| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 21 Nisan 2025 16:56 Güncellenme tarihi: 21 Nisan 2025 16:57

Trabzonspor'dan flaş hamle! "İki takım kulüp bünyesine katılıyor"

Trabzonspor, Bordo Mavi Voleybol Takımı ve Ortahisar Belediyesi Hentbol Takımı'nı kadrosuna katmaya hazırlanıyor.

Trabzonspor, amatör spor branşlarında önemli bir adım atmaya hazırlanıyor. 

Haber61 Genel Yayın Yönetmeni Tuncay Lakot ve gazeteci Haluk Ayyıldız, "Spor Gündemi" programında Trabzonspor'a dair dikkat çeken açıklamalarda bulundu.

"Voleybol ve hentbol takımı Trabzonspor bünyesine katılıyor"

Programda konuşan Tuncay Lakot, Trabzonspor’un Bordo Mavi Kadın Voleybol Takımı’nı bünyesine katmak üzere olduğunu duyurdu. Lakot, bu konuda önemli bir mesafe alındığını ifade ederek, "Ayrıca Ortahisar Belediyesi Kadın Hentbol Takımı da kulüp bünyesine alınıyor. Eğer protokoller tamamlanırsa, Kadir Özcan Tesisleri'ndeki altyapı branşlarının Özkan Sümer Tesisleri’ne gönderilmesi söz konusu olabilir. Bu durumda, Özkan Sümer Tesisleri tamamen kadınların antrenman yapacağı bir yer haline gelebilir" dedi.

ts-gundem-1.webp

Yorumlar (1)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

N
Neco
1 yıl önce

Marifet almak değil takımların devamlılığını ve seyredilirliğini sağlık yoksa basketbol şubesinin kapatıldığı dönemde olduğu gibi zarar ediyor diye kapatılmasın da.