Trabzonspor Kadın Futbol Takımı'nda yeni sezon öncesi kadro yapılanması kapsamında 12 futbolcuyla yollar ayrıldı.
Bordo-mavili kulüpten yapılan açıklamada, Sudenur Yolcu, Lumbardha Misini, Ferda İpek Çevik, Rumeysa Akkuş, Meta Camara, Elif Kesgin, Joan Nabirye, Buket Karadağ, Diyorakhon Khabibullaeva, Berra Bayraktar, Elanur Köşeli ve Arife Şentürk’ün takımdan ayrıldığı duyuruldu.
Kulüp açıklamasında, "Takımımıza verdikleri katkılardan dolayı sporcularımıza teşekkür eder, bundan sonraki kariyerlerinde başarılar dileriz." ifadelerine yer verildi.
Tüm Yorumlar (6)
Hayri
11 ay önceYapmayın böyle şakalar bende avcının geçen yıl aldığı çöpleri yolladık sandım..
Ziyaretçi
11 ay önceKadın spor branşlarından çekilmesi her açıdan daha makul
Timur Faroz
11 ay önceHepsini yollasaydınız En azından Dükkan kapanırdı
TS 61
11 ay önceBAŞLIK BÖYLE OLUNCA ACABA DEDİK GERÇEK Mİ TS KURTULDU MU SONUNDA LUNS ÇAM MENDY OZAN SERDAR DRAGUS SAVIÇ DEN
Feşel
11 ay öncedarısı avcı çöplerinin başına.
Feşel
11 ay öncedarısı avcı çöplerinin başına