| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 12 Şubat 2018 12:58

Trabzonspor'dan FİFA açıklaması

Trabzonspor'dan FİFa'ya yapılan başvuru ile ilgili açıklama...

Haber61 - Spor Servisi - Trabzonspor'dan FIFA’ya şikeyle ilgili yapılan başvuru hakkında açıklama geldi.


Bordo Mavili Kuılüpten yapılan açıklamada "Bilindiği üzere, Trabzonspor Camiası, 2010-2011 sezonunda yapılan şike ve teşvikle mağdur edilmiştir. Camiamız; adalet, ülke sporu ve insanı için mücadelesini sürdürmektedir.

Kulübümüz son olarak, 3 Temmuz 2017 tarihinde yaptığı başvuruyla, FIFA’yı göreve davet etmiştir. FIFA Disiplin Kurulu Başkanı adına gönderilen yazıda; “Verilecek bir karara halel gelmemek üzere”, şike sürecine müdahil olmama yönündeki görüş, Kulübümüz’e iletilmiştir. FIFA’dan gelen bu bilgilendirme yazısı şaşırtıcı değildir. Zira şike sürecinde, FIFA Başkanı Gianni İnfantino’nun da içinde olduğu ilişkiler ağı, Fransız Le Monde ve İngiliz The Guardian gazeteleri tarafından tüm dünyaya ilan edilmiştir.

Trabzonspor Kulübü; şikeyle gasp edilen haklarını geri alana kadar mücadelesinden asla vazgeçmeyecektir. Bugüne kadar olduğu gibi, bundan sonra da gerekli tüm başvurular Kulübümüz tarafından yapılacak ve titizlikle takibe devam edilecektir." ifadelerine yer verildi.

Yorumlar (27)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Sersali6161
8 yıl önce

Yani konu kapanmistir

M
Memo
8 yıl önce

İşler iyi gitmiyor ya hemen şike davasını yine öne attılar. Göz boyamak başka birşey değil.

E
Eren
8 yıl önce

"Takım kötü gidiyor. Bir şike açıklaması yapalımda taraftar takıma destek çıksın, bir iki maç daha oyalarız böyle." Açıklaması.

Z
zy
8 yıl önce

hey ts taraftarı uyan .bu bir oyun ben sanıyorumki fifa ya müraacat hiç yapılmamıştır

U
Ugur şirin
8 yıl önce

Anlamıyorum bu taraftari oyalamak kandırmak hoşunuzamı gidiyor bu iş bitmiş sen ülkende çözemedin kaybettin fener korundu şike yok sayıldı her işte olduğu gibi adalet yalan güçlü herzaman haklı kupamizda siyasi iktidar verdirmedi bu ortadayken hala fifa dufa dolanıyorsunuz.

Tüm Yorumlar (27)

S
Sersali6161
8 yıl önce

Yani konu kapanmistir

M
Memo
8 yıl önce

İşler iyi gitmiyor ya hemen şike davasını yine öne attılar. Göz boyamak başka birşey değil.

E
Eren
8 yıl önce

"Takım kötü gidiyor. Bir şike açıklaması yapalımda taraftar takıma destek çıksın, bir iki maç daha oyalarız böyle." Açıklaması.

Z
zy
8 yıl önce

hey ts taraftarı uyan .bu bir oyun ben sanıyorumki fifa ya müraacat hiç yapılmamıştır

U
Ugur şirin
8 yıl önce

Anlamıyorum bu taraftari oyalamak kandırmak hoşunuzamı gidiyor bu iş bitmiş sen ülkende çözemedin kaybettin fener korundu şike yok sayıldı her işte olduğu gibi adalet yalan güçlü herzaman haklı kupamizda siyasi iktidar verdirmedi bu ortadayken hala fifa dufa dolanıyorsunuz.

şikebahçe
8 yıl önce

FIFAdaki parayiyenler biz bu işi kapattık diyorlar yani. şike yapmak yasal oldu, haydi herkes fener gibi şike yapmaya

T
Takım taraftarı
8 yıl önce

Allah sizi nasıl biliyorsa öyle yapsın bu iş 2011 de bitmiş o zaman sıcağı sıcağına alamadığını şimdi mi alacaksın yeter artık ondan beri bu milleti kac başkan ve yönetim oyaladı yalancı başkan ve yönetimi de aynı yolu izliyor ne zaman kaos hemen şike yi at taraftarın önüne iş hal oldu siz kimi kandırıyorsunuz size birinin birşey vereceğini mi zannetiyorsunuz sizde hiç ama hiç mi şeref utanma arlanma yok bu milletin herşeyi ile alay ediyorsunuz sizden ve sizin gibilerden kurtulduğumuz gün bizim bayramımız ilan etmek lazım

