Trabzonspor’un sürpriz bir şekilde transfer gündemine aldığı Timo Werner ile ilgili temaslar hız kazandı.
RB Leipzig’in 29 yaşındaki Alman futbolcu için 4 milyon euro civarında bir bonservis bedeli belirlemesi, bordo-mavililerin elini güçlendirdi. Alman basınında yer alan haberlere göre, Werner transferinde şu anda en ciddi aday Trabzonspor. Bordo-mavililerin oyuncuya yönelik girişimlerini artırdığı, Fenerbahçe'nin ise ilgisini sürdürmesine rağmen geri planda kaldığı belirtiliyor.
MLS’DEN DE TEKLİFLER VAR
Timo Werner’e Amerika Birleşik Devletleri’nden de ilgi var. Major League Soccer (MLS) ekipleri, oyuncuya tekliflerini sundu. Ancak mevcut tabloda Trabzonspor, Werner'i ikna etme konusunda en kararlı ve organize kulüp olarak öne çıkıyor. Transferdeki en büyük sorun ise oyuncunun Leipzig’de yılda yaklaşık 7 milyon euro kazandığı mevcut sözleşmesi. Ancak son dönemde düşen performansı nedeniyle Werner’in maaş beklentisinde esneklik gösterdiği ifade ediliyor. Trabzonspor'un bu transferi sonuçlandırması bekleniyor.
LEIPZIG SATTI, YİNE ALDI
RB Leipzig, yıldız oyuncusunu 2020 yılında Chelsea’ye 53 milyon euro karşılığında göndermişti. İki yıl sonra, 2022 yazında ise Werner'i 20 milyon euro bedelle tekrar kadrosuna kattı. Kırmızı-beyazlı kulüp, son 1.5 sezonda Tottenham forması giyen ve kontratının son yılına giren oyuncu için 4 milyon euro bonservis talep ediyor.
SANTRFORDAN KANADA
Kariyerinin büyük kısmında santrfor pozisyonunda görev yapan Werner, son dönemlerde ise sol kanatta da forma giymeye başladı. Ocak 2024’ten bu yana kiralık olarak Tottenham’da forma giyen Alman futbolcu, İngiliz ekibiyle çıktığı 41 maçta 3 gol ve 7 asistlik katkı sağladı.
Tüm Yorumlar (6)
Vtnds
1 yıl önceYaşlı, genç oyuncu alınmalıdır
Özkar
1 yıl önceEger fener transfer calımı yazılmaya baslandıysa o transferden hayır gelmez
Sayup
1 yıl önceHas Trabzonsporluyum ama su gercegi göz ardi etmiyorum. Bu yönetim oldugu müddetce Trabzonspor kaybetmeye mahkum. Istese Fener istedigi oyuncuyu Trabzona birakmaz. Biz anca ikinci klas oyuncu alabiliriz.
erol
1 yıl öncepozisyon ofsayttır,fener durmuştur,böyle bir çalımdır bu.maxi gomez i hatırlatayım.fenerin elinden almıştık hesapta.çalımı fener attı 16 yaşındaki afrikalı topcuyu transfer ederek.bizim 23 yaş üstü her transferimiz o forma reklamındaki rahmetlilere ihanettir.bizim fb,gs,bjk ile rekabet şansımız sıfır bile değil,eksi.romuloyu göztepe buluyor,bizimkiler aylarca onauchu peşinde.bu yönetime de 2 koyunumu teslim atmem yoldan karşıya geçirmeye.
TRABZON61
1 yıl önceUmrumda bile değil.. Nasıl olsa gelen futbolcular foss çıkacak... Bay EGO nun SIKAN ı nasıl doğradığını düşündükçe Ronaldo ya da Messi de gelse bir anlamı olmayacaktır...
adnan
1 yıl öncebence fener ts kazigi gecirdi bu topcu hicbi meziyeti olmayan yeteneksiz kotu topcu ts alir sa kazigi yer 34..macta 1.gol atamaz belki penalti atar ya bunu kim buldu kim bu ts yi soyan menejerler bunu alacagina manaj umut nayir ukeden birini al bundan cok gol atar 5..ligde toccu olmaz bu kazma sokaktan biri al bundan iy topcudur taraftar bunu sada yuhlar