ÇARE AHMET AGAOGLU” fatih tekke iyi futbolcuydun ama iyi hoca degilsin ama gelde bunu çok bilmiş bazı taraftarlara anlat.
Akin76
1 yıl önceHic bir zaman trabzonspora rotasyon yaramamisti. Herzaman daha da yorgun düsüyorlardi. Lig dede, kupa dada güle oynaya kazandilar. Yaziklar olsun
Servet 61
1 yıl önceMilyonlarca taraftarın boynunu büktünüz.Rezil,ezik,aciz,korkak bir futbol oynadınız.U19 un tırnağı olamazsınız.Bence sadece seremoniye değil bundan sonra hiçbir maça çıkmayın.Ya da formaları ters giyin.Arma sizin korkak karakterinizden çok büyük.
Keşke Göztepe galip gelseydi
1 yıl önceHeryerde olduğu gibi koltuğa yapışanı çözen bir kimyasal yok arkadaş. Ertuğrul doğan kim arkadaş. Parası var ondanmı orada yani. Fatih tekke harbi bu iş senin işin değil kardeş. Millet sana neden yükselmişti anlamamıştım. Ha yerli ve milliydin pardon.
Akcaabatli
1 yıl önceYapilan dek dogru karar Gerisi aci gercek
İsimsiz
1 yıl önceMaçtan önce takımı şişirdiler, kupa bizim kupa bizim diye. Kupa bizim demeyle olmuyor. Oynayıp alacaksın kimse sana vermeyecek. Sen alacaksın. U19 çocuklarına da aynısını yaptılar. Çocuklar barselona gelsin bakalum hangi bordo mavi daha büyük göstereceğiz onlara dediler, barselona gösterdi hangisinin büyük olduğunu. Galatasarayda aynısını yaptı. Kupayı alacağız dediler, elin oğlu verirse alırsın, bu takım on maç oynadın hiç birini kazanamaz
HİSAR
1 yıl önceSEROMONİYE ÇİKMAYABİLİR, ÇIKIPDA KİMSEYE FİGÜRANLIK YAPMAYA GEREK YOK. TAKIM MÜCADELE ETMEDİ FAKAT HAKEMLER VE FEDERASYON BİZE KARŞI ADALETSİZ KARARLAR VERİYOR.
ozgur ata
1 yıl öncebizim ergen yönetim bol emojili, 3 maymunlu paylaşım yaparak protesto etsin yine. Su rezilliğe bak, "yenilgiyi hazmedemediler, çocukça kusup gittiler" dedirtmedikleri kalmisti
Mustafa demir
1 yıl önceÇıkmadın da ne oldu adamlar kupa aldı yönetim derhal istifa et
Mustafa demir
1 yıl öncecıkmadın da ne oldu adamlar kupa aldı gıttı sonuc rezillik Derhal istifa et yönetim vs baskan
Ts_61
1 yıl önceÇok doğru bir yorum! Anlamadığım, 5 kez nasıl olacak. 4 değil mi?
Asıl TS lu
1 yıl önceSerome yi çikmamak doğru..lakin takimn çogu başta kaleci dahil hepsi berbat oynadı..yaşı 30 üstü olanlar ve kalecide degişmeli..
Ayroj
1 yıl önceİstifa da bir hizmettir istifa edin artık daha neyi bekliyorsunuz
Serkan
1 yıl önceBravo başkan sana :)) tam komedi ya neyi protesto ediyorsun kendi kendini mi ? Başarısız oldunuz bırakın artık olmuyor.
Sayup Yürük
1 yıl önceKusura bamayinda maci kazansaydikda cikmayacakmiydik? Cok kötü oynadik son haftalarda cok formda olan bir takima karsi. Dûstügünüz yerden kalkin ve yeni sezon icin iyi bir kadro kurun. Mendy, Dragus, Ozan, Banza bunlari hemen gönderin. Lundstram özelikle kalmali bu takimda. Cok iyi bir proffesionel.
İsmail Günay
1 yıl önceSportif manada,,,,,su uyur düşman uyumaz TS nin en riyakar ikiyüzlü rakibi GS dır.sonuca göre yazmadım eskiden beri hep oyledirler
Genco
1 yıl önceBizim maçlarada çıkmayın, stat da gelmeyin, sürün sahaya u 19u, onları izleyelim. Rezilsiniz...
Kara Hasan
1 yıl önceTepki vermede dahi büyük bir acemilik gösteren yönetimi kutluyorum. Tepkiyi neye verdikleri bile belli değil, onun için ayrıca kutluyorum.