A
Ali ofluoğlu
8 yıl önce

Şike döneminde Ali Koç un bankası yapıkredi UEFA ya kaç milyon dolarla sponsor oldu sadece ona bakın sonucu anlarsınız

H
halim
8 yıl önce

aleni reisçi hacıosmandan sonra kripto reisçi muarrem'i seçen bir kitle bir de kupa mı bekliyor? muarremin kupa için mücadele mi ettiğini sanıyorsunuz. senden kupayı alan siyasetçiye her seçimde en az %61 oy ver sonra kupa. giser hacıosman gelir muarrem, gider hacıimam gelir mahmut. sistem değişmez.

N
nahit
8 yıl önce

siz gerçekten trabzonspor yönetiminin kupayı almak için mücadel ettiğini mi sanıyorsunuz? reise söz verip başkan yaptırılan muarremin en büyük amacı trabzonspor'u kime düşürmek, kupayı da tarihe gömüp unutturmak.

S
sungur
8 yıl önce

demek ki siyasi iktidarın ve tff ' nin gücünün uzanamadığı yer yokmuş. Fifa bile ayarlanmış. ama Trabzona iyi oluyor. sen 2011'de ligten çekilseydin, seçimleri boykot etseydin, ne akp nede başka partiye oy çıkmasaydı o kupa müzendeydi. şimdi sürünün. Trabzonda aklı başında, menfaatsiz hareket eden kalmamış. herkes menfaat derdinde. o zaman sizede bu şekilde karşılık verilir işte.

Y
yiğit
8 yıl önce

Rezil yönetim bu nasıl bir açıklama tercümesidir bu nasıl bir ciddiyetsizliktir. Bundan nasıl anlam çıkarmalı Allah aşkına.Tercümeye bakın "helal" gelmemesi içinmiş.....

Y
yakup
8 yıl önce

fifa bile trabzonsporun yönetim bazında türkiye de hiçbir etkinilği olmadığını görmüş bunları ciddiye bile almıyor.. trabzonsporda uğur demirkok'un penaltı kullandığı yerde herşey bitmiştir the end

Z
zafer
8 yıl önce

ey büyük "ALLAHIM SEN BIZE SÖYLE ISINI BILEN VE FUTBOLDAN ANLAYAN VE TAKIMA BORC TAKMIYAN BIRINI NASIP ET". AMIN

S
sedat
8 yıl önce

bir 30 senede bu kafayla gidersiniz Allah akil fikir versin

şahin
8 yıl önce

Biz yapsak anında cezamızı keserler.

K
kaptan
8 yıl önce

kardeşim ben karışmam başınızın çaresine bakın demiş,kimden isteyeceğinizi iyi biliyorsunuz,kupanızı gaspedenler kimler biliyorsunuz,ne dolanıyorsunuz buralarda gidin onlardan isteyin demiş,

Şükrü
8 yıl önce

Ne diyor bunlar.Eğer bu doğruysa infial yaratilmasi lazim.Nerdesin Ulan Başkan müsvettesi....

K
kahriman
8 yıl önce

bizde adam yok hakkimizi ariyacak......

N
Nuri Cebiroglu
8 yıl önce

Ne zaman işler kötü gitse hemen şike kozuni oynuyorlar. Şike sürecinde bu yönetim kadar sessiz kalan yönetim gelmedin gelme nedenleri akp destekli olarak şike yi bir daha konuşmamak. Taraftarı salak saniyorlsr

S
Senaryo
8 yıl önce

Bence fenerle papaz olmamak için biz bişey yapmadık tamamen fifanın işi izlenimi veren biz senaryo gibi

S
Süleyman
8 yıl önce

Bu güne kadar organize ve güçlü bir tepki koyulamadı. Gerisi La Fonten den masallar. .

K
kenan
8 yıl önce

Trabzonda futbolu bitirdiniz, gözünüz aydın İstanbul, bundan sonra kendiniz çalın kendiniz oynayın, yazık...

I
isiyin
8 yıl önce

AKP o konuyu kapattı. AKP - TFF - FB güçlünün hukuku kazandı.

T
toprak
8 yıl önce

kupayı vermeyen fifa uefa cas falan değil bırakın halkı kandırmayı,,kupayı vermeyen mecra belli gidip isteyebiliyormusunuz ?

N
Neco
8 yıl önce

İbrahim baskani çıkarmayacaksın trabzon

A
adilhan
8 yıl önce

yaz sonucu juventusa gönder bakalım ne oluyor fifanın başına corap örüyolarmı görelim